WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Inclusief triest muziekje!quote:
Jan snel even een paar bier geven en dan dezelfde vragen opnieuw stellen.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:07 schreef Dutch_view het volgende:
Je ziet Jan wikken en wegen met woorden
Alle vinkjes zijn gezetquote:Op maandag 15 juli 2024 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gummibeer wil het nog even over Remco hebben.
Beter dan een handvol WT-teamsquote:Op maandag 15 juli 2024 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Unox is geen World Tour, Karrel.
Bezuinigingen ook op de BPO?quote:
Daar moest ik ook aan denken, maar ik wilde niet speculeren.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cocaine is a hell of a drug.
Hij lijkt ook op een kinderstoeltje te zittenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Eli voelt zich extreem ongemakkelijk aan tafel.
Dat is ook zo denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op een kinderstoeltje te zitten
Goede vraag inderdaad. Kreeg je eens wat andere verhalen uit de koers te zien/horen. Mis sowieso ook de 'achter de schermen' items. Bv over de bezemwagen. De reklame karavaan of bv de motor politiequote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:06 schreef Szura het volgende:
Waarom is trouwens de speelkaart gesneuveld, dat vond ik altijd zo’n leuke rubriek
Bij de Avondetappe heb je dat ook amper meer. Vind dat ook erg jammer. Zoals vroeger de items met Jean Nelissen, gesprekjes met oude renners etc.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaad. Kreeg je eens wat andere verhalen uit de koers te zien/horen. Mis sowieso ook de 'achter de schermen' items. Bv over de bezemwagen. De reklame karavaan of bv de motor politie
De analist Tom D vind ik meh, maar toen hij pas het commentaar deed bij de Dauphine vond ik hem dat erg leuk doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:13 schreef Faraday01 het volgende:
Djos zit met andere Tom bij de avondetappe. Tom, Tom en Djos lijkt me wel een prima tafel.
Eens, Boogie vind ik al co-commentator ook wel prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:15 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De analist Tom D vind ik meh, maar toen hij pas het commentaar deed bij de Dauphine vond ik hem dat erg leuk doen.
Zou mij niets verbazen. Bavo, Wies, dan kan Wiebeke ook nog wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:22 schreef DiegoFuser het volgende:
Is Wiebeke een gangbare naam in België?
Al net zo’n saaie drol als babbelziek en Meulquote:
Tragisch dat we nu opgescheept zitten met Kristof Meul en Bart Aars in plaats van een echt vakman als Picavet.quote:
Wat Karrel denkt of hoopt volgens mij: REMCO kan nog 2e wordenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welk klassement achter top-3 dan
Landa gaat niet rijden, Almeida niet, Yates niet. Rodriguez staat op 6 minuten van Evenepoel. Ciccone 4 minuten verderop.
Zou het wat uitmaken.
Ik bekijk ze wel, en het is even hilarisch als je de aflevering gezien hebt. Karel is gewoon cringe, maar af en toe zijn er echt pareltjes. Zoals Jan die weigert te zeggen wat Karel wil horen, dat Remco de tour kan winnen. Marijn, blij dat ze analist is op de VRT want in Nederland wordt ze genegeerd, ook als mag ze ook niet echt veel zeggen, maar blijft toch vooral supporter voor elke renner met een Nederlands paspoort. Of Tom Boonen, met een charisma dat iedereen inclusief Karel wegblaast.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
De laatste week geen aflevering meer gezien, maar elke keer deze live bespreking teruglezen is topvermaak.
Ik meende al een paar keer Remco te horen, maar dit maakt het nog erger.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik hoorde trouwens nu pas dat in de jingle bezongen wordt dat Remco wellicht geel pakt.
Kindsoldaat wellicht ook.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voedingssupplementen. Zouden Toon en Shari klant zijn?
Mijn Frans is niet heel goed maar het is iets van “maillot jaune pour Pogacar ou peut-être Remco”quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik meende al een paar keer Remco te horen, maar dit maakt het nog erger.
Het ligt aan de bochtquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit noemen ze geloof ik hopium.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:02 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
[ x ]
ACHquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:02 schreef Szura het volgende:
[ x ]
#karmaquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:02 schreef Szura het volgende:
[ x ]
[ x ]
Die mag zo nog wat kutvraagjes van Gummibeer beantwoordenquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Krapatz wordt niet erkend door Sporza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |