quote:Mensen die graag kak eten, zijn vaker single
Een grootschalige enquête van de bladen 'Goed Gevoel', 'Flair' en 'Libelle' heeft aan het licht gebracht dat mensen die uitwerpselen eten tot zeven keer meer kans maken om partnerloos door het leven te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Vanyel op 15-07-2024 20:05:58 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dit wordt nu uitvergroot. Dat de gezondheidszorg (Obama care) weer de nek is omgedraaid. Of dat abortus in veel staten weer verboden is, dan wel aan zeer strenge regels gebonden hoor je niemand over.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo'n uitspraak een stuk makkelijker doet als je geen onderdeel bent van de groep(en) die mogelijk door deze grap een aanmerkelijk deel van hun autonomie, vrijheid en kwaliteit van leven verliest. Wat wij allemaal niet direct zijn want geen Amerikanen, maar indirect sommigen van ons uiteraard wel.
Jij bent altijd zo begaan met andere Europeanen. Interesseert dit je niet omdat de getroffen partijen 'maar' Amerikanen zijn?
Weet je überhaupt dat vrouwen en iedereen met ook maar een luchtje van queerness en gendernonconformiteit of 'buitenlanderschap' in Amerika echt een shitton rechten gaan verliezen (/al verloren zijn) als dit zo doorgaat?
Zoals in Polen?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:42 schreef z80 het volgende:
[..] Of dat abortus in veel staten weer verboden is, dan wel aan zeer strenge regels gebonden hoor je niemand over.
De BTW verhogingen zijn in de vorige 2 kabinetsperiodes reeds afgesproken. Deel 1 van het pakket was cultuur en theater. Daar is wel wat aandacht voor geweest, maar niet heel veel. Nu er een nieuw "niet gewenst" kabinet zit wordt er op de verhoging geschoten. Veel te laat dus. En onterecht om er nu 1 minister op aan te vallen. Incl asociale omschrijving van haar.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of de anti-onderwijs en anti-boekenhouding in de VS, of Ma Flodder aka minister zware shag die hier de btw op boeken omhoog wilt.
Hoor je niemand over?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:42 schreef z80 het volgende:
Of dat abortus in veel staten weer verboden is, dan wel aan zeer strenge regels gebonden hoor je niemand over.
Dat valt bij mij gewoon onder het verlies van rechten, autonomie, vrijheid en kwaliteit van leven hoor. Ik weet niet in welke kringen jij verkeert, maar ik hoor daar regelmatig mensen over.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit wordt nu uitvergroot. Dat de gezondheidszorg (Obama care) weer de nek is omgedraaid. Of dat abortus in veel staten weer verboden is, dan wel aan zeer strenge regels gebonden hoor je niemand over.
Nou ja zeg, z80, niet ineens met feiten gaan komen in een politieke discussie als iemand net zo lekker aan het posten is.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
De BTW verhogingen zijn in de vorige 2 kabinetsperiodes reeds afgesproken. Deel 1 van het pakket was cultuur en theater. Daar is wel wat aandacht voor geweest, maar niet heel veel. Nu er een nieuw "niet gewenst" kabinet zit wordt er op de verhoging geschoten. Veel te laat dus. En onterecht om er nu 1 minister op aan te vallen. Incl asociale omschrijving van haar.
Maar ik ken me er wel heel druk en boos om gaan maken maar daar heb ik alleen mezelf maar mee want het verandert geen klap.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo'n uitspraak een stuk makkelijker doet als je geen onderdeel bent van de groep(en) die mogelijk door deze grap een aanmerkelijk deel van hun autonomie, vrijheid en kwaliteit van leven verliest. Wat wij allemaal niet direct zijn want geen Amerikanen, maar indirect sommigen van ons uiteraard wel.
Jij bent altijd zo begaan met andere Europeanen. Interesseert dit je niet omdat de getroffen partijen 'maar' Amerikanen zijn?
Weet je überhaupt dat vrouwen en iedereen met ook maar een luchtje van queerness en gendernonconformiteit of 'buitenlanderschap' in Amerika echt een shitton rechten gaan verliezen (/al verloren zijn) als dit zo doorgaat?
Wat maakt het democratisch? Dat sommige mensen mogen stemmen? Dat er verkiezingen zijn?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:06 schreef derLudolf het volgende:
Het is nog steeds een democratisch land daar
Dat is naar mijn mening alleen een argument als een partij altijd 80% van de stemmen zou halen, hetgeen niet het geval is in de VS.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat maakt het democratisch? Dat sommige mensen mogen stemmen? Dat er verkiezingen zijn?
Er worden zo ontzettend veel mensen actief uitgesloten van stemrecht en je hoeft bepaald niet de meeste stemmen te halen om te winnen. Wanneer noem je het nog democratisch? Als de machthebber hun land democratisch noemen? Dan was de DDR ook democratisch, en dan is Noord-Korea het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |