abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214321223
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Huh een trekhaak aan die scooter dacht ik? :+ Maar wat een idiote regels ook voor de trekhaak bijvoorbeeld.

In Frankrijk moeten volgens mij ook alle 4 banden van hetzelfde merk/type zijn dacht ik (ook als buitenlander) en mag er geen andere bandenmaat dan origineel onder liggen.
Hij moet origineel fabrieksaf of voor alles (muv uitlaat) een conformiteitscertificaat. Dat coc gaat voor de motor sowieso wel een di g worden, want in 2014 kregen die nog geen coc. Voor de bus heb ik die (minus de trekhaak)
pi_214321247
Drukte met auto’s, mensen en bloemen.
Op het kerkhof ligt een jongeman begraven, die omkwam bij de MH17 ramp, tien jaar geleden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214321381
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 19:50 schreef AnneX het volgende:
Drukte met auto’s, mensen en bloemen.
Op het kerkhof ligt een jongeman begraven, die omkwam bij de MH17 ramp, tien jaar geleden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk naar die serie “de echo van mh17” heel indrukwekkend

@Blues hoe is het gegaan vandaag?
We have far more in common than that which devides us..
pi_214321627
Pittiger nog dan gister.
Had nl ook nog een lange ochtend een snuffelstagiare bij me.
Die werkt in de keuken en wil graag wat anders.
Ogen op schoteltjes... 'doen jullie dat ook nog ALLEMAAL :o :o nooit geweten!!!!' :D
Ik heb geprobeerd om ons werk met enthousiasme en rust te laten zien.

Morgen vrij, even bijkomen en vrijdag met smorgens 3 en smiddags 2 :')
pi_214321780
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:16 schreef Blues het volgende:
Pittiger nog dan gister.
Had nl ook nog een lange ochtend een snuffelstagiare bij me.
Die werkt in de keuken en wil graag wat anders.
Ogen op schoteltjes... 'doen jullie dat ook nog ALLEMAAL :o :o nooit geweten!!!!' :D
Ik heb geprobeerd om ons werk met enthousiasme en rust te laten zien.

Morgen vrij, even bijkomen en vrijdag met smorgens 3 en smiddags 2 :')
Hoe lang duurt deze ellende nog?
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:58:46 #181
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214322206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 19:01 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ja, dat is al beter inderdaad, maar ook als ik dat in het weekend probeer is het een flinke puzzel. De maaltijdboxleveranciers zijn op zich wel een aardige bron van recepten zag ik.
[..]
En dit ja. En de lat iets lager op sommige dagen.
Ik heb in mijn recepten bookmark app ook best een aantal recepten van maaltijdboxen staan. Vaak prima voor inspiratie :Y

Je moet inderdaad wel tijd hebben voor die puzzel. Ik denk dat dagelijks bedenken en vaker boodschappen doen ook wel een hoop tijd kost.

Dit topic is ook soms leuk voor inspiratie. Ik zal mijn weekmenu er ook weer eens in posten.
CUL / Weekmenu's #14
Spoilers!
  woensdag 17 juli 2024 @ 21:00:50 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_214322240
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Huh een trekhaak aan die scooter dacht ik? :+ Maar wat een idiote regels ook voor de trekhaak bijvoorbeeld.

In Frankrijk moeten volgens mij ook alle 4 banden van hetzelfde merk/type zijn dacht ik (ook als buitenlander) en mag er geen andere bandenmaat dan origineel onder liggen.
In Duitsland mag er ook alleen een bandenmaat op die op het voertuig formulier staat. En alle andere aan/verbouw dingen moet goedgekeurd zijn incl een TÜV stikker.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_214322261
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:

Hoe lang duurt deze ellende nog?
Halverwege september of zo.
Dan komt er 1 nieuwe, moet nog ingewerkt.
Andere blijft ziek komende maanden.
1 hopelijk snel opgeknapt.
2 om 2 op vakantie in deze en vlg mnd.(allemaal al lang geleden vastgelegd)
Ik ben dan zelf halverwege september 2 wk vrij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 17-07-2024 21:07:54 ]
pi_214322348
Wij verzinnen meestal voor 2, max 3 dagen eten.
Omdat g uitjes wil en het leuk vind om in supermarkten kostjes bij elkaar te scharrelen, doen we niet aan boxen.
pi_214322366
En wat is de vlinderstruik hier vol wild mooi en donkerpaars _O_ O+
pi_214322553
Och hemel @Blues tegen die tijd ben je gesloopt -O-

Maaltijdboxen doe ik ook niet (meer) aan. Wel een tijdje Marley spoon gehad maar daarvan vond ik de opgewarmde dingen niet lekker en éénpersoons was er niet (nauwelijks te vinden of schreeuwend duur). Hello fresh vond ik ook niet wat. AH heeft het ook een tijd gehad maar zijn gestopt, daar was ik best blij mee.
pi_214322741
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Och hemel @:blues tegen die tijd ben je gesloopt -O-

Maaltijdboxen doe ik ook niet (meer) aan. Wel een tijdje Marley spoon gehad maar daarvan vond ik de opgewarmde dingen niet lekker en éénpersoons was er niet (nauwelijks te vinden of schreeuwend duur). Hello fresh vond ik ook niet wat. AH heeft het ook een tijd gehad maar zijn gestopt, daar was ik best blij mee.
Ik laat me niet slopen! ;)
pi_214322749
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 21:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik laat me niet slopen! ;)
_O_ Go @Blues go
  woensdag 17 juli 2024 @ 21:55:13 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214322862
Toen ik ziek was en nog geen intoleranties had, hebben we ook een tijd maaltijdboxen gehad. Dat was ideaal destijds.
Spoilers!
pi_214322924
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toen ik ziek was en nog geen intoleranties had, hebben we ook een tijd maaltijdboxen gehad. Dat was ideaal destijds.
Wij hebben een paar x wat geprobeerd, en het zijn wel gerechten die je zelf niet snel bedenkt viel me op ^O^ :Y)
  woensdag 17 juli 2024 @ 22:05:50 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214323000
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij hebben een paar x wat geprobeerd, en het zijn wel gerechten die je zelf niet snel bedenkt viel me op ^O^ :Y)
Zeker. Ik heb er best wel wat ingrediënten door leren kennen.
Spoilers!
  woensdag 17 juli 2024 @ 22:27:32 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214323239
Ik heb een chef ^O^
Hier wordt het weekmenu wel anders binne kort :ma-do vegetarisch, vr: vis, za&zo: vleesch :Y)
Beetje flexe-tarien ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_214323326
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 21:14 schreef Blues het volgende:
Zo mooi zijn die O+
pi_214323368
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zo mooi zijn die O+
Was vandaag bij een vriendin die een verbouwing had gehad. Ook nieuwe ramen en nu had ze veel beter uitzicht op haar vlinderstruik. Ze ziet nu pas hoeveel vlinders daar komen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 juli 2024 @ 22:53:34 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214323513
Avond :W

Laatste bestuur gehad met huiswerk voor in de zomer :s) . Eind van het jaar moeten alle regels en procedures voor GR2026 zijn vastgesteld. Ik word chef regels en procedures.

Ik plan qua eten op zondag voor ma/di/wo. Rest van de week laat ik afhangen van wanneer is het weekendprogramma, borrels en of ik zin heb om te koken. :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214324480
‘morgen. De potplanten heb ik maar weer water gegeven. Zelf dadelijk maar weer naar de sportschool.
pi_214324534
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 21:14 schreef Blues het volgende:
Waar staat die bij jou? De onze heeft maar weinig aantrekkingskracht.
Werewolf
pi_214324544
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:00 schreef Blues het volgende:

Ik heb door de maaltijdboxen denk ik vooral geleerd dat vegetarische en veganistische gerechten super lekker kunnen zijn, zónder zo'n vleesvervangerding.

Deze week proberen we een GreenChef box, ik ben benieuwd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214324687
Ik heb door HelloFresh ook geleerd dat je elke week een pasta in elkaar kunt draaien met een willekeurige groente en room.

Dat vond ik altijd zo'n simpel gerecht en zonde van m'n geld. Maar als je geen gerechten had uitgekozen, kreeg je sowieso altijd wel zo'n gerecht. :D
pi_214324702
Mijn nieuwe eetkamerstoelen zijn gisteren binnen gekomen. Ze zijn zo mooi. O+ Moest er even wat weken op wachten, maar dan heb je ook wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')