Hij moet origineel fabrieksaf of voor alles (muv uitlaat) een conformiteitscertificaat. Dat coc gaat voor de motor sowieso wel een di g worden, want in 2014 kregen die nog geen coc. Voor de bus heb ik die (minus de trekhaak)quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Huh een trekhaak aan die scooter dacht ik?Maar wat een idiote regels ook voor de trekhaak bijvoorbeeld.
In Frankrijk moeten volgens mij ook alle 4 banden van hetzelfde merk/type zijn dacht ik (ook als buitenlander) en mag er geen andere bandenmaat dan origineel onder liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:50 schreef AnneX het volgende:
Drukte met auto’s, mensen en bloemen.
Op het kerkhof ligt een jongeman begraven, die omkwam bij de MH17 ramp, tien jaar geleden.Ik kijk naar die serie “de echo van mh17” heel indrukwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Blues hoe is het gegaan vandaag?We have far more in common than that which devides us..
Hoe lang duurt deze ellende nog?quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:16 schreef Blues het volgende:
Pittiger nog dan gister.
Had nl ook nog een lange ochtend een snuffelstagiare bij me.
Die werkt in de keuken en wil graag wat anders.
Ogen op schoteltjes... 'doen jullie dat ook nog ALLEMAAL![]()
nooit geweten!!!!'
![]()
Ik heb geprobeerd om ons werk met enthousiasme en rust te laten zien.
Morgen vrij, even bijkomen en vrijdag met smorgens 3 en smiddags 2
Ik heb in mijn recepten bookmark app ook best een aantal recepten van maaltijdboxen staan. Vaak prima voor inspiratiequote:Op woensdag 17 juli 2024 19:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ja, dat is al beter inderdaad, maar ook als ik dat in het weekend probeer is het een flinke puzzel. De maaltijdboxleveranciers zijn op zich wel een aardige bron van recepten zag ik.
[..]
En dit ja. En de lat iets lager op sommige dagen.
In Duitsland mag er ook alleen een bandenmaat op die op het voertuig formulier staat. En alle andere aan/verbouw dingen moet goedgekeurd zijn incl een TÜV stikker.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Huh een trekhaak aan die scooter dacht ik?Maar wat een idiote regels ook voor de trekhaak bijvoorbeeld.
In Frankrijk moeten volgens mij ook alle 4 banden van hetzelfde merk/type zijn dacht ik (ook als buitenlander) en mag er geen andere bandenmaat dan origineel onder liggen.
Halverwege september of zo.quote:
Ik laat me niet slopen!quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Och hemel @:blues tegen die tijd ben je gesloopt![]()
Maaltijdboxen doe ik ook niet (meer) aan. Wel een tijdje Marley spoon gehad maar daarvan vond ik de opgewarmde dingen niet lekker en éénpersoons was er niet (nauwelijks te vinden of schreeuwend duur). Hello fresh vond ik ook niet wat. AH heeft het ook een tijd gehad maar zijn gestopt, daar was ik best blij mee.
Wij hebben een paar x wat geprobeerd, en het zijn wel gerechten die je zelf niet snel bedenkt viel me opquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toen ik ziek was en nog geen intoleranties had, hebben we ook een tijd maaltijdboxen gehad. Dat was ideaal destijds.
Zeker. Ik heb er best wel wat ingrediënten door leren kennen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben een paar x wat geprobeerd, en het zijn wel gerechten die je zelf niet snel bedenkt viel me op![]()
Zo mooi zijn diequote:Op woensdag 17 juli 2024 21:14 schreef Blues het volgende:
En wat is de vlinderstruik hier vol wild mooi en donkerpaars![]()
Was vandaag bij een vriendin die een verbouwing had gehad. Ook nieuwe ramen en nu had ze veel beter uitzicht op haar vlinderstruik. Ze ziet nu pas hoeveel vlinders daar komenquote:
Waar staat die bij jou? De onze heeft maar weinig aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:14 schreef Blues het volgende:
En wat is de vlinderstruik hier vol wild mooi en donkerpaars![]()
Ik heb door de maaltijdboxen denk ik vooral geleerd dat vegetarische en veganistische gerechten super lekker kunnen zijn, zónder zo'n vleesvervangerding.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:00 schreef Blues het volgende:
Wij hebben een paar x wat geprobeerd, en het zijn wel gerechten die je zelf niet snel bedenkt viel me op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |