abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juli 2024 @ 09:11:18 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214315286
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 08:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zeker. De combi met pure choco ijs is verrukkelijk.
Anders kies ik vrijwel altijd voor limoen of citroen bol onder en pure choco boven.
Dat is wat mij betreft ook de beste combi :9

Beetje saai misschien zonder je vrijwilligerswerk? MrX zal nu ook wel vaker varen zijn?
Spoilers!
pi_214315396
Mogge!

Beetje uitgeslapen. Toen ik net in bed lag begon de “kiespijn” weer maar niet wakker van geleden en met de koffie gaat het ook goed.

Hoorde laatst ook iemand over yuzu ijs, was heel lekker. Wanneer G een goed recept heeft hoor ik het graag.

Over ruim een uur komt een vriendin mij halen om bij haar koffie te drinken en kan ik haar verbouwde huis bekijken. Daarna samen ergens lunchen.

De dagen voelen ook raar, al een jaar werk ik op maandag en dinsdag maar gisteren vrij en nu heb ik steeds het idee dat het vandaag donderdag is. Hoe snel zoiets inslijt
We have far more in common than that which devides us..
pi_214315469
Ik geniet enorm van de vakantie, ook al werk ik gewoon. Her niet hoeven op schooltijden is een verademing O+ we stapten om 10 voor 8 de deur uit naar de bakker en kwamen daar precies om openingstijd aan (het is maar 200 meter ofzo, maar dat duurt lang als je minibenen hebt). Toen weer terug en een uur in de speeltuin geprutst die halverwege ligt. Zo rustig O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214315503
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 09:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is wat mij betreft ook de beste combi :9

Beetje saai misschien zonder je vrijwilligerswerk? MrX zal nu ook wel vaker varen zijn?
De studente gaat nog even door. Vrijdagmiddag heeft zij mij bij haar thuis uitgenodigd.
MnX is inderdaad schipperen 2-3 x week momenteel en werkt (?) in de tuin met vrijwilligers. Om de bosmaaier te fine tunen is iemand met verstand ervan in het dorp gevonden.

Kan ik wat van jouw doorzettingsvermogen en energie lenen om in de tuin voor en achter te gaan werken?

Is dat een verjaardagslunch, Kaatje?

[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 17-07-2024 11:04:02 ]
pi_214315611
Oh ja, een verlate gefeliciteerd kaatje!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214315663
Ja @AnneX verjaardagscadeau. En natuurlijk gezellig bijkletsen en ik kan mijn cadeautje aan haar geven, want toen zij jarig was, was ik ziek :D
pi_214316203
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja @:annex verjaardagscadeau. En natuurlijk gezellig bijkletsen en ik kan mijn cadeautje aan haar geven, want toen zij jarig was, was ik ziek :D
Gezellig. Hier staan ook wat lunches gepland.

Een yoga sessie met de deur open is ook vermakelijk met bouwvakkers links en rechts met machines en lawaai. 🙃
“Keep your calm through the movement”…
pi_214316476
Zojuist bleek nrc in de brievenbus i.p.v. volkskrant.
En mijn oog viel op de column https://www.nrc.nl/nieuws/2024/07/17/aculinaria-nervosa-a4859905
Kunnen jullie vast terugvinden via archive😇

De reden, dat hier al lange tijd met boxen wordt gekookt.
De stress: een oudje van de radio: “Groenteman, wat eten we vandaag?”
pi_214317011
Dat nadenken elke dag over wat te eten, dat ben ik wel een beetje zat ook ja.
pi_214317140
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 12:36 schreef Tuindier het volgende:
Kom bij de boxen club :Y)

Zojuist gedeeld met de bezorger en met de buurvrouw: een verse dikke plak met boter besmeerde verrukkelijke groninger koek ofwel fladarakkoek uit Bierum.
Eigenlijk had ik er gelijk twee kunnen bestellen!
pi_214317165
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 12:51 schreef AnneX het volgende:

[..]
Kom bij de boxen club :Y)

Zojuist gedeeld met de bezorger en met de buurvrouw: een verse dikke plak met boter besmeerde verrukkelijke groninger koek ofwel fladarakkoek uit Bierum.
Eigenlijk had ik er gelijk twee kunnen bestellen!
Ik heb nog geen vegan box gevonden waar ik tevreden over ben. Green chef was gewoon echt te veel werk, vaak 45 minuten, en dat heb ik (er) niet (voor) over als ik weer aan het werk ben.
pi_214317468
quote:
TGTG bepaalt hier vaak. Maar ja, ik woon naast een deli O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214317531
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 08:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Fijn dat jullie goed op elkaar letten. Prioriteiten stellen is wel het minste wat je kan doen, alleen als je lage prioriteit maar lang genoeg vooruitschuift wordt dat ook vanzelf hoge prioriteit. Hopelijk zijn mensen dan terug van vakantie en/of niet meer ziek.
Zover vooruit kijk ik niet eens (zelfbescherming).
Per dag: wat is echt nodig en wat niet.
Veel valt af. Niet mijn probleem w/
pi_214317546
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als de aarde plat was, hadden katten al lang van alles er af gemept :+
_O-
  woensdag 17 juli 2024 @ 14:49:57 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214318165
quote:
Als ik dat doe, eten we alleen maar pasta met whatever groente er in de koelkast ligt. Of friet.

Daarom maak ik een weekmenu. Ik vind het plannen ook heerlijk en door de week hoef ik alleen maar te doen wat er op mijn lijst staat.
Spoilers!
  woensdag 17 juli 2024 @ 14:55:17 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214318197
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 11:36 schreef AnneX het volgende:
Zojuist bleek nrc in de brievenbus i.p.v. volkskrant.
En mijn oog viel op de column https://www.nrc.nl/nieuws/2024/07/17/aculinaria-nervosa-a4859905
Kunnen jullie vast terugvinden via archive😇

De reden, dat hier al lange tijd met boxen wordt gekookt.
De stress: een oudje van de radio: “Groenteman, wat eten we vandaag?”
Hehe, ik zie het zo voor me. Ik heb dat als ik een migraineaanval heb. Dan werkt mijn hooft niet meer. Hoe simpel de maaltijd ook is, ik zie alleen maar een groot drama voor me. En uitleggen aan J is al helemaal onmogelijk. Heel maf hoe dat werkt.

Gelukkig voel ik ze tegenwoordig aankomen dus soms kan ik hem wel even appen wat hij die avond moet doen. Of friet.
Spoilers!
  woensdag 17 juli 2024 @ 15:22:50 #142
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214318517
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als de aarde plat was, hadden katten al lang van alles er af gemept :+
_O- _O- :D :D
pi_214318920
Dat jullie dit plaatje nog niet kennen

Lunch en bijkletsen met vriendin was erg gezellig. met uitzicht op de lathumse plassen (geloof dat het zo heet daar)
pi_214318965
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
TGTG bepaalt hier vaak. Maar ja, ik woon naast een deli O+
Ben je stiekem één van mijn bakkerij buren?
pi_214319133
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 12:54 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb nog geen vegan box gevonden waar ik tevreden over ben. Green chef was gewoon echt te veel werk, vaak 45 minuten, en dat heb ik (er) niet (voor) over als ik weer aan het werk ben.
Ik vind het voor eten na het werk nog altijd echt onmisbaar dat er gewoon opties in de vriezer liggen. Qua creativiteit in de keuken is het dan nog altijd treurig, maar creativiteit kost gewoon teveel tijd.
  woensdag 17 juli 2024 @ 16:22:11 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214319166
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 09:21 schreef sigme het volgende:

[..]
Het is een uitgekauwd en licht slijmerig citaat:
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien.

Maar zoals elke open deur die ingetrapt wordt zit er nogal veel zinnigs in.
Ik had ooit een leidinggevende die droomde van de dag dat ie zijn hele team zou mogen doen staan naast naast hun werkplek, sochtends, om deze wijze woorden hardop te reciteren, als groep.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214319439
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 16:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik had ooit een leidinggevende die droomde van de dag dat ie zijn hele team zou mogen doen staan naast naast hun werkplek, sochtends, om deze wijze woorden hardop te reciteren, als groep.
En is die dag ooit aangebroken?
Bleef het bij dromen…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met motorrijden van mw. fietsie?
  woensdag 17 juli 2024 @ 16:49:22 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214319502
mw Fietsie loopt, met 25 jaar autorij ervaring, op tegen de overduidelijk achter een bureau door met de NS en Arriva reizende theoretici bedachte "gevaarzettingen" aan.

Plaatjes waarin een ervaren bestuurder helemaal niets anders ziet dan in de praktijk zichzelf vanzelf ontrollende verkeerssituatie, maar waarin de bureauheld "het juiste antwoord" kan aanwijzen.

Een crosscheck bij de rijleraren leverde hetzelfde op: "Het CBR antwoord zal vast in theorie passen, maar in de praktijk...."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214319561
Is dat de theorie voor motor rijbewijs? als er al een autorijbewijs is? 🙃
  woensdag 17 juli 2024 @ 16:54:01 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214319573
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 16:53 schreef AnneX het volgende:
Is dat de theorie voor motor rijbewijs? als er al een autorijbewijs is? 🙃
Ja daar moet je opnieuw theorie examen voor doen, eerder dan het behalen van dat examen mag er ook geen afrijden worden aangevraagd.

En ik kan je vertellen, ik rijd al 20 jaar op twee wielen, maar die vragen... er zijn er bij die toetsen dingen als "De wegbeheerder kan op 2 manieren deze kruising aanleggen. Hieronder twee plaatjes. Wat is de meest veilige oplossing."

Uhuh, heb ik dagelijks, tijdens het rijden, dat de wegbeheerder tijdens het passeren een kruising naar keuze aanbiedt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')