Mogelijk, nog over aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een omslachtig gesleep. Hierna beëindig je het lidmaatschap?
Succes Kaatje! Ontvang je ook nog verjaarsbezoek straks?
Hopelijk valt het mee?
"Brood is niet meegenomen in dit onderzoek" - zou ook lastig zijn, want de sjoemelkaders zijn wettelijk vastgelegd voor brood. Volkorenbrood uit de super van gebuild meel met minder volledige vezel dan wat ik als bruin brood verkocht, mag wettelijk prima volkoren heten.quote:
Heel netjes gedaan!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat danst de hele dag door mien kop![]()
En ik kwam blij en met energie over thuis
Het kènnetquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:blues je zou haast de toko sluiten
Goed zoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat danst de hele dag door mien kop![]()
En ik kwam blij en met energie over thuis
ugh....fake it till you make it?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:25 schreef Blues het volgende:
Van de 8 zijn we nu nog maar met 3
En ik laat me niet gek make
Weer een zieke erbij, dat maakt 3.
En 2 op vakantie.
Uit pure WTF is er toch met deze poli steeds, beginnen we elke werkochtend weer positief met de paar mensjes die er zijn door goed elkaar even te spreken, hoe gaat t en even door de dag heen te vragen of het nog oké is met je.quote:
Yuzu ijs! Lijkt me zalig! Ga ik aan de chef hier vragen of ie dat kan makenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:49 schreef AnneX het volgende:
Vooraf aan de film aten wij een ijsje. De ijsmaakster was enthousiast over het speciale ijs - op is op - nl. de smaak yuzu ijs.
Via een Japanse relatie kon zij aan de vruchten komen. Anders gaan die rechtstreeks naar Japanse restaurants bijv.
Wat is yuzu voor smaak?
Wat betreft de smaak én het uiterlijk lijkt de Japanse citrusvrucht yuzu zowel op citroen, limoen en mandarijn. De smaak is een mix van de drie citrusvruchten: yuzu is een stuk zachter van smaak dan een citroen en heeft het zoetige van mandarijn.
De film Fly me to the moon was vermakelijk en amusant.
Fake it till you make it, dus de maanlanding. Zoals veel mensen nog steeds denken.
Yuzuquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:49 schreef AnneX het volgende:
Vooraf aan de film aten wij een ijsje. De ijsmaakster was enthousiast over het speciale ijs - op is op - nl. de smaak yuzu ijs.
Via een Japanse relatie kon zij aan de vruchten komen. Anders gaan die rechtstreeks naar Japanse restaurants bijv.
Wat is yuzu voor smaak?
Wat betreft de smaak én het uiterlijk lijkt de Japanse citrusvrucht yuzu zowel op citroen, limoen en mandarijn. De smaak is een mix van de drie citrusvruchten: yuzu is een stuk zachter van smaak dan een citroen en heeft het zoetige van mandarijn.
De film Fly me to the moon was vermakelijk en amusant.
Fake it till you make it, dus de maanlanding. Zoals veel mensen nog steeds denken.
Ach, de ijsmaakster klonk enthousiast en dat verkoopt (ook).quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Yuzu
De Hanos heeft ze met regelmaat.
Als de aarde plat was, hadden katten al lang van alles er af gemeptquote:Op woensdag 17 juli 2024 00:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Yuzu ijs! Lijkt me zalig! Ga ik aan de chef hier vragen of ie dat kan maken
En de aarde is plat![]()
Maar waren jullie ook enthousiast?quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, de ijsmaakster klonk enthousiast en dat verkoopt (ook).
Jij weet er alles van. 😉
quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als de aarde plat was, hadden katten al lang van alles er af gemept
Fijn dat jullie goed op elkaar letten. Prioriteiten stellen is wel het minste wat je kan doen, alleen als je lage prioriteit maar lang genoeg vooruitschuift wordt dat ook vanzelf hoge prioriteit. Hopelijk zijn mensen dan terug van vakantie en/of niet meer ziek.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:56 schreef Blues het volgende:
Uit pure WTF is er toch met deze poli steeds, beginnen we elke werkochtend weer positief met de paar mensjes die er zijn door goed elkaar even te spreken, hoe gaat t en even door de dag heen te vragen of het nog oké is met je.
En bijsturen, de hele dag en heel veel laten liggen.
Prio's kennen en goed voor elkaar zorgen.
Dat doen de artsen trouwens ook erg goed
Zeker. De combi met pure choco ijs is verrukkelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar waren jullie ook enthousiast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |