Jij bent in vorm zeg!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij maakt van een doel een epifenomeen omdat het aanwezige verband niet-causaal gelegd wordt (maar er wel is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANWB gedoe.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een omslachtig gesleep. Hierna beëindig je het lidmaatschap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANWB gedoe.
Succes Kaatje! Ontvang je ook nog verjaarsbezoek straks?
Hopelijk valt het mee?
Ui heel lang bakken, en dan met rode wijn, laurier, Thijm een soort wildjus omheen maken. Als het klaar is genoeg boter er bij gooien dat de vegetariër ook een LDL van 5.6 heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:48 schreef sigme het volgende:
Voor de meer vegetarisch onderlegden onder ons:
Als er romige aardappelpuree en zuurkool geserveerd wordt, wat past daar dan nog goed bij voor vegetariërs?
Ok, die is wel goed. Nemen we mee!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ui heel lang bakken, en dan met rode wijn, laurier, Thijm een soort wildjus omheen maken. Als het klaar is genoeg boter er bij gooien dat de vegetariër ook een LDL van 5.6 heeft.
Sommige mensenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Felies @:Kaatje1![]()
Ik houd me ver van politieke discussies. Noem het kop in het zand steken maar ergens iets van vinden gaat de wereldproblemen niet oplossen. Ik investeer liever in mijn kleine kring: gericht 1 op 1 of in groepjes, en hun wereld een beetje beter maken. Inclusief stemmen op partijen die de wereld met meer kleuren zien dan (zwart)wit.
Speaking of kleine wereld verbeteren. Plus verbazing:
Vanmorgen trof ik een meisje van een jaar of vier schijnbaar in haar eentje op straat aan. Dwars op de weg. Als in: haar hele fietsje (en zij op het zadel) stond haaks op de weg, wiel tegen de verhoogde stoeprand aan. Als automobilist kon je er lastig langs.
Toen ik er dichtbij was en stapvoets reed, bleek er iemand bij te horen: een man stond in de aangrenzende bosjes bramen te plukken. Vanuit de weg bijna onzichtbaar. En hij kon het kind niet zien
Kind voorzichtig ingehaald en ter hoogte van de volwassene maar even gestopt en geïnformeerd of ze bij elkaar hoorden.
Dat was zo, maar op mijn opmerking dat het kind nu wel erg breed 1/3 van de straat bezette en de stoep een stuk veiliger is kwam weinig reactie
Hopelijk trekt het gevoel snel weg.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Tandarts viel mee, foto gemaakt maar niets te zien. Duimen dat het vannacht goed gaat.
Ja, beschuit in het aardbeienseizoen en vk crackers het hele jaar door.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:38 schreef AnneX het volgende:
Tante Lien. ofwel Wieteke van Dort (81).
Adoe. RIP.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Lekker he dat alles in Nederland zo goed geregeld is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANWB gedoe.
Als ze de ziekte erkende, immers had Millecam ook niet perse kanker, en kon Jomanda best ook de ontstekingsreactie door de kanker gezien hebben, aldus van Dort toen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]pas nog een podcast over/met haar geluisterd. Had niet het idee dat ze toen al wist zo ziek te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |