ik moet nog 1000kcal eten vanavond :squote:Op zondag 14 juli 2024 21:12 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over bakvet eten hebben, ik ga even wat seasoned CrissCuts in de oven doen
Guddenaffend.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus SPanje klopt Frankrijk in de semi, en dan zet je een Franse scheids op de finale. Okee. Niemand ziet het.
het is klaar nuquote:Op zondag 14 juli 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het ging goed tot dat jij mij idioot noemde.
Hou gewoon je bek.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het ging goed tot dat jij mij idioot noemde.
ik doe nog een shake van 400 en de rest wordt lastig. Altijd moeilijk om genoeg te eten in het weekendquote:
Akkoord.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben een mens vol tegenstrijdigheden
De Engelsen hebben gewoon geen acteertalent.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:13 schreef Szura het volgende:
Lol, als een Spaanse speler zo was geraakt was ie minutenlang gaan janken. Coachje haalt z’n schouders op.
Maar Fransen hebben bloedhekel aan Engelsen toch?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus SPanje klopt Frankrijk in de semi, en dan zet je een Franse scheids op de finale. Okee. Niemand ziet het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |