Nou wil het geluk dat wij een couplet hebben wat ze zo kunnen gebruikenquote:Op zondag 14 juli 2024 20:57 schreef Butler456 het volgende:
Officieel heeft het Spaanse volkslied geen tekst, dus daarom zingen ze denk ik niet mee.
Je kan toch ook laaaaaaaaallaaaaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaalllaalalalalalllaaaaaaaaaaaaaaaaalllaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 14 juli 2024 20:57 schreef Butler456 het volgende:
Officieel heeft het Spaanse volkslied geen tekst, dus daarom zingen ze denk ik niet mee.
Ik begrijp nu waarom Wim Hordijk bijna onderaan staatquote:Op zondag 14 juli 2024 20:58 schreef onlogisch het volgende:
DAT DIE ENGELSEN MET 18 MINUTEN MAAR MET 3-0 ACHTER MOGEN STAAN
100% Spanje. Altijd al een hekel gehad aan de Engelse nationale ploeg. De verliespartij van NL heeft daar 0 invloed opquote:Op zondag 14 juli 2024 20:59 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Geen voorkeur deze keer. Voelt vreemd.
ik las Tietenquote:
Dat doen we ookquote:Op zondag 14 juli 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan toch ook laaaaaaaaallaaaaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaalllaalalalalalllaaaaaaaaaaaaaaaaalllaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaa
zingen
Ik ben bang dat die Spanjaarden weer gaan lopen zuigen en janken. Anders mogen ze best winnen van mij....quote:Op zondag 14 juli 2024 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
100% Spanje. Altijd al een hekel gehad aan de Engelse nationale ploeg. De verliespartij van NL heeft daar 0 invloed op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |