Lees er goede ervaringen van. Ik ben vrij gedisciplineerd qua eten en wordt niet snel moe van een eetpatroon. Lees van veel mensen dat ze na 2 weken een appel al erg zoet vinden. Denk dat ik niet hetzelfde ga bereiken met minderen van suiker.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:10 schreef Farenji het volgende:
Wat extreem. Kun je niet gewoon wat puurder, zonder geraffineerde suikers en minder zout eten? Waarom meteen alles met smaak eruitgooien, daar word je toch diep ongelukkig van?
Kwam eerst langs op Tiktok, toen wat meer over gelezen. Lees van veel mensen dat ze na een tijdje smaken al heftiger proeven!quote:Op zondag 14 juli 2024 19:17 schreef TonyMalony het volgende:
Wat een flauwekul dit. Heb je het van een influencer? Maar als jij er gelukkig van wordt, enjoyyy!
Zwart uiteraardquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Lol, dit is mijn standaard dieetEet echt alles zo 'saai', gewoon omdat ik het lekker vind.
Dat zijn de beste, maar ik zal af en toe een value pack eten in jouw stead. Ik mis alleen een beetje de progressie hoe je dus gaat opbouwen naar smaakvoller eten na een week of twee. Ook vraag ik me af of 2 weken wel genoeg is, omdat ander eten niet alleen met smaak samenhangt, maar ook met een nieuwe gewoonte en volgens de psychologie is dan langer nodig dan 14 dagen.quote:
na een week weer een paar smaakvolle fruitsoorten. Dus appels/peren/bananen in mate.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:26 schreef Al-Hazred het volgende:
[..]
Dat zijn de beste, maar ik zal af en toe een value pack eten in jouw stead. Ik mis alleen een beetje de progressie hoe je dus gaat opbouwen naar smaakvoller eten na een week of twee. Ook vraag ik me af of 2 weken wel genoeg is, omdat ander eten niet alleen met smaak samenhangt, maar ook met een nieuwe gewoonte en volgens de psychologie is dan langer nodig dan 14 dagen.
Nee ik gebruik zelden kruiden als ik voor mezelf kook.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]maar dan wel met kruiden e.d. denk ik
https://www.aardappelshop.nlquote:Op zondag 14 juli 2024 19:54 schreef valentijn101 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Ik zou wel op zoek gaan naar een goeie groenteboer voor smakelijk fruit en aardappelen. Leuk om verschillende aardappelrassen uit te proberen.
komende weken gaat er een hoop geoogst worden. Verheug me op de nieuwe opperdoezen bijvoorbeeld. Beetje gesmolten boter erover, smullen en smikkelenquote:Op zondag 14 juli 2024 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
Succes ermee. Werkt wel volgens mij. Ik vind de smaak van in de schil gekookte aardappels bijvoorbeeld echt heel erg lekker. Vooral recent geoogste biologische aardappels met zo’n heel erg dun schilletje zijn helemaal geweldig Heeft niets anders nodig.
Slotjequote:Op maandag 15 juli 2024 20:42 schreef Mikeytt het volgende:
Pizza pepperoni geklapt, vega spaghetti gechapt en litertje cola gepakt
Dat kleine beetje wat niet volledig verzopen en bedorven uit de grond getrokken wordt zal wel smaken jaquote:Op zondag 14 juli 2024 20:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
komende weken gaat er een hoop geoogst worden. Verheug me op de nieuwe opperdoezen bijvoorbeeld. Beetje gesmolten boter erover, smullen en smikkelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |