SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Zonder wrijving geen glans
met pensioen.quote:
Ja er is een organisatie die een olympische spelen wil organiseren waarbij doping is toegestaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn toch ook weleens stemmen opgegaan van "legaliseer doping, spuit je maar helemaal te barsten en kijk dan wie er de snelste is"?
"onder strikt medisch toezicht"quote:Op zondag 14 juli 2024 17:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja er is een organisatie die een olympische spelen wil organiseren waarbij doping is toegestaan.
Ja, de 'Enhanced Games' wat in 2025 zou moeten beginnen.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn toch ook weleens stemmen opgegaan van "legaliseer doping, spuit je maar helemaal te barsten en kijk dan wie er de snelste is"?
Ja daar gaan natuurlijk dooien vallenquote:Op zondag 14 juli 2024 17:44 schreef Mikeytt het volgende:
Zo'n competitie is natuurlijk gewoon een broeinest voor rechtszaken.
En dat er dan meteen iemand verbannen wordt omdat er een motortje in z'n framebuis verstopt zat omdat die sneller wilde zijn dan alle andere dopinggebruikers.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, de 'Enhanced Games' wat in 2025 zou moeten beginnen.
Gaat verder natuurlijk niet door
"Only FDA approved drugs will be permitted".quote:Op zondag 14 juli 2024 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar gaan natuurlijk dooien vallenMedisch toezicht of niet
Kan je beter dat ook meteen toestaanquote:Op zondag 14 juli 2024 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat er dan meteen iemand verbannen wordt omdat er een motortje in z'n framebuis verstopt zat omdat die sneller wilde zijn dan alle andere dopinggebruikers.
Nee het is dan gewoon carte blanche. DDR all over.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Only FDA approved drugs will be permitted".
En dat dan niet kunnen controleren omdat je niet aan testing doet
En als 'Murica er lucht van krijgt: ook nog oproepen om te bidden "voor de zuiverheid van de sport!"quote:Op zondag 14 juli 2024 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat er dan meteen iemand verbannen wordt omdat er een motortje in z'n framebuis verstopt zat omdat die sneller wilde zijn dan alle andere dopinggebruikers.
Ja! Geweldig ideequote:Op zondag 14 juli 2024 17:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je beter dat ook meteen toestaan
Gewoon ook meteen een wie-is-het-meest-creatief-kampioenschap
Mensen die zichzelf aan een raket binden.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Geweldig idee![]()
Dan worden de Olympische Spelen gewoon een soort "Te Land, ter Zee en in de Lucht"![]()
Wie wil dat nou niet
''Meedoen op eigen risico''quote:Op zondag 14 juli 2024 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf aan een raket binden.
Dan wil ik wel Andre van Duin als commentator.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Geweldig idee![]()
Dan worden de Olympische Spelen gewoon een soort "Te Land, ter Zee en in de Lucht"![]()
Wie wil dat nou niet
Heb je het nou over jezelf of ben je stiekem ook een Tourrenner?quote:Op zondag 14 juli 2024 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Die benen hebben wel echt een afstraffing gekregen
Bovenlichaam kan het inmiddels wel hebben, maar die benen krijgen gewoon direct de volle laag. Luie mormels.
Kak, je hebt me doorquote:Op zondag 14 juli 2024 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het nou over jezelf of ben je stiekem ook een Tourrenner?
"Hij schiet hem neer!!!"quote:Op zondag 14 juli 2024 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wil ik wel Andre van Duin als commentator.
Hij kan zich niet inhouden. Hij heeft Gilles de la Tourrenner.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het nou over jezelf of ben je stiekem ook een Tourrenner?
"Merde de la Demarrage!quote:Op zondag 14 juli 2024 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij kan zich niet inhouden. Hij heeft Gilles de la Tourrenner.
7w/kg >30min. Is onmenselijk veel ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon hoor. Kan me geen reet schelen. Dit is geen zuivere koffie.
Ja met halverwege die tunnel waar de cameramotor niet in magquote:Op zondag 14 juli 2024 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Of met een tweeling meedoen die de andere helft rijdt
Er gaat het verhaal rond dat ergens begin vorige eeuw dat gebeurde met het Nederlands voetbal elftal. De ene tweelingbroer werd in de rust gewisseld voor de andere en niemand behalve het Nederlands elftal had dat door...quote:Op zondag 14 juli 2024 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Of met een tweeling meedoen die de andere helft rijdt
Het was wel een beetje windstil. We gingen ook niet over ons eigen dorp heen, moesten ergens anders instappen en gingen ergens over de Betuwe heen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kon je ver varen of was het bijna windstil
2952quote:Op zondag 14 juli 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker in het zonnetje. Na vanochtend eigenlijk weinig meer gelopen. 12.427 nu. Niet slecht of zo.
Heen met de bus ging prima. zondag ochtend dus maar 4 mensen in de bus. Dit was een snelbus ofzo dus ging direct naar delft station. terug met collega naar schiedam kunnen meerijdenquote:Op zondag 14 juli 2024 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe ging het met de treinbusmetrobrommert/anders ?
Mja doordeweeks zal aanzienlijk drukker zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heen met de bus ging prima. zondag ochtend dus maar 4 mensen in de bus. Dit was een snelbus ofzo dus ging direct naar delft station. terug met collega naar schiedam kunnen meerijden
Dinsdag ga ik denk ik met de brommert want dan moet ik ook tijdens de spits
ja daarom dus duimen dat het dinsdag niet teveel regent :pquote:Op zondag 14 juli 2024 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Mja doordeweeks zal aanzienlijk drukker zijn.
Sssssssssquote:Op zondag 14 juli 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssss
flauw.... maar glappigquote:
12.457 nu, gaat ook niet meer heel veel bij komenquote:Op zondag 14 juli 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker in het zonnetje. Na vanochtend eigenlijk weinig meer gelopen. 12.427 nu. Niet slecht of zo.
Mooi, weten we dat ook weer.quote:Snijbonen zijn super gezond
Doordat er ook flavonoīden in zitten, zoals quercetine, kaempferol en catechines, wordt die eigenschap nog meer versterkt. Verder zijn ze rijk aan kalium en magnesium. Bovendien bevatten ze extreem veel vezels - goed voor de darmen - en bevatten ze amper calorieën.
Hoe meet je dat ? Ik probeer twee keer per dag te wandelen.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
12.457 nu, gaat ook niet meer heel veel bij komen
Maar prima voor de zondag en niet echt buiten gelopen
@:LTVDK hoeveel stapjes heb jij gedaan vandaag ?
altijd goed om te weten idd, eet ze niet vaak. zal ze binnenkort weer eens kopen. lekker met spekjesquote:
Fitbit = polshorloge en dan kan ik via het horloge en de bijbehorende app wat meer details zienquote:Op zondag 14 juli 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe meet je dat ? Ik probeer twee keer per dag te wandelen.
Met zo'n stappenteller om je polsquote:Op zondag 14 juli 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe meet je dat ? Ik probeer twee keer per dag te wandelen.
Spek maakt bijna alles lekkerderquote:Op zondag 14 juli 2024 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd goed om te weten idd, eet ze niet vaak. zal ze binnenkort weer eens kopen. lekker met spekjes
Of telefoon, kan ook.quote:
Van snijbonen niet?quote:
sowieso.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spek maakt bijna alles lekkerder
rare jongens die romeinenquote:
Nee van al die saxofonoline turbozestienkleppoīde die erin zit.quote:
dat klinkt logischer.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van al die saxofonoline turbozestienkleppoīde die erin zit.
Ja, maar wel gaaf he.. dan eet je iets en dan zit al dat gezonde erinquote:Op zondag 14 juli 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van al die saxofonoline turbozestienkleppoīde die erin zit.
hear hearquote:Op zondag 14 juli 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spek maakt bijna alles lekkerder
@:bitterbal
11.982 hier.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. Nou ja niet dat ik vaak snijbonen eetquote:Op zondag 14 juli 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wel gaaf he.. dan eet je iets en dan zit al dat gezonde erin
Rare snijboonquote:Op zondag 14 juli 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nou ja niet dat ik vaak snijbonen eet
Is lekkerquote:Op zondag 14 juli 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nou ja niet dat ik vaak snijbonen eet
Meestal gaat gevouwen was hier de kast in.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was is ook weer gevouwen. Nu op de bank
op de bank is makkelijker, kun je er lekker op zitten. scheelt strijkenquote:Op zondag 14 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal gaat gevouwen was hier de kast in.
Wat een super goed idee.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de bank is makkelijker, kun je er lekker op zitten. scheelt strijken
ik zit op de 12k+ Maar natuurlijk hardgelopen en dan telt ie wel veel.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal gaat gevouwen was hier de kast in.
Kom vechten, Modie.quote:
Ik was het oprecht vergeten tot deze postquote:Op zondag 14 juli 2024 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met gemengde gevoelens/zin maar de EK finale kijken...
Ik hoop dat Spanje en Engeland daar aan mee werken. Morgen weer werken..quote:
12.193, maar nu niet meer veel lopen. Mijn voetjes zijn moe.quote:
Ik ga niet kijken. Geen zin om naar het café hier te lopen.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop dat Spanje en Engeland daar aan mee werken. Morgen weer werken..
quote:Op zondag 14 juli 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's in een luchtballon zetten
4691.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
12.193, maar nu niet meer veel lopen. Mijn voetjes zijn moe.
Goed bezigquote:Op zondag 14 juli 2024 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4691.
Waarvan ongeveer 2000 nog van vannacht zijn
online niets te vinden?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Geen zin om naar het café hier te lopen.
Nee, dit weekend was echt niet goed voor me.quote:
Ik zou via webtv kunnen kijken. Maar wifi is hier niet echt top. En geen zin om mijn data ervoor te gebruiken.quote:
Zou ook een 4EBE klok kunnen zijnquote:
Is dat leuk?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dit weekend was echt niet goed voor me.
Enige positieve is dat ik gistermiddag gepadelt heb
ja, best wel. Zou het best vaker kunnen doen.quote:
ja dat snap ik wel iddquote:Op zondag 14 juli 2024 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou via webtv kunnen kijken. Maar wifi is hier niet echt top. En geen zin om mijn data ervoor te gebruiken.
wat houd je tegen?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best wel. Zou het best vaker kunnen doen.
https://nos.nl/livestream(...)-spanje-engeland-0-0 ?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou via webtv kunnen kijken. Maar wifi is hier niet echt top. En geen zin om mijn data ervoor te gebruiken.
vandaag: een gruwelijke katerquote:
13.876, de Picnic stond net voor de deur en dat is altijd een paar keer de trap op en af sjouwen. Maar 15k gaat het niet worden vandaag. Aan de ene kant is 14k heel erg prima, aan de andere kant, zo vroeg al zo veel, had misschien meer in gezeten. Naja.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
12.193, maar nu niet meer veel lopen. Mijn voetjes zijn moe.
dan een vaste dag er voor inplannen en lekker eens per week gaan doen. Padelvriendje zoeken want alleen is vast niet zo leuk.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
heeft Spanje al een doelpunt gescoord? Heb geen zin om te kijken
alleen is ook niet te doen, iemand moet aan de andere kant van de baan staan om de bal terug te slaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan een vaste dag er voor inplannen en lekker eens per week gaan doen. Padelvriendje zoeken want alleen is vast niet zo leuk.
padel is tegen een muur toch?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen is ook niet te doen, iemand moet aan de andere kant van de baan staan om de bal terug te slaan.
en nee, zo vaak hoeft nou ook weer niet.
ow, das meer letters.quote:
Bij voetbal komt ie ook wel eens tegen een muur aan.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, das meer letters.
t komp wel beiden tegen de muur aan
Ik ben op vakantie in Luxemburg.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:08 schreef Modus het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)-spanje-engeland-0-0 ?
Of ben je ergens anders
ik wil niet weten waar de jouwe allemaal tegen aan komtquote:Op zondag 14 juli 2024 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij voetbal komt ie ook wel eens tegen een muur aan.
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie in Luxemburg.
@RockNijntje ookquote:Op zondag 14 juli 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
0️⃣ - 0️⃣quote:Op zondag 14 juli 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die betalen goed blijkbaarquote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
De scheids is duidelijk voor Engeland.
Ah er is nog een EK wedstrijd? Er zitten hier in de metro meerdere mensen met voetbal op de luidspreker.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goh, wie had dat nou verwachtquote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Finale nuquote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah er is nog een EK wedstrijd? Er zitten hier in de metro meerdere mensen met voetbal op de luidspreker.
geen idee.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Staat het nou godverdomme nog steeds 0-0?
Komende 15 minuten zie ik ze ook niet scoren.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Staat het nou godverdomme nog steeds 0-0?
Ik ook niet. Afgelopen weken ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komende 15 minuten zie ik ze ook niet scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:59 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe beste vriend is er en hangt nu ook eindelijk.Buurman was het vergeten.
kijk uit dat er niets weg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
met zulke enorme hoeveeheden inschrijvingen zou ik toch eens gaan kijken voor een andere regioquote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Weer een loting uitslag. 431 van 1695
De woning die ik graag zou willen loopt nog een dag. Die zal ook wel zoiets doen qua aantallen.
Ik zal aan m'n werk en opleiding vragen of ze naar Drenthe willen verhuizen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
met zulke enorme hoeveeheden inschrijvingen zou ik toch eens gaan kijken voor een andere regio
Beter geloot dan 3393 van de 3749 van mijquote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
De woning die ik graag zou willen loopt nog een dag. Die zal ook wel zoiets doen qua aantallen.
zo ver hoeft echt niet, welke plaats reageer je nu op woningen?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zal aan m'n werk en opleiding vragen of ze naar Drenthe willen verhuizen.
Oef.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beter geloot dan 3393 van de 3749 van mij
Rotterdam doet op 3 manieren, één is loting waarbij sommigen wel voorrang hebben, er is een snel loting met optie om te reageren om 20:00 tot 20:15 zonder voorrang en inderdaad op basis van inschrijfduur.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
maar is het nou loting of is het inschrijven en dan op basis van punten toewijzing?
Geen idee, dat moet je aan jezelf vragen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo ver hoeft echt niet, welke plaats reageer ik nu op woningen?
Kun je niemand chanteren daar?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Denk het niet, maar wel dichtbij de laatste plek. Had laatst wel eens 68e van 3164, maar daar heb je nog niks aan.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef.
Heb jij ooit wel eens de laatste plek gehad? Ik geloof dat ik daar vaker in de buurt heb gezeten dan 1e.
hahahaha oke geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg... uiteraard is de vraag welke plaats jij reageert op woningen?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je aan jezelf vragen.
Ja, nog even nuggies halen en dan naar bedquote:
Ik denk dat ik het even gemist had, maar waar was je heen?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, nog even nuggies halen en dan naar bed
Regio Haaglanden en regio Rijnmond.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha oke geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg... uiteraard is de vraag welke plaats jij reageert op woningen?
Luxemburgquote:Op zondag 14 juli 2024 22:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het even gemist had, maar waar was je heen?
daar zijn veel plaatsen.quote:
Je wil niet weten hoeveel reacties er alsnog komen op woningen in Hellevoetsluis of Spijkenisse bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 juli 2024 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar zijn veel plaatsen.
zou ik in jouw geval toch echt op zoek gaan naar woonplaatsen waar net wat minder reacties op komen dan de 1000+
Dus toch weer Drenthe.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar zijn veel plaatsen.
zou ik in jouw geval toch echt op zoek gaan naar woonplaatsen waar net wat minder reacties op komen dan de 1000+
rondom hellevoetsluis bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel reacties er alsnog komen op woningen in Hellevoetsluis of Spijkenisse bijvoorbeeld
Moet zeggen dat daar vrij weinig woningen van voorbij komenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
rondom hellevoetsluis bijvoorbeeld.
Tinte, Zuurland, Vierpolders, Rockanje, Stuifakker. Plaatsen waar mensen minder snel op zullen reageren.
Maar ja, ligt er wel aan of je dat zou willen... of dat je nog een hele tijd ontmoedigd wil raken door de 1500+ reacties
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
rondom hellevoetsluis bijvoorbeeld.
Tinte, Zuurland, Vierpolders, Rockanje, Stuifakker. Plaatsen waar mensen minder snel op zullen reageren.
Maar ja, ligt er wel aan of je dat zou willen... of dat je nog een hele tijd ontmoedigd wil raken door de 1500+ reacties
quote:
tijd voor een fietsquote:
Ja prima voor 1 ā 2 dagen, maar langer zou ik me er niet kunnen vermakenquote:
Ja dat kan ik me ook wel voorstellenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja prima voor 1 ā 2 dagen, maar langer zou ik me er niet kunnen vermaken
Tijd voor een kanoquote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
2hr en 5 minuten, waaronder wachten op een veerpont.
Waarom was rijbewijs halen en auto kopen ook alweer geen optie? Is niet als vervelende vraag bedoeld, gewoon benieuwdquote:
ja dus daarom fiets zodat je niet al die overstappen hebt... kun je met de fiets van Rockanje naar Hellevoetsluis bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
2hr en 5 minuten, waaronder wachten op een veerpont.
Ja, knap dat Luctor het 2,5 week gaat doenquote:
Ik denk dat in de spits van Rockanje naar Delft ook niet heel erg een pretje gaat zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom was rijbewijs halen en auto kopen was ook alweer geen optie? Is niet als vervelende vraag bedoeld, gewoon benieuwd
helicopter rijbewijs halen veel beterquote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom was rijbewijs halen en auto kopen was ook alweer geen optie? Is niet als vervelende vraag bedoeld, gewoon benieuwd
ow wacht even... werk is in Delft?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat in de spits van Rockanje naar Delft ook niet heel erg een pretje gaat zijn
Het gaat toch niet specifiek om Rockanje? Ik kan het soms gewoon bijna niet geloven dat letterlijk iedere oplossing op een dood spoor (no pun intended) uitkomt. Niet dat ik het niet geloof hoor, maar persoonlijk vind ik het lastig om me daar een voorstelling bij te maken omdat ik voor mijn praktische problemen altijd wel een praktische oplossing heb kunnen vindenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat in de spits van Rockanje naar Delft ook niet heel erg een pretje gaat zijn
Je leert er ook wel mee leven als je dat niet luktquote:Op zondag 14 juli 2024 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het gaat toch niet specifiek om Rockanje? Ik kan het soms gewoon bijna niet geloven dat letterlijk iedere oplossing op een dood spoor (no pun intended) uitkomt. Niet dat ik het niet geloof hoor, maar persoonlijk vind ik het lastig om me daar een voorstelling bij te maken omdat ik voor mijn praktische problemen altijd wel een praktische oplossing heb kunnen vinden
Heel veel problemen kunnen opgelost worden met een paar duizend euro. Helaas heb ik veel van dat soort problemen en maar één keer een paar duizend euro.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom was rijbewijs halen en auto kopen ook alweer geen optie? Is niet als vervelende vraag bedoeld, gewoon benieuwd
Nee, maar Rockanje was het voorbeeld van reistijd die Zwabbie ook stuurdequote:Op zondag 14 juli 2024 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het gaat toch niet specifiek om Rockanje? Ik kan het soms gewoon bijna niet geloven dat letterlijk iedere oplossing op een dood spoor (no pun intended) uitkomt. Niet dat ik het niet geloof hoor, maar persoonlijk vind ik het lastig om me daar een voorstelling bij te maken omdat ik voor mijn praktische problemen altijd wel een praktische oplossing heb kunnen vinden
Nee, echt?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar Rockanje was het voorbeeld van reistijd die Zwabbie ook stuurde
Klinkt alsof er vooruitgang mogelijk isquote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel veel problemen kunnen opgelost worden met een paar duizend euro. Helaas heb ik veel van dat soort problemen en maar één keer een paar duizend euro.
ja daarom stelde ik vervolgvraag ook maar niet, want zit me echt af te vragen waarom hellevoetsluis als voorbeeld kwam? hierdoor noem ik een voorbeeld van Rockanje. maar vanuit hellevoetsluis is ook al een uur en 3 kwartierquote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar denk dat Zwabber het zeker weet
Het blijft allemaal redelijk bagger. Vanaf Hellevoetlsuit is het nog steeds 1 uur en 40 monuten, en dan moet ik dus eerst daarheen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus daarom fiets zodat je niet al die overstappen hebt... kun je met de fiets van Rockanje naar Hellevoetsluis bijvoorbeeld.
Of is vanaf daar de reistijd ook nog bagger?
Klopt. Daarom heb ik besloten een opleiding te doen. Doe eens een gok hoeveel de toelating, collegegeld en boeken me gaan kosten.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt alsof er vooruitgang mogelijk is
waarom geef je dat dan als voorbeeld?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het blijft allemaal redelijk bagger. Vanaf Hellevoetlsuit is het nog steeds 1 uur en 40 monuten, en dan moet ik dus eerst daarheen.
Ik gaf hellevoetsluis als voorbeeldquote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom geef je dat dan als voorbeeld?!?!?!?!?!?!
ik vraag welke plaats je reageert en je geeft een hele regio... en daarna noem je hellevoetsluis als voorbeeld waardoor ik verwacht dat dat wel een optie zou zijn.
Ik denk dat het komt omdat het zondag is en ik hoop dat morgen niemand edgy is, omdat het maandag is, zoals een week geleden of zoquote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja iedereen zo bitchy in een normaal gesprek
ja wat dus 1 uur 45min reistijd heeft... reageer je ook op woningen in hellevoetsluis?quote:
Ja snap ik, weekend afgelopen dus iedereen chagrijnig nuquote:Op zondag 14 juli 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat het zondag is en ik hoop dat morgen niemand edgy is, omdat het maandag is, zoals een week geleden of zo
Ja, alleen ik zou niet naar Delft hoevenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja wat dus 1 uur 45min reistijd heeft... reageer je ook op woningen in hellevoetsluis?
Ik pakte een willekeurige plek uit de lijst. Ik kijk echt wel buiten de grote steden, ik plan de reistijd van iedere woning waar ik op mag reageren.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
serieus...quote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, alleen ik zou niet naar Delft hoeven
Spanje gaat scoren in de 91e minuut.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Och heden. Wordt het nog 1-1 ook. Ik moet slapen.
Nou ja, je reageert ook duidelijk gewoon op mij en niet op zwabber als je quote, daarvoor zijn Usernames en User images bedachtquote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
serieus...
zit jij met plaatsen te gooien... altijd handig als iemand gaat reageren op een gesprek tussen anderen zodat het goed opvalt dat een plaats een suggestie van een ander is.
Ho eens even ik kwam helemaal niet met Hellevoetsluis.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom geef je dat dan als voorbeeld?!?!?!?!?!?!
ik vraag welke plaats je reageert en je geeft een hele regio... en daarna noem je hellevoetsluis als voorbeeld waardoor ik verwacht dat dat wel een optie zou zijn.
Nizno heeft moeite met het onderscheiden van verschiillende users kennelijkquote:Op zondag 14 juli 2024 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ho eens even ik kwam helemaal niet Hellevoetsluis.
nee daar ben ik inmiddels ook achter idd.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ho eens even ik kwam helemaal niet Hellevoetsluis.
Vrij veilig.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee daar ben ik inmiddels ook achter idd.
maar ik ga de vaatwasser even doen
Een kleine 15k, vanmiddag nog lekker over het strand gelopenquote:Op zondag 14 juli 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
12.457 nu, gaat ook niet meer heel veel bij komen
Maar prima voor de zondag en niet echt buiten gelopen
@:LTVDK hoeveel stapjes heb jij gedaan vandaag ?
Ze horen je.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Och heden. Wordt het nog 1-1 ook. Ik moet slapen.
Let op! Geld lenen kost geld.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik ga niet meer beginnen over mijn huizen zoektocht. Het ontspoort iedere keer.Ķf ik moet me niet aanstellen en harder m'n best doen, of minder kieskeurig zijn, ergens anders gaan werken, buiten de provincie kijken, of geld hebben dat ik niet heb.
ksnap dat gehakketak en gemiereneuk erover ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik ga niet meer beginnen over mijn huizen zoektocht. Het ontspoort iedere keer.Ķf ik moet me niet aanstellen en harder m'n best doen, of minder kieskeurig zijn, ergens anders gaan werken, buiten de provincie kijken, of geld hebben dat ik niet heb.
Verslaggever Bas is in Glanerbrug en meldt dat zelfs hier tv-bereik was en de mensen vanuit de huiskamer de wedstrijd konden volgen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie hier dat Spanje de winnende goal heeft gescoord 5 min voor het einde en hiermee EK kampioen is.
Einde bericht vanuit Glanerbrug.
Niet in de voortuin met kratten Grolsch??quote:Op zondag 14 juli 2024 22:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verslaggever Bas is in Glanerbrug en meldt dat zelfs hier tv-bereik was en de mensen vanuit de huiskamer de wedstrijd konden volgen.
Maar weinig mensen die zich beseffen dat ze het Black Swan momentje van hun leven net hebben gemist.quote:
Heel de KSC heeft 9/11 meegemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar weinig mensen die zich beseffen dat ze het Black Swan momentje van hun leven net hebben gemist.
Die komt als goede tweede maar een VS in burgeroorlog? ik weet niet eens waar ik moet beginnen.quote:
joh das net 10 jaar geleden, voor een FOK! account moet je 18 zijn dus iedereen was minstens 8quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh das net 10 jaar geleden, voor een FOK! account moet je 18 zijn dus iedereen was minstens 8
quote:Op zondag 14 juli 2024 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh das net 10 jaar geleden, voor een FOK! account moet je 18 zijn dus iedereen was minstens 8
Ja komende woensdag.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
trouwens even serieus... 10 jaar geleden was MH17, ook een bijzonder moment
Ik weet mijn eerste reactie nog.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
trouwens even serieus... 10 jaar geleden was MH17, ook een bijzonder moment
yup. verjaardag van mn oma die dit jaar 90 zou worden.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup. verjaardag van mn oma die dit jaar 90 zou worden.
toen dus 80. maar op dr verjaardag had ze een tweede hersenbloeding en is ze van vergeetachtig over gegaan naar dement en nog geen 4 jaar laten overleden
ja was voor ons een hele vreeemde dag om een andere reden dusquote:
Mila Kunis aflebberen?quote:Op zondag 14 juli 2024 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar weinig mensen die zich beseffen dat ze het Black Swan momentje van hun leven net hebben gemist.
okeequote:Op zondag 14 juli 2024 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup. verjaardag van mn oma die dit jaar 90 zou worden.
toen dus 80. maar op dr verjaardag had ze een tweede hersenbloeding en is ze van vergeetachtig over gegaan naar dement en nog geen 4 jaar laten overleden
quote:Op zondag 14 juli 2024 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
okee![]()
![]()
17 juli is voor mij ook een dag om stil te staan, naast de MH17 ramp. Op die dag in 2006 overleed mijn moeder, slechts 55 aan een hersentumor....
slaap goedquote:En meteen naar bedje
Ik weet echt helemaal niets meer van die dag. Het was de zomer na m'n eindexamen en we zaten in een hittegolf die week, verder geen idee.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja was voor ons een hele vreeemde dag om een andere reden dus
ik woonde nog niet zo lang in Deventer en kwam dus terug voor de verjaardag die we in de avond zouden vieren.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet echt helemaal niets meer van die dag. Het was de zomer na m'n eindexamen en we zaten in een hittegolf die week, verder geen idee.
quote:Op zondag 14 juli 2024 23:31 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik ga mijn bed opzoeken.
truste allemaal
23 jaar geleden alweer.. dingen waar je niet bij stil staatquote:Op zondag 14 juli 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
9/11 is 23 jaar geleden. U hoort dat goed: 23 jaar.
quote:Op zondag 14 juli 2024 23:50 schreef mschol het volgende:
mijn avondeten vandaag was: 2 bolletjes ijs
Same shit, different dayquote:
Wilde gok hier maar ik denk dat mensen niet meer goed weten hoe erop te reageren omdat het er best vaak over gaat. Er lijkt ook niet echt een juiste reactie te zijn want hoe dan ook eindigen de gesprekken altijd in gedoe. Maar ik zeg al, dat is maar een gok/aanname, geen absolute waarheidquote:Op zondag 14 juli 2024 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ksnap dat gehakketak en gemiereneuk erover ook niet.
Ik deelde alleen even de huidige stand van zaken.quote:Op maandag 15 juli 2024 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wilde gok hier maar ik denk dat mensen niet meer goed weten hoe erop te reageren omdat het er best vaak over gaat. Er lijkt ook niet echt een juiste reactie te zijn want hoe dan ook eindigen de gesprekken altijd in gedoe. Maar ik zeg al, dat is maar een gok/aanname, geen absolute waarheid
Gewoon blijven posten, niet jouw probleem hoe anderen dr over denken en praten,quote:Op maandag 15 juli 2024 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, ik hoop echt dat het niet nog jaren gaat duren. Maar goed. Zoals ik al zei, ik heb het er maar gewoon niet meer over. De goedbedoelde maar opendeur adviezen en trollcommentaren die ik soms krijg zijn dan nog tot daar aan toe. Maar het is nu ook al meerdere keren gebeurd dat mensen met elkaar gaan lopen bekvechten over mijn situatie. Daar zit ik al helemaal niet op te wachten. Het gaat op de lijst van dingen waar ik hier niet meer over kan praten en schluss.
Hopende dat dit geen open deur advies is, maar heb je al eens overwogen om samen met iemand anders te huren? Zo heb ik in het begin ook gehuurd omdat ik het anders niet kon betalen. Waren toen hele FB pagina's van mensen die een huisgenoot zochten.quote:Op maandag 15 juli 2024 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, ik hoop echt dat het niet nog jaren gaat duren. Maar goed. Zoals ik al zei, ik heb het er maar gewoon niet meer over. De goedbedoelde maar opendeur adviezen en trollcommentaren die ik soms krijg zijn dan nog tot daar aan toe. Maar het is nu ook al meerdere keren gebeurd dat mensen met elkaar gaan lopen bekvechten over mijn situatie. Daar zit ik al helemaal niet op te wachten. Het gaat op de lijst van dingen waar ik hier niet meer over kan praten en schluss.
Hebben ze dat in Thailand ook?quote:Op maandag 15 juli 2024 07:17 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij ben ik vannacht weer wakker geworden van een explosie ergens
quote:Op maandag 15 juli 2024 07:17 schreef bitterbal het volgende:
ja diep in het zuiden waar de moslims strijden voor een eigen staat en soms in bangkokquote:Op maandag 15 juli 2024 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Thailand ook?
Bumperkleven is ook een soort enkelbijten.quote:Op maandag 15 juli 2024 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Iedereen had weer eens slakken gegeten en zat een de verkeerde kant van de rijbaan.
Ook 7 minuten epilepsiegenot.
Genieten.
quote:Op maandag 15 juli 2024 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bumperkleven is ook een soort enkelbijten.
Liet je een scheetje onder de dekens?quote:Op maandag 15 juli 2024 07:17 schreef bitterbal het volgende:
hier lekker rustig op de weg. de vakantie is duidelijk begonnenquote:Op maandag 15 juli 2024 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Iedereen had weer eens slakken gegeten en zat een de verkeerde kant van de rijbaan.
Ook 7 minuten epilepsiegenot.
Genieten.
Piet van Logistiek?quote:Op maandag 15 juli 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
maar zo bij de Piet voor de voordeur denk ik niet
Hier zou de vakantie begonnen zijn, maar toch filequote:Op maandag 15 juli 2024 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier lekker rustig op de weg. de vakantie is duidelijk begonnen
In ieder geval niet Piet van Paulusmaquote:
Die is al een tijdje dood, dus dat lijkt me wat raar.quote:
Mensen weten niet meer wat dat is. Zonquote:Op maandag 15 juli 2024 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier zou de vakantie begonnen zijn, maar toch file![]()
Denk dat het door de zon komt, kunnen mensen ineens niets meer zien.
Snap ik welquote:
Daarom inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2024 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is al een tijdje dood, dus dat lijkt me wat raar.
Gelukkig ben jij altijd het zonnetje hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |