SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Zonder wrijving geen glans
met pensioen.quote:
Ja er is een organisatie die een olympische spelen wil organiseren waarbij doping is toegestaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn toch ook weleens stemmen opgegaan van "legaliseer doping, spuit je maar helemaal te barsten en kijk dan wie er de snelste is"?
"onder strikt medisch toezicht"quote:Op zondag 14 juli 2024 17:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja er is een organisatie die een olympische spelen wil organiseren waarbij doping is toegestaan.
Ja, de 'Enhanced Games' wat in 2025 zou moeten beginnen.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn toch ook weleens stemmen opgegaan van "legaliseer doping, spuit je maar helemaal te barsten en kijk dan wie er de snelste is"?
Ja daar gaan natuurlijk dooien vallenquote:Op zondag 14 juli 2024 17:44 schreef Mikeytt het volgende:
Zo'n competitie is natuurlijk gewoon een broeinest voor rechtszaken.
En dat er dan meteen iemand verbannen wordt omdat er een motortje in z'n framebuis verstopt zat omdat die sneller wilde zijn dan alle andere dopinggebruikers.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, de 'Enhanced Games' wat in 2025 zou moeten beginnen.
Gaat verder natuurlijk niet door
"Only FDA approved drugs will be permitted".quote:Op zondag 14 juli 2024 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar gaan natuurlijk dooien vallenMedisch toezicht of niet
Kan je beter dat ook meteen toestaanquote:Op zondag 14 juli 2024 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat er dan meteen iemand verbannen wordt omdat er een motortje in z'n framebuis verstopt zat omdat die sneller wilde zijn dan alle andere dopinggebruikers.
Nee het is dan gewoon carte blanche. DDR all over.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Only FDA approved drugs will be permitted".
En dat dan niet kunnen controleren omdat je niet aan testing doet
En als 'Murica er lucht van krijgt: ook nog oproepen om te bidden "voor de zuiverheid van de sport!"quote:Op zondag 14 juli 2024 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat er dan meteen iemand verbannen wordt omdat er een motortje in z'n framebuis verstopt zat omdat die sneller wilde zijn dan alle andere dopinggebruikers.
Ja! Geweldig ideequote:Op zondag 14 juli 2024 17:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je beter dat ook meteen toestaan
Gewoon ook meteen een wie-is-het-meest-creatief-kampioenschap
Mensen die zichzelf aan een raket binden.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Geweldig idee![]()
Dan worden de Olympische Spelen gewoon een soort "Te Land, ter Zee en in de Lucht"![]()
Wie wil dat nou niet
''Meedoen op eigen risico''quote:Op zondag 14 juli 2024 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf aan een raket binden.
Dan wil ik wel Andre van Duin als commentator.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Geweldig idee![]()
Dan worden de Olympische Spelen gewoon een soort "Te Land, ter Zee en in de Lucht"![]()
Wie wil dat nou niet
Heb je het nou over jezelf of ben je stiekem ook een Tourrenner?quote:Op zondag 14 juli 2024 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Die benen hebben wel echt een afstraffing gekregen
Bovenlichaam kan het inmiddels wel hebben, maar die benen krijgen gewoon direct de volle laag. Luie mormels.
Kak, je hebt me doorquote:Op zondag 14 juli 2024 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het nou over jezelf of ben je stiekem ook een Tourrenner?
"Hij schiet hem neer!!!"quote:Op zondag 14 juli 2024 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wil ik wel Andre van Duin als commentator.
Hij kan zich niet inhouden. Hij heeft Gilles de la Tourrenner.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het nou over jezelf of ben je stiekem ook een Tourrenner?
"Merde de la Demarrage!quote:Op zondag 14 juli 2024 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij kan zich niet inhouden. Hij heeft Gilles de la Tourrenner.
7w/kg >30min. Is onmenselijk veel ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon hoor. Kan me geen reet schelen. Dit is geen zuivere koffie.
Ja met halverwege die tunnel waar de cameramotor niet in magquote:Op zondag 14 juli 2024 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Of met een tweeling meedoen die de andere helft rijdt
Er gaat het verhaal rond dat ergens begin vorige eeuw dat gebeurde met het Nederlands voetbal elftal. De ene tweelingbroer werd in de rust gewisseld voor de andere en niemand behalve het Nederlands elftal had dat door...quote:Op zondag 14 juli 2024 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Of met een tweeling meedoen die de andere helft rijdt
Het was wel een beetje windstil. We gingen ook niet over ons eigen dorp heen, moesten ergens anders instappen en gingen ergens over de Betuwe heen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kon je ver varen of was het bijna windstil
2952quote:Op zondag 14 juli 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker in het zonnetje. Na vanochtend eigenlijk weinig meer gelopen. 12.427 nu. Niet slecht of zo.
Heen met de bus ging prima. zondag ochtend dus maar 4 mensen in de bus. Dit was een snelbus ofzo dus ging direct naar delft station. terug met collega naar schiedam kunnen meerijdenquote:Op zondag 14 juli 2024 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe ging het met de treinbusmetrobrommert/anders ?
Mja doordeweeks zal aanzienlijk drukker zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heen met de bus ging prima. zondag ochtend dus maar 4 mensen in de bus. Dit was een snelbus ofzo dus ging direct naar delft station. terug met collega naar schiedam kunnen meerijden
Dinsdag ga ik denk ik met de brommert want dan moet ik ook tijdens de spits
ja daarom dus duimen dat het dinsdag niet teveel regent :pquote:Op zondag 14 juli 2024 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Mja doordeweeks zal aanzienlijk drukker zijn.
Sssssssssquote:Op zondag 14 juli 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssss
flauw.... maar glappigquote:
12.457 nu, gaat ook niet meer heel veel bij komenquote:Op zondag 14 juli 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker in het zonnetje. Na vanochtend eigenlijk weinig meer gelopen. 12.427 nu. Niet slecht of zo.
Mooi, weten we dat ook weer.quote:Snijbonen zijn super gezond
Doordat er ook flavonoīden in zitten, zoals quercetine, kaempferol en catechines, wordt die eigenschap nog meer versterkt. Verder zijn ze rijk aan kalium en magnesium. Bovendien bevatten ze extreem veel vezels - goed voor de darmen - en bevatten ze amper calorieën.
Hoe meet je dat ? Ik probeer twee keer per dag te wandelen.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
12.457 nu, gaat ook niet meer heel veel bij komen
Maar prima voor de zondag en niet echt buiten gelopen
@:LTVDK hoeveel stapjes heb jij gedaan vandaag ?
altijd goed om te weten idd, eet ze niet vaak. zal ze binnenkort weer eens kopen. lekker met spekjesquote:
Fitbit = polshorloge en dan kan ik via het horloge en de bijbehorende app wat meer details zienquote:Op zondag 14 juli 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe meet je dat ? Ik probeer twee keer per dag te wandelen.
Met zo'n stappenteller om je polsquote:Op zondag 14 juli 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe meet je dat ? Ik probeer twee keer per dag te wandelen.
Spek maakt bijna alles lekkerderquote:Op zondag 14 juli 2024 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd goed om te weten idd, eet ze niet vaak. zal ze binnenkort weer eens kopen. lekker met spekjes
Of telefoon, kan ook.quote:
Van snijbonen niet?quote:
sowieso.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spek maakt bijna alles lekkerder
rare jongens die romeinenquote:
Nee van al die saxofonoline turbozestienkleppoīde die erin zit.quote:
dat klinkt logischer.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van al die saxofonoline turbozestienkleppoīde die erin zit.
Ja, maar wel gaaf he.. dan eet je iets en dan zit al dat gezonde erinquote:Op zondag 14 juli 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van al die saxofonoline turbozestienkleppoīde die erin zit.
hear hearquote:Op zondag 14 juli 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spek maakt bijna alles lekkerder
@:bitterbal
11.982 hier.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. Nou ja niet dat ik vaak snijbonen eetquote:Op zondag 14 juli 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wel gaaf he.. dan eet je iets en dan zit al dat gezonde erin
Rare snijboonquote:Op zondag 14 juli 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nou ja niet dat ik vaak snijbonen eet
Is lekkerquote:Op zondag 14 juli 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nou ja niet dat ik vaak snijbonen eet
Meestal gaat gevouwen was hier de kast in.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was is ook weer gevouwen. Nu op de bank
op de bank is makkelijker, kun je er lekker op zitten. scheelt strijkenquote:Op zondag 14 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal gaat gevouwen was hier de kast in.
Wat een super goed idee.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de bank is makkelijker, kun je er lekker op zitten. scheelt strijken
ik zit op de 12k+ Maar natuurlijk hardgelopen en dan telt ie wel veel.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal gaat gevouwen was hier de kast in.
Kom vechten, Modie.quote:
Ik was het oprecht vergeten tot deze postquote:Op zondag 14 juli 2024 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met gemengde gevoelens/zin maar de EK finale kijken...
Ik hoop dat Spanje en Engeland daar aan mee werken. Morgen weer werken..quote:
12.193, maar nu niet meer veel lopen. Mijn voetjes zijn moe.quote:
Ik ga niet kijken. Geen zin om naar het café hier te lopen.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop dat Spanje en Engeland daar aan mee werken. Morgen weer werken..
quote:Op zondag 14 juli 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's in een luchtballon zetten
4691.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
12.193, maar nu niet meer veel lopen. Mijn voetjes zijn moe.
Goed bezigquote:Op zondag 14 juli 2024 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4691.
Waarvan ongeveer 2000 nog van vannacht zijn
online niets te vinden?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Geen zin om naar het café hier te lopen.
Nee, dit weekend was echt niet goed voor me.quote:
Ik zou via webtv kunnen kijken. Maar wifi is hier niet echt top. En geen zin om mijn data ervoor te gebruiken.quote:
Zou ook een 4EBE klok kunnen zijnquote:
Is dat leuk?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dit weekend was echt niet goed voor me.
Enige positieve is dat ik gistermiddag gepadelt heb
ja, best wel. Zou het best vaker kunnen doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |