Afrikaanse genenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gefeliciteerd met zilver makker
Dinsdagquote:
Oke lievelingsbelgjequote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook depressief zijn.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijgevochten en Aberkullie hadden een primastel geweest, elkaar zo romantisch aanvullen. Neuk in elkaars kont stelletjes kont likkers
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder wou afgelopen nacht niet opbokken
Benieuwd wat @yvonne of @straatcommamdo van dit vreemde gedrag vindenquote:
Straat is toch de baas van nwsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Benieuwd wat @:yvonne of @:straatcommamdo van dit vreemde gedrag vinden
oh wie is de baas van klbquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Straat is toch de baas van nws
En wat wil je hiermee bereiken, mijn vriend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:43 schreef Tjacka het volgende:
Jongens dit kan toch niet meer?
[..]
[..]
[..]
Dat je een keer in de spiegel kijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee bereiken, mijn vriend.
Af en toe spelen de emoties hoog op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat je een keer in de spiegel kijk.
Maar ook een FA.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Straat is toch de baas van nws
Pharkus volgens mijquote:
En een honingdasquote:
Ik ben net weer vrij, nu ga jij weer op vakantie. Zo komt het natuurlijk nooit goed!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Het is gewoon jammer dat capu überhaupt blijft posten in de klbsc
Hij heeft ooit zijn stokpaardje gevonden dat iedereen daar welkom moet zijn maar dit klopt uiteraard niet
Hij is zeer ongewenst net als vele andere users
Dus opbokken capu
Ophoeren
En opflikkeren
Natuurlijk mag je hier daarop reageren zoals je wenst
Maar nogmaals
Optiefen uit de klbsc
Is gewoon mijn mening maatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben net weer vrij, nu ga jij weer op vakantie. Zo komt het natuurlijk nooit goed!!
Het is maar een forumpje. Gedraag je naar je leeftijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Af en toe spelen de emoties hoog op.
Goede postquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Het is gewoon jammer dat capu überhaupt blijft posten in de klbsc
Hij heeft ooit zijn stokpaardje gevonden dat iedereen daar welkom moet zijn maar dit klopt uiteraard niet
Hij is zeer ongewenst net als vele andere users
Dus opbokken capu
Ophoeren
En opflikkeren
Natuurlijk mag je hier daarop reageren zoals je wenst
Maar nogmaals
Optiefen uit de klbsc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |