En natuurlijk ook de andere mods die zorg dragen voor het sfeerbeheer in de slangenkuil van KLB!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:14 schreef Abid-Meher het volgende:
Afgelopen zaterdag was het de dag van de vrijwilliger ik wil @:Capuchon_jongen bedanken voor zijn inzet dit jaar in het KLB-forum en ook de afgelopen jaren.
Bedankt Capuchon jongen
Dat ja, alsof Cappie Capusjonnie hier alleen modereertquote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En natuurlijk ook de andere mods die zorg dragen voor het sfeerbeheer in de slangenkuil van KLB!
Doe ik met alle liefde dke ik heb jonge knulquote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En natuurlijk ook de andere mods die zorg dragen voor het sfeerbeheer in de slangenkuil van KLB!
Ik vind dat je hem het vaakste en meeste ziet. @Flitsbezorger is echter ook goed bezig. Netsplitter heb ik hier al heel lang niks zien sluiten en plompzakker vind ik niet genoeg engagement hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja, alsof Cappie Capusjonnie hier alleen modereert
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het aangekondige beleid (of aanscherping van bestaande regels met extra handhaving, net hoe je het wil zien) binnen 4 weken weer naar de achtergrond is verdwenenquote:Op maandag 2 december 2024 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vertel toch niet echt iets nieuws. topics tegen de forumregels gaan dicht. is altijd zo geweest.
Wie?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:52 schreef Loverboii het volgende:
Mod Chevy gaat zijn boekje te buiten
Kan iemand die machtswellusteling terechtwijzen?
Ordinair pestgedrag!quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:33 schreef Aberkullie het volgende:
Sinds wanneer zijn lemmings verboden?wees blij dat er eens wat moeite in een KLB topic wordt gestopt. Of ga je al die oneliner OP’s ook eens vegen.
quote:Op maandag 2 december 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden. Iedere crewlid doet hard zijn best. Ook @:plompzakker.
De laatste tijd was ik zelf niet meer zo actief in KLB. Komt omdat het erg druk is in de fabriek.
Maar ik ga in de toekomst strenger toezien of een topic geschikt is voor KLB.
Topic niet tegen de regels maar niet KLB waardig -> VER
Topics tegen de regels -> slotje (of diarree aan topics)
Eerste lemming -> Ver
3+ lemmingen -> slotje
zo werk ik ongeveer. Ik kan het soms helaas niet altijd toepassen. Omdat ik zoals hierboven vermeld het soms druk heb.
Ja heb hem naar VER moeten schoppenquote:
Ik heb het doorgegevenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:00 schreef Loverboii het volgende:
kan iemand van de leiding flitsbezorger uit zijn functie ontheven aub, duidelijk niet geschikt als moderator, kan geen tegenspraak dulden
@yvonne, check dit eens als je wilquote:
Klopt helemaal. Succes!quote:Op zondag 5 januari 2025 16:02 schreef Loverboii het volgende:
[..]
@:yvonne, check dit eens als je wil
verwijdert berichten van me die hem niet aanstaan en doet verder alsof het niets is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |