Bepaalde Amerikaanse families overkomt dat vaak.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:26 schreef Abrikozentaart het volgende: Zou wel uniek zijn in de VS een aanslag op een president of voormalige president. Kan mij niet herinneren dat dit vaak voorkomt daar.
Die vent bemoeit zich ook overal meequote:Op zondag 14 juli 2024 01:31 schreef crystal_meth het volgende:
Nu denken z'n fans in "the deep south" waarschijnlijk dat god hem beschermd heeft.
Dan ben je arts, bovengemiddeld intelligent, en dan stem je Trump. Ik zal het nooit begrijpen.quote:
Een onderzoek door de politie zou wel niet geloofwaardig zijn?quote:Op zondag 14 juli 2024 01:32 schreef chufi het volgende:
er zal wel een overzoek volgen ... alsof dat geloofwaardig gaat zijn ..
Op Biden danquote:Op zondag 14 juli 2024 01:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan ben je arts, bovengemiddeld intelligent, en dan stem je Trump. Ik zal het nooit begrijpen.
Net zoals die artsen die we bij de corona-demonstraties zagen? Met van die witte jasjes van de fopwinkel?quote:Op zondag 14 juli 2024 01:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan ben je arts, bovengemiddeld intelligent, en dan stem je Trump. Ik zal het nooit begrijpen.
Als arts op iemand stemmen die suggereert dat we bleek moeten injecteren tegen een virusquote:Op zondag 14 juli 2024 01:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Moet je als arts op iemand gaan stemmen die oud en seniel is?quote:Op zondag 14 juli 2024 01:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als arts op iemand stemmen die suggereert dat we bleek moeten injecteren tegen een virus
Zelfs apart wikipedia-artikel: https://en.wikipedia.org/(...)n_attempts_and_plotsquote:Op zondag 14 juli 2024 01:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Not sure if serious...
Er zijn er vier vermoord. Ook meerdere pogingen tot, volgens mij.
Was ie in Dallas toevallig?quote:Op zondag 14 juli 2024 01:33 schreef theguyver het volgende:
Als ik het zo zie heeft ie een gat in zijn oor.
Schampschot?
En er duiken beelden op van een gast op een of ander dak, wat de vermoedelijke dader is.
Als je naar het publiek kijkt op het podium er achter, zie je ook een groep mensen gelijk naar links kijken en wijzen waar mogelijk het schot vandaan komt.
Sensibiliseren en demoraliseren. Om te beginnen.quote:
Dat is op zich niet zo gek, maar het wordt nu gewoon gebruikt als Trump materiaal.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:33 schreef theguyver het volgende:
Als ik het zo zie heeft ie een gat in zijn oor.
Schampschot?
En er duiken beelden op van een gast op een of ander dak, wat de vermoedelijke dader is.
Als je naar het publiek kijkt op het podium er achter, zie je ook een groep mensen gelijk naar links kijken en wijzen waar mogelijk het schot vandaan komt.
Jill Stein is behoorlijk helder van geest.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Moet je als arts op iemand gaan stemmen die oud en seniel is?
Je bedoeld ex presidentquote:Op zondag 14 juli 2024 01:36 schreef TLC het volgende:
Wel schokkend zo'n aanslag op de vice-president van de VS
Ik kan ook wel helpenquote:Op zondag 14 juli 2024 01:38 schreef FvanS het volgende:
Sterkte @:momo er is mogelijk nog een hoop meer te verwijderen, maar dat zal wel niet jouw taak zijn hier.
Ik ben geen NWS mod, maar weet van een eerdere zaak toen ook naam werd gedeeld van dader. Dat bleek uiteindelijk niet de dader te zijn toen. Daarom gastmod, want doxing is strafbaar.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:38 schreef FvanS het volgende:
Sterkte @:momo er is mogelijk nog een hoop meer te verwijderen, maar dat zal wel niet jouw taak zijn hier.
Zijn ze beide..quote:Op zondag 14 juli 2024 01:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Moet je als arts op iemand gaan stemmen die oud en seniel is?
Das nog wel een best afstandje.quote:
Klein kaliber, anders was oor er wel vanaf gegaan. Op foto's duidelijk klein gat te zien. Denk .22 of iets in die richting.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Das nog wel een best afstandje.
Vraag me echt af wat voor een wapen dat dan was.
Vandaar dat je dus geen harde knallen hoort.. vanwege de afstand dan..
Kun je daarmee zo snel doorschieten op flinke afstand? Ik dacht eerder aan een ar15, bij een schampschot ligt het er natuurlijk net aan waar hij langs is geschampt.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klein kaliber, anders was oor er wel vanaf gegaan. Op foto's duidelijk klein gat te zien. Denk .22 of iets in die richting.
[ afbeelding ]
Zoiets wss
Ook niet, er moeten geen ouwe seniele lui aan het roer staan, dat geldt voor Biden en Trump.quote:
De schutter is dood, één toeschouwer is gedood en één toeschouwer is zwaar gewond. Lijkt mij een serieus onderzoek waardig.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:32 schreef chufi het volgende:
er zal wel een overzoek volgen ... alsof dat geloofwaardig gaat zijn ..
De gast in de video hier iets boven heeft het inderdaad over een rifle.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klein kaliber, anders was oor er wel vanaf gegaan. Op foto's duidelijk klein gat te zien. Denk .22 of iets in die richting.
[ afbeelding ]
Zoiets wss
Die doet zijn middagdutje nogquote:Op zondag 14 juli 2024 01:49 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nog geen reactie binnen van Biden toch?
Zoiets. Voor een AR15 klinkt het erg zacht, zelfs op 125 meter afstand.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:46 schreef FvanS het volgende:
[..]
Kun je daarmee zo snel doorschieten op flinke afstand? Ik dacht eerder aan een ar15, bij een schampschot ligt het er natuurlijk net aan waar hij langs is geschampt.
Maar als er al berichten zijn over 2-3 doden nu...
we weten het kaliber nog helemaal niet, kan net zo goed buckshot zijn geweest.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:51 schreef Maver24 het volgende:
Als je oor wordt geraakt door een kogel ligt je oor er af. Dit lijkt idd meer door rondvliegend spul te komen
De kogel kan ook een oor schrammen. Het hoeft niet vol geraakt te worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:51 schreef Maver24 het volgende:
Als je oor wordt geraakt door een kogel ligt je oor er af. Dit lijkt idd meer door rondvliegend spul te komen
Je kunt als een ouwe lul niet Biden beschuldigen dat ie een ouwe lul is .. ... seniele werelddwazen daar... denk dat de rest van de wereld ook eens wel eens aan de bel zou mogen trekken.. van dit is ongepast of zo ...quote:Op zondag 14 juli 2024 01:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook niet, er moeten geen ouwe seniele lui aan het roer staan, dat geldt voor Biden en Trump.
Of door dat er een paar man op hem springt. Maar hij grijpt wel al staande naar zijn oor.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:51 schreef Maver24 het volgende:
https://edition.cnn.com/p(...)-07-13-24/index.htmlquote:Op zondag 14 juli 2024 01:40 schreef epicbeardman het volgende:
Linkse media zal het wel weer geen moord aanslag noemen, maar een schiet incident die vredevol verliep.
Nee, broekies als Jetten of Klaverquote:Op zondag 14 juli 2024 01:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook niet, er moeten geen ouwe seniele lui aan het roer staan, dat geldt voor Biden en Trump.
CNN hier aanstaan, nog niets bekend over dader of motief. Werd net wel door iemand gesuggereerd dat er een tweede schutter was, maar ook dat is niet bevestigd.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:37 schreef Momo het volgende:
Zullen we geen namen en foto's delen van de dader? En dat iemand op twitter zegt dat het van CNN of politie komt, maakt het dat nog niet.
CNN doet sowieso heel voorzichtig met zijn berichtgeving, die zei tot 1,5 uur na de tijd nog dat trump was gevallen.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
CNN hier aanstaan, nog niets bekend over dader of motief. Werd net wel door iemand gesuggereerd dat er een tweede schutter was, maar ook dat is niet bevestigd.
Er gaat een filmpje rond van de "dader" in het Italiaans online, maar dat was een filmpje van januari 2023 en mensen online doen alsof het een latino is ook. Waarschijnlijk dus niet de dader. Politie heeft ook echt nog niet de naam van de dader vrijgegeven.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
CNN hier aanstaan, nog niets bekend over dader of motief. Werd net wel door iemand gesuggereerd dat er een tweede schutter was, maar ook dat is niet bevestigd.
Voel je vrij om voorbeelden te posten zodra je de “LiNkScHe MeDiA” dat ziet doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:40 schreef epicbeardman het volgende:
Linkse media zal het wel weer geen moord aanslag noemen, maar een schiet incident die vredevol verliep.
Die was in een kerk in Delaware toen het gebeurde.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:49 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nog geen reactie binnen van Biden toch?
Hij heeft het bloeden zelf veroorzaakt volgens u?quote:Op zondag 14 juli 2024 01:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
Een beetje bloeden uit je oorlelletje, terwijl er een moordenaar op je afgestuurd is. Niet alles geloven wat je ziet.
quote:Op zondag 14 juli 2024 01:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[ afbeelding ]
(wel ironisch dat dit gebeurd in het jaar waarin de sterren van die film en de regisseur allemaal genomineerd waren voor een Oscar)
Nouja wel als je ziet wat voor studie daar aan vooraf gaat. Ergens rond de 50-60 met heel veel bestuurlijke ervaring lijkt me wel een préquote:Op zondag 14 juli 2024 01:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo zijn die dan weer te jong? Net alsof die 20 jaar zijn ofzo.
Ja. dat acht ik mogelijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij heeft het bloeden zelf veroorzaakt volgens u?
Zeg gewoon wat hem wel of niet mankeert. Ze houden dat al vanaf het begin in het midden, toch opvallend.quote:
Dus hij had eert geen bloed aan zijn oor en met een tovermiddel was er plots bloed aan zijn oor?quote:
Die bestaan al jaartje of 80 niet meerquote:
De SS?quote:Op zondag 14 juli 2024 01:58 schreef TheJanitor het volgende:
En de politie gaat hierin mee? En de SS? En ze hebben iemand gevonden die best nep op Trump wilde schieten?
Hartkloppingen?quote:Op zondag 14 juli 2024 01:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat hem wel of niet mankeert. Ze houden dat al vanaf het begin in het midden, toch opvallend.
De geheime dienst dus. We zitten alleen op een Nederlands forum en de eerste connotatie met de SS is iets compleet anders.quote:
Oh ja?quote:Op zondag 14 juli 2024 02:01 schreef Scorpie het volgende:
Hathor heeft wel een volledige meltdown hier zeg, tjonge jonge.
Ik dacht al evenquote:Op zondag 14 juli 2024 02:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Normaal gebruiken we daar USSS voor, om historische redenen
toen had ie al gehoord dat de shooter dood was.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:01 schreef Hathor het volgende:
Die foto ook, dat hij met bebloed hoofd word weggedragen, doet bij mij alle alarmbellen rinkelen. Deze gast is tot alles in staat. Met zijn opgeheven vuistje....hilarisch.
Nah ....meer een zeer doorzichtige.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:00 schreef TheJanitor het volgende:
Hathor: Trump is een seniele oude lul
Ook Hathor: Trump is het grootste meesterbrein ooit die een geweldige maar neppe moordpoging in scène kan zetten.
Yep. Ik tel vier zittende presidenten die zijn vermoord (Abraham Lincoln, James A. Garfield, William McKinley, John F. Kennedy), twee voormalige en een zittende president die zijn verwond (Theodore Roosevelt, Ronald Reagan, en nu dus Donald Trump), een presidentskandidaat vermoord (Robert F. Kennedy) en een presidentskandidaat verwond (George Wallace). En dan nog tig verijdelde plannen en veiligheidsincidenten die goed afliepen voor de presidenten in kwestie:quote:Op zondag 14 juli 2024 01:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Not sure if serious...
Er zijn er vier vermoord. Ook meerdere pogingen tot, volgens mij.
De secret service is geen geheime dienst. Maar een politiedienst belast met het opsporen van valsmunterij en het beveiligen van hooggeplaatste leiders.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De geheime dienst dus. We zitten alleen op een Nederlands forum en de eerste connotatie met de SS is iets compleet anders.
Nee. ik ga er alleen niet blind in mee.quote:
Zou eerst even wachten wat Hathor zegtquote:Op zondag 14 juli 2024 02:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen we nu officieel bevestigen dat het om een moordaanslag gaat.
Dat wil zeggen zwaar verhoogde beveiliging de volgende campagnes
Duidelijkquote:Op zondag 14 juli 2024 02:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De secret service is geen geheime dienst. Maar een politiedienst belast met het opsporen van valsmunterij en het beveiligen van hooggeplaatste leiders.
Nouja, het lijkt mij geen verkeerd geladen partypopperquote:Op zondag 14 juli 2024 02:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen we nu officieel bevestigen dat het om een moordaanslag gaat.
Dat wil zeggen zwaar verhoogde beveiliging de volgende campagnes
Het is een nationale hobby in de VS, zeg maar.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Yep. Ik tel vier zittende presidenten die zijn vermoord (Abraham Lincoln, James A. Garfield, William McKinley, John F. Kennedy), twee voormalige en een zittende president die zijn verwond (Theodore Roosevelt, Ronald Reagan, en nu dus Donald Trump), een presidentskandidaat vermoord (Robert F. Kennedy) en een presidentskandidaat verwond (George Wallace). En dan nog tig verijdelde plannen en veiligheidsincidenten die goed afliepen voor de presidenten in kwestie:
https://en.wikipedia.org/(...)n_attempts_and_plots
Hoezo "uniek".
I.... Mumbles.. hey.. icecream..quote:Op zondag 14 juli 2024 02:05 schreef superniger het volgende:
HOLLY SHIT.
Heeft Biden al een reactie gegeven?
Die doet zijn middagdutje, maar gaat zo de natie toesprekenquote:Op zondag 14 juli 2024 02:05 schreef superniger het volgende:
HOLLY SHIT.
Ja. En hij gaat zo spreken.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:05 schreef superniger het volgende:
HOLLY SHIT.
quote:Op zondag 14 juli 2024 02:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die doet zijn middagdutje, maar gaat zo de natie toespreken
quote:Op zondag 14 juli 2024 02:05 schreef superniger het volgende:
HOLLY SHIT.
quote:
Nee, die woonde een kerkdienst bij toen het gebeurde.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die doet zijn middagdutje, maar gaat zo de natie toespreken
quote:Op zondag 14 juli 2024 02:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee. ik ga er alleen niet blind in mee.
En Fuck Trump trouwens.
Sandy Hook had wel meer doden dan 2 en hoeveel mensen daarvan dachten dat het staged wasquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Trump kan nu zeggen bij een volgende campagne:
Shots were fired at me. But I can't be stopped.
Ik sluit nog steeds niks uit, als dit jou heeft overtuigd dat hij de 'good guy" is dan snap ik best dat patjepeers als Trump de macht kunnen grijpen.quote:
Dat was sowieso al het gevalquote:Op zondag 14 juli 2024 02:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
Maar we krijgen nu dus Trump als president. Slechte zaak.
we doen niet aan victim blaimingquote:Op zondag 14 juli 2024 02:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik sluit nog steeds niks uit, als dit jou heeft overtuigd dat hij de 'good guy" is dan snap ik best dat patjepeers als Trump de macht kunnen grijpen.
Behalve dat hij geen victim is.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
we doen niet aan victim blaiming
Ik denk eerst dat er een hoop medicatie in moet om er überhaupt een zin uit te krijgen, en dan nog hopen dat hij geen fouten maakt. Voordat dat werkt kan wel even duren.quote:
Straks zegt hij dat Bush ofzo beschoten werd.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:13 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik denk eerst dat er een hoop medicatie in moet om er überhaupt een zin uit te krijgen, en dan nog hopen dat hij geen fouten maakt. Voordat dat werkt kan wel even duren.
Dit kan wel volledig van de autocue natuurlijk. Dat scheelt.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:13 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik denk eerst dat er een hoop medicatie in moet om er überhaupt een zin uit te krijgen, en dan nog hopen dat hij geen fouten maakt. Voordat dat werkt kan wel even duren.
quote:Op zondag 14 juli 2024 02:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks zegt hij dat Bush ofzo beschoten werd.
Maar die moest ooit een pantoffel ontwijken.
Ja gelukje dat hij geen vragen ging beantwoorden.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dit kan wel volledig van de autocue natuurlijk. Dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |