SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Vroeger? Inmiddels opgeheven?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:13 schreef Symphonic het volgende:
In Schagen hadden we vroeger een hele goede Dixie band
Ik ken Dixie alleen van die vieze wc's waar iedereen in kanquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:13 schreef Symphonic het volgende:
In Schagen hadden we vroeger een hele goede Dixie band
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken Dixie alleen van die vieze wc's waar iedereen in kan![]()
Die waaien hier (van de bouw) nogal eens omquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken Dixie alleen van die vieze wc's waar iedereen in kan![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Overigens hebben we windkracht 6 en iets verderop in de wijk hebben ze 2 springkastelen staan
Dat kan nog wel eens flink mis gaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Overigens hebben we windkracht 6 en iets verderop in de wijk hebben ze 2 springkastelen staan
quote:Bij rukwinden die snelheden halen boven windkracht 4 kunt u het springkussen niet gebruiken. Vanaf windkracht 5 dient men de activiteit (tijdelijk) te staken en het springkussen leeg te laten lopen. Vanaf windkracht 6 dient u het springkussen direct op te ruimen.
Goede avond en welkom BasEnAad.quote:
Ja, ze zijn niet helemaal goed snik die mensen hier in de buurt. Windkracht 4 is het eigenlijk bijna altijd wel hier. Maar ik heb ze nog niet voorbij zien vliegenquote:
Duimen dan maar dat het goed blijft gaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ze zijn niet helemaal goed snik die mensen hier in de buurt. Windkracht 4 is het eigenlijk bijna altijd wel hier. Maar ik heb ze nog niet voorbij zien vliegen
Je verstoort een serieuze uitzending hier.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je verstoort een serieuze uitzending hier.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is het soort coverversie waar jij naar luistert ja
Een bezoekje aan het museum van Speelklok tot Pierement is altijd aan te raden.quote:
Daar ben ik 40 jaar geleden geweest, was erg leuk inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Een bezoekje aan het museum van Speelklok tot Pierement is altijd aan te raden.
Daar ken ik het woord van. Ik was daar heeel lang geleden eens.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Een bezoekje aan het museum van Speelklok tot Pierement is altijd aan te raden.
quote:
quote:
Nu wil ik Moskau van Rammstein horenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:47 schreef Melting het volgende:
Ze heeft dit 2 jaar geleden ook in het Russich gezongen vanwege de oorlog in de Oekraïne.
Zelfs toen waren er al geen woningen en moesten ze hokken.quote:
Leo Blokhuis heeft hier eens een mooi item over gemaakt. Het ging over Nash met Joni Mitchell. Er was ook een nummer dat hier aan gerelateerd was, maar ik ben helaas vergeten welke dat was.quote:
quote:The song originated from a domestic event that took place while Graham Nash was living with Joni Mitchell (and her two cats) in her house in Laurel Canyon, Los Angeles, after they had gone out for breakfast and had bought an inexpensive vase on Ventura Boulevard. Nash wrote the song in an hour, on Mitchell's piano.
Ik hoop dat ze het mis hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Walker brothers rhe sun ain’t gonna shine anymore
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het mis hebben.
[ afbeelding ]
Instrumentale nummers weet ik zo goed als nooit.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:55 schreef Melting het volgende:
Bekend deuntje, maar wie zijn het ook alweer?
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Instrumentale nummers weet ik zo goed als nooit.
Booker T?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:55 schreef Melting het volgende:
Bekend deuntje, maar wie zijn het ook alweer?
Zelfs geen oh, ja. Hoewel ik het deuntje inderdaad wel ken.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tell Laura I Love her
Niet van Ray Peterson (denk ik)
quote:
Ik ben niet thuis in de Franstalige muziekquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:00 schreef Melting het volgende:
De dame hierna was een hele mooie vrouw.
Ik gok dat livelink, Symph of Ddm dit wel weet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de Franstalige muziek
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:03 schreef livelink het volgende:
France Gall - Poupee de cire, poupee de son
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gok dat livelink, Symph of Ddm dit wel weet.
Radio Tour de France helpt ook bij dit nummer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gok dat livelink, Symph of Ddm dit wel weet.
Cat Stevens of Yusuf Islam. Maar dit is wel een mooie samenvoeging.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Yussuf Stevens - Father to Son (of toch iemand anders)
Cat Islam is wel zielig voor de kat jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Cat Stevens of Yusuf Islam. Maar dit is wel een mooie samenvoeging.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Cat Islam is wel zielig voor de kat ja
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had -ie gewoon niet zo veel moeten zuipenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaan ze trouwen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:06 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer speciaal voor Ddm en Symph.
Wist dat je het een mooie stem vond.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Deze stem ben ik al 50 jaar fan van![]()
Toen ik wist hoe een pickup werkte zette ik zijn platen op.
Nee hoor.. ze heeft zo’n mooie stemquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:10 schreef BasEnAad het volgende:
Nou dan deze stem, een stem als een schaar.
quote:
Ik zit momenteel aan deze:quote:
Verstandig dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik blijf nuchter vandaag.
Wil morgenvroeg wat proberen te hardlopen...
Ik ben maandag in Duitsland geweest. Ik heb daar een aantal blikjes Münchener Hell gekocht (van Paulaner) en ook nog wat flessen Schneider Weisse.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]Lekker hoor, ik drink een flesje Veltins
Maar dan de originele versie.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:14 schreef BasEnAad het volgende:
Hepie en hepie - lig op mijn kussen stil te dromen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ik vandaag thuis gestuurd als mysteryshirt
(is van MSV Duisburg)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze shirtsponsor is wel toepasselijkWat is een mysteryshirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ik vandaag thuis gestuurd als mysteryshirt
(is van MSV Duisburg)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dan bestel je een shirt. Geef je je maat door en wat je absoluut niet wil. Je betaalt en hun sturen dan een willekeurig shirt op, zodat je bij ontvangst pas weet, wat je hebt gekregenquote:
Mooi uitje is dat altijd! Dat zijn wel lekkere biertjes ja!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben maandag in Duitsland geweest. Ik heb daar een aantal blikjes Münchener Hell gekocht (van Paulaner) en ook nog wat flessen Schneider Weisse.
Ja, even een lang weekend en met m'n ouders op pad geweest. Deze keer naar Osnabrück getuft.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mooi uitje is dat altijd! Dat zijn wel lekkere biertjes ja!
Ah leuk! Is dat een beetje een mooie stad?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, even een lang weekend en met m'n ouders op pad geweest. Deze keer naar Osnabrück getuft.
We hebben maar een klein stukje van de stad, rijdend, gezien. Maar het schijnt erg mooi te zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ah leuk! Is dat een beetje een mooie stad?
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
We probeerden een tango, ging niet zo goed
Ik ga een stukje noordelijker. Flensburg/Kielquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ah leuk! Is dat een beetje een mooie stad?
En jij geloofde hem?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nah. Symph beweert dat hij het goed kon
Geen idee. Lijkt wel of ze een pruik op heeft.quote:
Er is niet zoveel meer van blijven hangen.quote:
Zoo ja, dat is een heel stuk noordelijker. Ga je deze zomer?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga een stukje noordelijker. Flensburg/Kiel
Volgende weekquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zoo ja, dat is een heel stuk noordelijker. Ga je deze zomer?
De 15e plaats behaald zelfs.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie net dat dit afgrijselijke gekweel zelfs in de Top2000 heeft gestaan
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:30 schreef livelink het volgende:
Is hier niet ook een Nederlandstalige parodie op? @:DjVout ?
Karel raad eens wat ik voelquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:30 schreef livelink het volgende:
Is hier niet ook een Nederlandstalige parodie op? @:Dj-vout ?
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Karel raad eens wat ik voel
2 rotte kiezen achter in mijn smoel
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:32 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou vandaag naar de vierdaagsefeesten in Nijmegen gaan, maar hier zit ik dan, achter mijn pc'tje bij Radio49. Veel gezelliger
Goede keuzequote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:32 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou vandaag naar de vierdaagsefeesten in Nijmegen gaan, maar hier zit ik dan, achter mijn pc'tje bij Radio49. Veel gezelliger
Je hebt nog een paar dagen de tijd ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:32 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga vanavond nog mijn 200.000ste post hier op het forum plaatsen![]()
![]()
Heeft wel lang geduurd mijn 100.000ste is echt wel meer dan 10 jaar geleden...
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Ja, misschien ga ik nog wel even kijken deze week, tis om de hoekquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar dagen de tijd ook.
Ik ben de tel kwijt. Diverse oude accounts zijn door de shredder gegaan... Alleen deze en het tweede leven van een bepaald konijn zijn nog over.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Ik heb wel eens een kloon (of meer) aangemaakt. Maar die tel ik niet mee. Puur met dit account die natuurlijk wel een naamsverandering heeft ondergaan...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt. Diverse oude accounts zijn door de shredder gegaan... Alleen deze en het tweede leven van een bepaald konijn zijn nog over.
Dan is het helemaal leuk. Vond het altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, misschien ga ik nog wel even kijken deze week, tis om de hoek
Een negatieve toeterquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:38 schreef Melting het volgende:
De hoes van de plaat hierna vind ik een verwarrende hoes.
Oh ja, dat zeiden ze zelfs in het begin.quote:
Ik dacht dat ik in de aankondiging Mama Cass hoorde zeggen...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:41 schreef livelink het volgende:
Is dit Doris Day? Het is door zoveel artiesten gezongen inmiddels.
Ja, klopt. Ik ook. Maar het kwartje viel pas laat. Story of my life.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in de aankondiging Mama Cass hoorde zeggen...![]()
Ja sowieso. Hardstikke druk, maar zeker leuk.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is het helemaal leuk. Vond het altijd wel gezellig.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ook. Maar het kwartje viel pas laat. Story of my life.
Ze heeft er wat kinderen bij gekloond zo te zien.quote:
Ja... erg verwarrend.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft er wat kinderen bij gekloond zo te zien.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Benny neijman ga met me mee naar Maastricht![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker. Onze meest buitenlandse stad wel.quote:
Sowieso ja. Mensen die op restaurant gaan, goed gekleed. Heel andere sfeer, zo sjiek.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Onze meest buitenlandse stad wel.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hij zingt een paar keer melting
Doet Mart dat nog steeds?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:53 schreef livelink het volgende:
De Avondetappe met Mart Smeets. Altijd het eindnummer.
Nee, Dione de Graaf heeft hem opgevolgd. Doet het ook prima.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, Dione de Graaf heeft hem opgevolgd. Doet het ook prima.
Ja, helaas sinds dit jaar niet meer. Ik mis Herman wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook nog een tijdje samen met Herman de scherman toch??
Ja Herman gaat andere dingen doen. De Slimste toch??quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, helaas sinds dit jaar niet meer. Ik mis Herman wel.
Ik ben heel benieuwd hoe hij de Slimste Mens gaat doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook nog een tijdje samen met Herman de scherman toch??
Kan sowieso niet slechter dan Philip.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe hij de Slimste Mens gaat doen.
Hij is wel een topper
Dat ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hij zingt een paar keer melting
Alleen bij de Top2000 kwam hij niet helemaal tot zijn recht vond ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is wel een topper
Ik hoop wel dat Maarten ook stopt (weet niet of dat al bekend is gemaakt)quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan sowieso niet slechter dan Philip.
Hij gaat er eerst nog even als deelnemer zittenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is wel een topper
Die stopt ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Maarten ook stopt (weet niet of dat al bekend is gemaakt)
Ja, die stopt tegelijk met Philip.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn partner heeft volgens mij ook al eens mee gedaan...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij gaat er eerst nog even als deelnemer zitten
Die is een karikatuur van zichzelf geworden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |