quote:
Yep. Ik had gister een update. Heb vanochtend niet getest of de boel werkte en heb niet gehoord dat het niet zou werken. Zie het maandag wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zorgwekkend hoeveel bedrijven en/of essentiele computers auto-updaten in productie-omgeving.
Begrijpelijk wel.quote:
Oh lekker, draaisequote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:26 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
Eigenlijk nog wat vroeg...
Ik denk dat ik me omdraai ben verder ga metzzzz
Ditquote:
Op het strand was het heerlijk. Waarom ging je niet mee?quote:
Je was me vergeten uit te nodigenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het strand was het heerlijk. Waarom ging je niet mee?
Wat dom van mij.quote:
Waaruit mag ik kiezen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dom van mij.Hoe kan ik het goedmaken?
Alles.quote:
hoe ist met u?quote:
Weet niet. Weinig energie of creativiteit vandaag. Zit niet zo best erbij. Komt wel weerquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet niet. Weinig energie of creativiteit vandaag. Zit niet zo best erbij. Komt wel weerlater weer een moment en anders morgen weer een dag
En met jou?
Begrijp ik ja... hier straks enkel een was hangen en morgen de rest van het huisquote:Op zondag 21 juli 2024 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet aan het huishouden beginnen, maar geen zin
ik heb zelfs de was gestrekenquote:Op zondag 21 juli 2024 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik ja... hier straks enkel een was hangen en morgen de rest van het huis(naja ik heb een schema voor elke dag wat. En die loopt van maandag tot en met vrijdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |