U is in de war met zijn grootvader.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie lachen me uit omdat Van der Poel iet in staat is om een bergetappe te winnen?
MAL?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had gisteren nog een gifje gezien van een renner die een toeschouwer op zijn hoofd sloeg. Was in de giro
Als niet-gelovigen kunnen wij ons dat niet voorstellen. Maar 99% van de gelovigen is daar in hun jeugd mee geïndoctrineerd. Dat zit heel diep, zo diep dat elke vorm van ratio er niet tegenop kan. Het is een beetje vergelijkbaar met het geloof in Sinterklaas als kind, maar dan blijf je daar je hele leven in geloven en baseer je daar je hele leven opquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:17 schreef Faraday01 het volgende: [..] Het leven van gelovigen is sowieso bijzonder want je baseert je leven op iets wat per definitie niet objectief vast te stellen is.
WOUT KAN ALLES cappiequote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie lachen me uit omdat Van der Poel iet in staat is om een bergetappe te winnen?
juist jaquote:
Het was helaas slechts 25 euro ofzo die ik nog van iemand tegoed had en die hij daar voor me op had ingezet, knappe jongen die van 1000 en een beetje niet meer hoeft te werkenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarna nooit meer hoeven werken?
Alles op de Olumpische spelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:27 schreef DeeBee het volgende:
De zeer mooie wereldkampioen werkt naar zijn wondervorm toe
Ja maar daar genees je van als je zes bent.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:25 schreef TAmaru het volgende:
Het is een beetje vergelijkbaar met het geloof in Sinterklaas als kind, maar dan blijf je daar je hele leven in geloven en baseer je daar je hele leven op
De Spelen is een vrij open koers. Met wonderbenen eindigt die waarschijnlijk 23ste.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles op de Olumpische spelen.
Geweldige uitvinding toch, schijfremmen. Alleen niet op zo;n momentquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
een goed systeem om het achterwiel in en uit te klikken is er nog steeds niet. zoals Renaat zegt: De wissels zijn trager dan vroeger.
Tsja, die ketting he.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
een goed systeem om het achterwiel in en uit te klikken is er nog steeds niet. zoals Renaat zegt: De wissels zijn trager dan vroeger.
Vanwaar Jappe's nominatie?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn droomteam in de FPCL bestaat uit Moscon, Bouhanni, Colbrelli, Van Gils en Stuyven
Had niet gelukt als we niet in het wonderschone Pau waren gestartquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Straks de Tourmalet aanvangen met een gemiddelde van 50 p/u, oef.
Healy best geplaatste op 12 minuten bij de achtervolgers?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:30 schreef wimderon het volgende:
UAE was aan het meespringen en niet meerijden, maar inmiddels is er toch wel een gevaarlijke samenstelling weg met al die groepjes bij elkaar.
Blokje duurt nog 20kquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:33 schreef Chiappucci het volgende:
Er wordt onsmakelijk hard gereden in de groep MVDP.
Leuk stadje. EVen gekeken hoe je daar komt. Geen directe vluchten helaas. Wel veel goedkoper dan met de trein.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Had niet gelukt als we niet in het wonderschone Pau waren gestart
Die tactiek gaat vooral om een eventuele ritzege en bijbehorende bonificaties.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Healy best geplaatste op 12 minuten bij de achtervolgers?
Ze komen er niet bij voor de sprintquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ondertussen bijna de samensmelting net voor de sprint. Mathieu kan de sprint gaan aantrekken.
Ze waren er bijna bij, maar nu wordt het gat weer groter.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ondertussen bijna de samensmelting net voor de sprint. Mathieu kan de sprint gaan aantrekken.
Toch net niet nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze komen er niet bij voor de sprint
De Lie zal de 1500 euro toch wel mee willen pakken zoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze waren er bijna bij, maar nu wordt het gat weer groter.
Hij zei wel "Ik nu iets heel doms zeggen"quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:41 schreef Dutch_view het volgende:
Han Cock en Kristof Meul, een mooi duo
Zich laten verrassen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De Lie zal de 1500 euro toch wel mee willen pakken zo
De discussie was net afgelopen, de etappe begint net echt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Net wat aandachtiger beginnen luisteren, schijnbaar is het gebeuren van gisteren nog steeds een heikel discussiepunt? Even voor de nieuwsgierigheid:
[poll=7584]
Girmay kan nog steeds op zijn bek gaan, dan is het fijn als hij in riante positie tweede staat.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:53 schreef wimderon het volgende:
Voor iemand die het groen opgegeven heeft doet Philipsen wel erg veel moeite.
Schuld van beidequote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Net wat aandachtiger beginnen luisteren, schijnbaar is het gebeuren van gisteren nog steeds een heikel discussiepunt? Even voor de nieuwsgierigheid:
[poll=7584]
Geen van beide maar Maxim is een lulquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[poll=7584]
Hij stond nog maar 130 punten voor op de nummer 3, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Girmay kan nog steeds op zijn bek gaan, dan is het fijn als hij in riante positie tweede staat.
Oh, ik hoorde ze er over praten, vandaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De discussie was net afgelopen, de etappe begint net echt.
Of buiten tijd aankomen. Maar zal weer iets dom zeggen zeker.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Girmay kan nog steeds op zijn bek gaan, dan is het fijn als hij in riante positie tweede staat.
Laten we hopen dat de uiterst sympathieke Bini gewoon het groen pakt in Nicequote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
CORRED is dat mogelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of buiten tijd aankomen. Maar zal weer iets dom zeggen zeker.
Girmay lijkt me niet een van de eersten van de rappe aankomers die zich verslikt in een bergetappe.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook liever Girmay dan Philipsen hoor, maar snap vanuit Philipsen wel dat hij nog wel die sprintjes meepakt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de uiterst sympathieke Bini gewoon het groen pakt in Nice
Ik zou Yates of Almeida vooruit sturenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:57 schreef PippenScottie het volgende:
Doe eens iets geks en ga op de Tourmalet aanvallen. Dank u
Dat is Vingegaard vorig jaar niet zo goed bevallenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:57 schreef PippenScottie het volgende:
Doe eens iets geks en ga op de Tourmalet aanvallen. Dank u
Ook bergop trainingsblokquote:
En de rest dan, die terug komenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:00 schreef DeeBee het volgende:
Ooijer en Matje, hier worden nucleaire waardes getrapt vooraan
Nee het masterplan was om Yates gisteren al de ballen uit de broek te laten rijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou Yates of Almeida vooruit sturen
Daar lijkt me de aanloop van morgen veel geschikter voorquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou Yates of Almeida vooruit sturen
Dat is vrij dom jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Fenomeen Djurdiequote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Netflix weer meerdere afleveringen gaan besteden aan Decathlon? (lol)
Geen uitzending op Al Jazeera vandaag?quote:
Gaat wel gebeuren lijkt me, maar je weet het nooit bij Nederlandstalige publieke omroepen op wielrengebied.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:06 schreef Slobeend het volgende:
Joris in de finales is echt drama en irritant maar zo tijdens de etappe is het nog wel te doen. Alsnog honderd keer liever Andries Lamain. Doet het prima op de radio.
Explosieve renners zijn hier het populairst hahahaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen uitzending op Al Jazeera vandaag?
Allah, Allah. Jay Vine. Allah.
Belgie gooit deels wel hun eigen glazen in ja, Wout is smerig slechtquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: Wout moet in de Olympische selectie vervangen worden door Thibau Nys.
Hij rijdt een stuk meer 'prijs' dan Mathieuquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Belgie gooit deels wel hun eigen glazen in ja, Wout is smerig slecht
Sparen voor een verschroeiende dag morgenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kun je beter stuyven eruit gooien, die is wel in vorm maar rijdt alleen voor de BVBA stuyven. Wout is op zich niet vies van voor een ploeggenoot rijden als hij zelf niet kan winnenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: Wout moet in de Olympische selectie vervangen worden door Thibau Nys.
In de sprintjes doet hij het nochtans prima. Met een beetje geluk had hij al drie etappes op zak kunnen hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ploeggenoot wel, landgenoot is meestal wat andersquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:12 schreef DIJK het volgende:
[..]
Kun je beter stuyven eruit gooien, die is wel in vorm maar rijdt alleen voor de BVBA stuyven. Wout is op zich niet vies van voor een ploeggenoot rijden als hij zelf niet kan winnen
Dit doet mij denken aan wintersport 2022quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:12 schreef Marcoss het volgende:
Zo heb je niet zoveel aan een mondkapje, Wilco
CO-inhalator doet z'n werkquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wielco gelooft niet dan anderen wel moe zijn. Allemaal mietjes.
Morgen is ook een slopende dag, denk dat ze renners zich vandaag zich niet extra in laten spannen als ze merken dat ze niet de vorm hebben om echt iets te doen voor Vingegaardquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Visma is aan het sparen voor als Vingegaard geel heeft of ze Pogacar 1x moeten kraken.
Vandaag winnen en de bollen pakkenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:16 schreef Faraday01 het volgende:
Matje lijkt comfortabel mee te kunnen, zo laat hij veel te veel in zijn kaarten kijken![]()
Had hij dat 14 jaar en 2 dagen geleden maarquote:
Tsja, Pogacar die ieder jaar de bolletjestrui wint is ook saai. Er moet iets op verzonnen worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:19 schreef franklop het volgende:
Blijft sneu om de bolletjestrui zo vroeg te zien lossen
Heeft officieel de bolletjestrui ook niet (en normaal gesproken mag hij hem morgen ook niet meer aan)quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:19 schreef franklop het volgende:
Blijft sneu om de bolletjestrui zo vroeg te zien lossen
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, Pogacar die ieder jaar de bolletjestrui wint is ook saai. Er moet iets op verzonnen worden.
cat. 3 en 4 waren vroeger veel meer punten maar toen kreeg je weer de kritiek dat van die clown renners als Voeckler de bollen wonnen, ipv de matadoren....quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, Pogacar die ieder jaar de bolletjestrui wint is ook saai. Er moet iets op verzonnen worden.
Dat hebben ze nu weer die kant op aangepast door bij aankomst bergop geen dubbele punten te geven, enkel bij de hoogste topquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
cat. 3 en 4 waren vroeger veel meer punten maar toen kreeg je weer de kritiek dat van die clown renners als Voeckler de bollen wonnen, ipv de matadoren....
Maar vaak zie je juist dat de verschillen worden gemaakt in etappes waar ze het niet verwachten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen is ook een slopende dag, denk dat ze renners zich vandaag zich niet extra in laten spannen als ze merken dat ze niet de vorm hebben om echt iets te doen voor Vingegaard
Al missen ze sowieso wel de ploeg om iets vergelijkbaars te doen als vorig jaar
Voeckler kon ik nog wel prima mee, Charteau was wel een clown jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
cat. 3 en 4 waren vroeger veel meer punten maar toen kreeg je weer de kritiek dat van die clown renners als Voeckler de bollen wonnen, ipv de matadoren....
Op de Belg hebben ze het er nu over. Opa won er 50 jaar geleden.quote:
Heeft zelf bevestigd dat hij positief op Covid isquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thomas lost nu al
Zou ie ziek zijn?
Wiggins, Froome, Thomas. Totale terreur van Sky.quote:
Zelfs milde klachten en positief getestquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thomas lost nu al
Zou ie ziek zijn?
oh, ik vond Voeckler ookquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voeckler kon ik nog wel prima mee, Charteau was wel een clown ja
4 tourritten en een keer 4e in het AK en een set gele truien waar je U tegen zegt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
oh, ik vond Voeckler ook, maar hij was niet echt een HC renner
Dat is anders ook niet heel fijn tijdens de Tourquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wist niet dat het nog een ding was, dacht alleen een zware verkoudheid.
Dave Brailsfraudquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wiggins, Froome, Thomas. Totale terreur van Sky.
De winnaar is gekend, FTP is 600W ondertussenquote:
Slimme manier om geen corona op te lopen.quote:
Ik vind Boogerd altijd wel fijn, het is juist Joris waar ik schurft van krijg.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geen kenner of echte liefhebber, maar kijk steeds meer op de Belg. Niet uit snobisme maar ik kan slecht tegen Boogerd en Rox.
Mwoah, Wiggins en Thomas wel echt mannen met fietstalent.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dubieus ?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was vergeten dat die uberhaupt nog reed.quote:
Boogerd vind ik een hele fijne commentator.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geen kenner of echte liefhebber, maar kijk steeds meer op de Belg. Niet uit snobisme maar ik kan slecht tegen Boogerd en Rox.
Ditquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Boogerd altijd wel fijn, het is juist Joris waar ik schurft van krijg.
Niet om een Tour te winnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, Wiggins en Thomas wel echt mannen met fietstalent.
Geen Rox. Die doet vrouwenkoersen geloof ik. Doet geen pijn aan de ogen trouwens, maar ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:29 schreef tong80 het volgende:
Terwijl-ie toch een legendarische voorganger had met die naam.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Boogerd altijd wel fijn, het is juist Joris waar ik schurft van krijg.
Decathlon wat briefjes gekregen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nans Peters doet mee, blijkbaar.
Fair enough maar toch zou ik ze niet in een rijtje met Froome zetten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet om een Tour te winnen.
Die zat op de fiets zoals ik bergop ga met m’n 90 kg 😂quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moet meteen denken aan die ietwat uitvoerige beschrijving van Boogerd net na die mededeling dat G covid heeft.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slimme manier om geen corona op te lopen.
Beste kandidaat voor anonieme rennerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch heeft UAE een ongekend rommelploeg zo, vrij bizar gezien de namen die ze op papier haddenquote:
Missen een type lijnenuitzetter Majka.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch heeft UAE een ongekend rommelploeg zo, vrij bizar gezien de namen die ze op papier hadden
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan die ietwat uitvoerige beschrijving van Boogerd net na die mededeling dat G covid heeft.
Ik kan me voorstellen dat renners toch een beetje bang worden nu. Je krijgt nogal eens een fluim van een ander binnen tijdens de koers.
#FreeLanda volgende week?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jeetje Landa zit daar wel weer in optima forma
Ayuso 0.1quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jeetje Landa zit daar wel weer in optima forma
Een waarheid als een koe, m'n beste.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
over prologen gesproken. Je ziet dat toch steeds minder en minder.
Hawk Tuahquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan die ietwat uitvoerige beschrijving van Boogerd net na die mededeling dat G covid heeft.
Ik kan me voorstellen dat renners toch een beetje bang worden nu. Je krijgt nogal eens een fluim van een ander binnen tijdens de koers.
In feite is het Politt tegen Sean Quinn. Tja.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:44 schreef DIJK het volgende:
Pollit die de hele Tourmalet voor zijn rekening neemt en nog dichterbij komt is ook wel een goede grap.
Dan mis je toch een type Ayuso.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In feite is het Politt tegen Sean Quinn. Tja.
Als er iemand is die het kan, dan hij wel.quote:
Meer iets voor een Froome dusquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, die volgende klim is een loper
Voor hem dus een uitstekende mogelijkheidquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, die volgende klim is een loper
Ik versta jou niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach de meeste mensen verstaat verstaan ze allemaal niet.
Voet van de laatste klim lijkt logischquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd hoe lang de duurtraining van Mathieu is vandaag.
Stiekem namens de USA ook, dat helpt nietquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:06 schreef Marcoss het volgende:
Bettiol reed wel heel anoniem rond na rit 1
Interessante driekleur heeft de VS ook tegenwoordig, doet denken aan hun zuiderburen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Stiekem namens de USA ook, dat helpt niet
Ik vind het oprecht wel leuk, maar het moet niet te lang duren.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey er is een klim begonnen, afdeling prehistorie
En het duurt nu te lang.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:12 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel leuk, maar het moet niet te lang duren.
Wordt nog even zo'n meeloopmongool overhoop gecrosst door een TV-motorquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:12 schreef Funzel het volgende:
Is het nou een keer klaar met die prehistorische heelden.
Op Sporza geen last vanquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:12 schreef Funzel het volgende:
Is het nou een keer klaar met die prehistorische heelden.
Ik zou niet teveel onderzoek doen naar Jose, in dat geval.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, de bedrieger zit weer bij de NOS, dan maar Renaat.
Extra brommer ingeslikt voor de Tourquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:16 schreef DeeBee het volgende:
Circus Politt rijdt gewoon harder dan de kopgroep al 30 kilometer
Vertel!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Eugene Christophe, jeetje, wat een verhaal. Zelden gehoord.
Dealers heb ik wel een zwak voor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel onderzoek doen naar Jose, in dat geval.
Dat wel maar alleen interviews picture in picture. Hoofdscherm wordt verder niet weggeschakeld van de livestreamquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar heb je last van andere items.
Hij luistert goed naar jequote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ga in de aanval, Oier. En wel nu.
Ouwe handelaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel onderzoek doen naar Jose, in dat geval.
Telepathische connectie met mijn Basken.quote:
Zit nog in het mongolenbusjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou onze vriend Capiot al in een warm bubbelbadje liggen met een glaasje bubbels?
Nog weinig Tiesj gezien de afgelopen twee weken eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:24 schreef Faraday01 het volgende:
Ik hoop voor Visma dat dit tactisch afhaken is van Tiesj
Frans hotel met te korte bedden en geen airco.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou onze vriend Capiot al in een warm bubbelbadje liggen met een glaasje bubbels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |