abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 13 juli 2024 @ 14:29:48 #218
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214272912
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je deze nu al eens bekeken?

Daar wordt "vorige week wilde ze het wel" ook in behandeld. Het is helemaal niet moeilijk, hoor.
En dan spugen ze de thee halverwege uit. Wat dan?
Of achteraf valt de thee niet lekker en steken ze hun vinger in hun keel. Wat dan?
Of ze zeggen ja omdat ze niet durven te weigeren. Wat dan?
Of ze vinden de vraag of ze thee willen al smerig. Wat dan?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 14:32:38 #219
5428 crew  miss_sly
pi_214272935
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:29 schreef Danny het volgende:

[..]
Of achteraf valt de thee niet lekker en steken ze hun vinger in hun keel. Wat dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:29 schreef Danny het volgende:

[..]
Wil je daar echt antwoorden op?

Ik denk niet dat het verstandig is als wij die discussie weer opstarten, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214273039
Dan stop je met thee geven. Deze is makkelijk

Dit is achteraf. Wellicht was de thee slecht. 5 seconden getrokken thee daar krijg je inderdaad achteraf een kater van. Van slechte thee. Niets zo erg als een slappe

Iets aan je communicatie skills doen. Je wil toch niet mensen overrompelen met je thee. Je wil dat mensen genieten van je thee. Waarschijnlijk communiceer je dan dwingend.

Weer een makkelijke. Dan loop je weg. Dit is geen match. Je wil een thee partijtje met iemand die dol is op thee.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 14:52:28 #221
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214273089
Dat thee filmpje is gemaakt door iemand die wel erg graag wilt. Daar lust @sp3c vast wel gehakt van. :')

Wat een tenenkrommend niet de (volledig) lading dekkend filmpje. En waar is @Un_Chien_Andalou :?

:{²

[ Bericht 20% gewijzigd door BansheeBoy op 13-07-2024 14:58:36 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214273150
Mannen doen hier net alsof vrouwen op oorlogspad zijn en bij het minste of geringste aangifte doen.

Stel dat het zo zou zijn. Heel veel zaken lopen al vast bij de aangifte. De zaak komt niet zomaar voor de rechter. Dus mannen wees gerust. Jullie kunnen je nog gerust als varkens gedragen.

Helaas ;(
  zaterdag 13 juli 2024 @ 15:10:04 #223
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_214273264
Zit hier met verbazing en zelfs wat plaatsvervangende schaamte dit topic door te lezen.
Is het nou echt zo moeilijk te bevatten dat NEE ook gewoon écht NEE is?

De tering..
  zaterdag 13 juli 2024 @ 15:26:35 #224
13462 BansheeBoy
pi_214273431
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Zit hier met verbazing en zelfs wat plaatsvervangende schaamte dit topic door te lezen.
Er valt zoveel te winnen door ontzettend duidelijk de nee te communiceren. Niet glimlachen, niet met je handen door je haar en een nee giechelen. Wees duidelijk.

Nog meer valt er te winnen door te voorkomen dat je in situaties komt die risicovol zijn.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Admin zaterdag 13 juli 2024 @ 15:27:02 #225
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214273438
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:47 schreef potjecreme het volgende:
Dan stop je met thee geven. Deze is makkelijk
Dan is het geen verkrachting maar aanranding.

quote:
Dit is achteraf. Wellicht was de thee slecht. 5 seconden getrokken thee daar krijg je inderdaad achteraf een kater van. Van slechte thee. Niets zo erg als een slappe
Nou ja, dan heb je achteraf dus de kans dat er een aanklacht tegen je wordt ingediend.

quote:
Iets aan je communicatie skills doen. Je wil toch niet mensen overrompelen met je thee. Je wil dat mensen genieten van je thee. Waarschijnlijk communiceer je dan dwingend.
Je weet vooraf, als iemand ja zegt, natuurlijk niet dat ze vanwege je communicatieskills geen 'nee' durven zeggen. En 'dwingend' communiceren? Denk dat dat wel meevalt. Hoor verhalen over mensen die - om maar even in de thee-metaforen te blijven - achteraf zeggen dat ze de 'thee' niet durfden te weigeren omdat ze bang waren dat het bijvoorbeeld hun baan zou kosten. Of omdat ze dachten dat het aannemen van de 'thee' hun carrière zou helpen en dat ze de thee niet zouden hebben aangenomen als ze wisten dat dat niet zo was.

quote:
Weer een makkelijke. Dan loop je weg. Dit is geen match. Je wil een thee partijtje met iemand die dol is op thee.
Dus in principe kun je als man gewoon elke vrouw vragen of ze 'thee' willen? Want volgens mij (en de nieuwe wet) is dat beslist niet het geval.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 15:27:40 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214273449
Voor Harlequin crime-expert werd, belde ze met de redactie van Jeroen Pauw om te zeggen dat ze beschikbaar was als deskundige in zijn talkshow :')

Ze vroegen haar niet. Wel werd ze vaste gast in Ladies Night op Net5. Dat ging ter ziele. Net als haar programma Dit vindt Nederland _O-

En het dééd er toe, want het gesprek met Johan Derksen ging over racisme en de redactie wilde per se iemand van kleur die het gesprek met hem voerde. Liefst een sporter, maar niemand wilde en toen kwamen ze als ongeveer laatste optie uit bij mij. :') _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze had het dossier ingezien, zei Harlequin tegen haar Shownieuws-collega’s en ze vond dat Ali B „een sterke zaak” had. Ze had hem inmiddels ook gesproken en ze vond dat hij een „open” en „nette” indruk maakte.
quote:
Er zou, voorspelde ze, een bom barsten ter zitting. Er barstte zeker een bom, maar in haar gezicht.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zijn-keuzes-a4859263

Een goede recensie van haar optreden dus in het NRC :+ _O-
  Admin zaterdag 13 juli 2024 @ 15:29:22 #227
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214273467
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:57 schreef potjecreme het volgende:
Mannen doen hier net alsof vrouwen op oorlogspad zijn en bij het minste of geringste aangifte doen.
Je hoeft er maar toevallig een tegen te komen die dat wil of doet.

quote:
Stel dat het zo zou zijn. Heel veel zaken lopen al vast bij de aangifte. De zaak komt niet zomaar voor de rechter.
Gebleken is dat dat helemaal niet hoeft. De beschuldiging is voldoende.

quote:
Dus mannen wees gerust. Jullie kunnen je nog gerust als varkens gedragen.
Gelukkig is dat helemaal niet seksistisch :') Weet in ieder geval welke ik kan quoten in de toekomst als je het hebt over respectloze taal richting dames ^O^
pi_214273512
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je deze nu al eens bekeken?

Daar wordt "vorige week wilde ze het wel" ook in behandeld. Het is helemaal niet moeilijk, hoor.
Als nu een heleboel mensen dat filmpje bekijken en bespreken, dan wordt thee drinken op een gegeven moment een soort codewoord voor neuken.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 juli 2024 @ 15:34:14 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_214273526
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:29 schreef Danny het volgende:

[..]

Een wolf valt nooit mensen aan. Als er bij toeval wel één een mens aanvalt, omdat-ie zich of de welpen bedreigt voelt, dan alle wolven afschieten ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 13 juli 2024 @ 15:35:03 #230
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_214273533
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er valt zoveel te winnen door ontzettend duidelijk de nee te communiceren. Niet glimlachen, niet met je handen door je haar en een nee giechelen. Wees duidelijk.

Nog meer valt er te winnen door te voorkomen dat je in situaties komt die risicovol zijn.

Niet mee eens. Een nee, is een nee. Daar doet de situatie op dat moment niets aan af.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 juli 2024 @ 15:35:52 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_214273542
quote:

Gelukkig is dat helemaal niet seksistisch :') Weet in ieder geval welke ik kan quoten in de toekomst als je het hebt over respectloze taal richting dames ^O^
Daarom lees ik mijn reacties altijd 3 keer. Voor je het weet wordt er één specifiek iets, al is het figuurlijk bedoeld, uitgelicht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin zaterdag 13 juli 2024 @ 15:36:40 #232
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214273547
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:

De tering..
Het gaat niet zozeer om 'nee is nee' maar in de gevallen waar GEEN nee wordt gezegd en van de man wordt verwacht dat hij helderziend is. En natuurlijk bij het probleem van het aantonen dat er geen nee is gezegd of gecommuniceerd. Het is nu echt TE makkelijk om iemand's leven te ruineren door simpelweg iemand te beschuldigen.
Jeroen Rietbergen -> vrijgesproken maar gecanceld
Marco Borsato -> nog niet eens veroordeeld, maar gecanceld
Danny de Munck -> complete onzinaangifte is nu aangetoond, maar hij is bijna twee jaar gecanceld geweest en nog steeds roepen veel mensen 'ik geloof 'm niet'

En dat was VOOR de nieuwe wet die kijken, gezichtsuitdrukkingen en nog veel meer triviale zooi onder 'seksueel grensoverschrijdend' schaart.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 juli 2024 @ 15:37:08 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_214273550
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:35 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Niet mee eens. Een nee, is een nee. Daar doet de situatie op dat moment niets aan af.
Nee man, want ze was zenuwachtig en wiebelde met haar handen door het haar, dan is het gewoon een ja, ik wil genomen worden.

zaterdag 13 juli 2024 @ 15:37:17 #234
13462 BansheeBoy
pi_214273552
quote:

[..]
Helaas is dat niet zo. Een nee is toch aan gradaties onderhevig.

pi_214273557
quote:

[..]
Komt bij dat vrouwen soms voor hun veiligheid meebewegen in een situatie om escalatie te voorkomen. Omdat je weet dat je als vrouw t onderspit delft, fysiek gezien.
Trust nobody
  Admin zaterdag 13 juli 2024 @ 15:38:58 #236
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214273563
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:34 schreef tong80 het volgende:

[..]
Een wolf valt nooit mensen aan. Als er bij toeval wel één een mens aanvalt, omdat-ie zich of de welpen bedreigt voelt, dan alle wolven afschieten ?

Je kunt honderd keer 's nachts door de braziliaanse favela's wandelen zonder dat er iets gebeurt, maar of je dat risico wil lopen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
Daarom lees ik mijn reacties altijd 3 keer. Voor je het weet wordt er één specifiek iets, al is het figuurlijk bedoeld, uitgelicht.

ja, daarom reageer ik ook altijd op vrijwel de complete post. Maar goed om te weten dat alles wat je post altijd weloverwogen en 3 keer herlezen is. Dat helpt bij eventuele besluitvorming: weten dat het niet vanuit emotie of een impuls is gepost ^O^
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 juli 2024 @ 15:39:53 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_214273570
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:

Een nee is toch aan gradaties onderhevig.

'Nee meneer, liever niet.' 'Dit is niet het moment ome Jan.'

Admin zaterdag 13 juli 2024 @ 15:40:08 #238
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214273572
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:38 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Komt bij dat vrouwen soms voor hun veiligheid meebewegen in een situatie om escalatie te voorkomen. Omdat je weet dat je als vrouw t onderspit delft, fysiek gezien.
dat is helemaal begrijpelijk, maar als man die niets kwaad van zin is kun je niets met die zeer persoonlijke perceptie van de vrouw die op basis van die persoonlijke perceptie besluit geen nee te zeggen, maar mee te gaan met wat er gebeurt.
  Admin zaterdag 13 juli 2024 @ 15:41:20 #239
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214273580
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:37 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee man, want ze was zenuwachtig en wiebelde met haar handen door het haar, dan is het gewoon een ja, ik wil genomen worden.

Nee is lang niet in alle gevallen 'nee'. Ik denk dat je best wat rollenspelsituaties of levensstijlen kunt bedenken waar dat het geval is.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 juli 2024 @ 15:41:47 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_214273589
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:38 schreef Danny het volgende:

[..]
Je kunt honderd keer 's nachts door de braziliaanse favela's wandelen zonder dat er iets gebeurt, maar of je dat risico wil lopen?

Overdrijven is ook een vak. Laat maar. Vechten bierkaai. M'n bloeddruk, wat doe je ? :{ Prettige dag.

zaterdag 13 juli 2024 @ 15:41:59 #241
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_214273592
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:36 schreef Danny het volgende:

[..]
Het gaat niet zozeer om 'nee is nee' maar in de gevallen waar GEEN nee wordt gezegd en van de man wordt verwacht dat hij helderziend is. En natuurlijk bij het probleem van het aantonen dat er geen nee is gezegd of gecommuniceerd. Het is nu echt TE makkelijk om iemand's leven te ruineren door simpelweg iemand te beschuldigen.
Jeroen Rietbergen -> vrijgesproken maar gecanceld
Marco Borsato -> nog niet eens veroordeeld, maar gecanceld
Danny de Munck -> complete onzinaangifte is nu aangetoond, maar hij is bijna twee jaar gecanceld geweest en nog steeds roepen veel mensen 'ik geloof 'm niet'

En dat was VOOR de nieuwe wet die kijken, gezichtsuitdrukkingen en nog veel meer triviale zooi onder 'seksueel grensoverschrijdend' schaart.
Ben met je eens dat er helaas ook mensen vals beschuldigd zijn door dames die kennelijk achteraf spijt hadden of dit om een andere reden deden. Dat vind ik ook een lage actie.
Ik ageerde in mijn post vooral tegen mensen die het prima te verdedigen vinden dat een nee wel even omgebogen kan worden naar een ja.
  Admin zaterdag 13 juli 2024 @ 15:42:43 #242
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214273598
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:41 schreef tong80 het volgende:

[..]
Overdrijven is ook een vak. Laat maar. Vechten bierkaai. M'n bloeddruk, wat doe je ? :{ Prettige dag.

gelukkig was een voorbeeld over alle wolven doodschieten totaal niet overdreven _O-
  zaterdag 13 juli 2024 @ 15:43:07 #243
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_214273603
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Helaas is dat niet zo. Een nee is toch aan gradaties onderhevig.

Wij gaan het niet eens worden. Nooit.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 juli 2024 @ 15:43:16 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_214273604
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:38 schreef Danny het volgende:

Maar goed om te weten dat alles wat je post altijd weloverwogen en 3 keer herlezen is. Dat helpt bij eventuele besluitvorming ^O^
Het viel me al eerder op dat jij helemaal niet post als gewone user maar als mod/admin. Ik zal je dan ook zoveel mogelijk proberen te negeren.

zaterdag 13 juli 2024 @ 15:44:35 #245
13462 BansheeBoy
pi_214273613
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:43 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Wij gaan het niet eens worden. Nooit.
Prima hoor. Blijf jij maar zeggen dat de bal vierkant is en ik zal replyen met dat de bal rond is.

De ene nee is de andere niet. Dat zijn gewoon feiten makker. Ik zit lekker in mijn vel.

pi_214273615
quote:

[..]
[..]
Gebleken is dat dat helemaal niet hoeft. De beschuldiging is voldoende.
[..]
Veel zaken worden geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.

Opdringerig gedrag en grenzen van andere niet accepteren noem ik varkens gedrag. Vrouwen kunnen zich dus ook als een varken gedragen.

Enkele mannen in dit topic, hebben moeite te begrijpen dat een lacherige nee gewoon een nee is.

Nee is nee.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 15:44:51 #247
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_214273618
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:38 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
En ik heb het idee dat juist dat is wat een verkrachting zo verschrikkelijk maakt. De machteloosheid. Verkrachters kun je in mijn optiek niet zwaar genoeg straffen.
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 15:45:32 #248
236264 crew  capricia
pi_214273624
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:42 schreef Danny het volgende:

[..]
gelukkig was een voorbeeld over alle wolven doodschieten totaal niet overdreven _O-
Maar wat vind jij nou van deze veroordeling?
Ik lees tussen je regels door dat je vindt dat het bewijsmateriaal te dun is en dat Ali dus onschuldig is.
En ook dat vrouwen beter op moeten letten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')