Wat vreemd dat je daar vanuit gaat.quote:
En vanwaar de interesse?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat vreemd dat je daar vanuit gaat.Is een gewoon een open vraag uit interesse.
²
Daar weet jij niks van. En Ali B. is toch veroordeeld? Was 30 jaar geleden waarschijnlijk niet gebeurd. Dus dat is vooruitgang.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Jouw aanpak lijkt ook niet te werken.
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Niet in mijn relatie. In die van jou wel?
Ik begrijp niet helemaal goed wat je wil zeggen. Vind je het uitlokking of zoiets van haar?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:17 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kon dan op dat feestje denk ik, of overdag in een lunchroom of gewoon even naar hem mailen.
Laat maar Jippie.quote:
Dus je weet helemaal niet of het feiten zijn?quote:
Again, niet in mijn relatie. In die van jou wel?quote:Naast het tegen hun zin seks hebben faken ze ook hun orgasme om hun partner pleasen.
Wel veel collateral damage. Een goede aanpak had het voorkomen. Ergo: jouw aanpak daar pas ik voor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van. En Ali B. is toch veroordeeld? Was 30 jaar geleden waarschijnlijk niet gebeurd. Dus dat is vooruitgang.
Wat heb jij er aan gedaan, dan? Naast je victim blaming?quote:
Nee, hij vindt het dom en onverstandig. Vind ik ook eigenlijk. Ik zou mijn dochter dat nooit laten doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal goed wat je wil zeggen. Vind je het uitlokking of zoiets van haar?
Doe jij dat?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:21 schreef Za het volgende:
[..]
Nee.
Naast het tegen hun zin seks hebben faken ze ook hun orgasme om hun partner pleasen.
Onverstandig om bij je ex-vriend en collega in de auto te stappen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, hij vind het dom en onverstandig. Vind ik ook eigenlijk. Ik zou mijn dochter dat nooit laten doen.²
Ik was er niet bij, maar ze kon haar nummer gewoon naar hem mailen lijkt me, ipv met iemand die volgens zeggen geen nee accepteert midden in de nacht in een auto te stappen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:21 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp niet helemaal goed wat je wil zeggen. Vind je het uitlokking of zoiets van haar?
Ik draag bij aan een betere bewustwording bij vrouwen door ze kennis te laten maken met hoe mannen daadwerkelijk (kunnen) zijn. Alleen het netto effect is door alle tegenwerking nog niet wat het moet zijn. Maar we komen er wel. We hebben een lange adem.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat heb jij er aan gedaan, dan? Naast je victim blaming?
Ik heb het over "ze".quote:
Als ze had geweten wat hij zou gaan doen, zou ze dat idd wel gelaten hebben, denk ik zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:24 schreef Za het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar ze kon haar nummer gewoon naar hem mailen lijkt me, ipv met iemand die volgens zeggen geen nee accepteert midden in de nacht in een auto te stappen.
Vertel het maar. Je weet er kennelijk veel van.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:26 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb het over "ze".
De vraag is waarom dat nodig zou zijn met al die gelijkwaardige relaties.
Zou Ali zijn vrouw ook orgasmes hebben gefaked?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:26 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb het over "ze".
De vraag is waarom dat nodig zou zijn met al die gelijkwaardige relaties.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys and girls, and Jippie, ik ga slapen. Ik heb vandaag gevochten voor wat ik waard ben. Voel me een echte vrijgevochten vent.
Slaap lekker iedereen.²
Want jij denkt dat je dat je dochter op haar 26ste nog kan verbieden?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou mijn dochter dat nooit laten doen.
Ah, je wil dat vrouwen hun gedrag aanpassen ipv dat mannen dat doen. Dan blijf ik toch bij mijn eerdere standpunt: dit soort denken (van mannen) draagt bij aan het probleem.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik draag bij aan een betere bewustwording bij vrouwen door ze kennis te laten maken met hoe mannen daadwerkelijk (kunnen) zijn.
Het is een feit dat er meer verkrachtingen plaats hebben binnen relaties dan met vreemden, dat vrouwen binnen hun huwelijk vaak seks hebben om hun partner tevreden te stellen en een orgasme faken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dus je weet helemaal niet of het feiten zijn?
Again, niet in mijn relatie. In die van jou wel?
Heb je daar nog eventjes een bron bij?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:31 schreef Za het volgende:
Het is een feit dat er meer verkrachtingen plaats hebben binnen relaties dan met vreemden
Really? Want dat heb op feesboek gestaan?quote:dat vrouwen binnen hun huwelijk vaak seks hebben om hun partner tevreden te stellen en een orgasme faken.
Dat weet iedereen.
Ali was dus slimmer geweest als hij zijn eigen vrouw had veerkracht?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:31 schreef Za het volgende:
[..]
Het is een feit dat er meer verkrachtingen plaats hebben binnen relaties dan met vreemden, dat vrouwen binnen hun huwelijk vaak seks hebben om hun partner tevreden te stellen en een orgasme faken.
Dat weet iedereen.
Het gaat me niet om jouw persoonlijk relaas, maar in het algemeen.
En dat wordt geschreven door een moderator? Ach ach ach, Fok glijdt ver af.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:36 schreef capricia het volgende:
Maar die was toen hoogzwanger...of was dat weer ten tijden van een andere verkrachting?
Misschien verkrachtte hij zijn vrouw ook wel. Als hij het al buiten zijn huwelijk deed, is de kans dus vrij groot dat ie ook binnen zijn huwelijk aan verkrachting deed.
Ja maar dit vind ik dan toch heel naïef. Kijk te hard rijden mag ook niet maar toch worden er dagelijks mensen bekeurd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, dat moet gewoon kunnen. Waarom zou een vrouw ook 's nachts niet gewoon veilig over straat moeten kunnen? Dat kun jij toch ook? Zolang er mannen bestaan die er dit soort ideeen op nahouden, is de kans dat de wereld veiliger wordt voor vrouwen heel klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |