Poging van ChatGPT om een stuk te schrijven over Pau met pure, oprechte afkeer:quote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:34 schreef TommyL0204 het volgende:
Zelfs chatgpt zou niet die pure, oprechte afkeer van R_Rb jegens Pau kunnen simuleren
Zekerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een act, maar ik kan er wel om lachen dat ChatGPT het zo goed kan nadoen.
Wel leuk dat er een trend is gestart!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een act, maar ik kan er wel om lachen dat ChatGPT het zo goed kan nadoen.
Nog 20 etappes uittekenen graag.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK zou graag eens een Tour de France parcour willen uittekenen.
Mijn idee
Tijdritje over de kasseien van roubaix
Ik zou een proloog op gravel doen, wel verplicht met de normale fiets. En dan in etappe 4 een ploegenbergtijdrit. Dan kasseien in etappe 8.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK zou graag eens een Tour de France parcour willen uittekenen.
Mijn idee
Tijdritje over de kasseien van roubaix
Het lijkt erop dat elke ploeg één besmette renner heeft. Maar ik hoop maar dat Tadej ook weer met mondkapje gaat rondlopen, want het lijkt onverstandig om te relaxed te zijn rondom covid. Al heeft hij het net voor de Tour gehad.quote:
Duidelijk dat Covid gewoon in het hele peloton zit. Pidcock en Thomas werden gisteren al apart gehouden van de andere ploeggenoten.quote:
Misschien heeft Yates het ook al wel gehad en gaat hij nog ongenadig schroeienquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat elke ploeg één besmette renner heeft. Maar ik hoop maar dat Tadej ook weer met mondkapje gaat rondlopen, want het lijkt onverstandig om te relaxed te zijn rondom covid. Al heeft hij het net voor de Tour gehad.
Zijn ze niet gewoon goed in communicatie? Want Thomas rijdt hoogstwaarschijnlijk met Corona door. Bij Pidcock lijkt mij die XCO-demonstratie mee te spelen in de beslissing.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleszins goed dat INEOS hem direct uit koers haalt (hallo, UAE). Hopelijk is Pidders op tijd hersteld voor een XCO demonstratie in Parijs.
Ja stop maar met deze onzin, dank uquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:56 schreef TAmaru het volgende:
Nog een stukje van de hand van ChatGPT:
Stel je voor: je bent een wielrenner en je hebt net een zware val gemaakt in de Ronde van het Baskenland. Je ligt in het ziekenhuis, je longen doen pijn bij elke ademhaling, en je lichaam voelt aan alsof het door een cementmolen is gehaald. De dokters vertellen je dat je geluk hebt dat je nog leeft, laat staan dat je weer op een fiets kunt stappen. Maar dan, anderhalve week later, ben je weer thuis. Niet alleen dat, je besluit ook dat je mee gaat doen aan de Tour de France. En niet zomaar meedoen – nee, je komt op een haar na aan de leiding, slechts 1 minuut en 14 seconden achter de ongenaakbare Tadej Pogačar. Het lijkt wel een script uit een slechte Hollywoodfilm, nietwaar? Maar nee, dit is het verhaal van Jonas Vingegaard.
Nu zouden wij, eenvoudige stervelingen, denken dat een revalidatieperiode na zo'n ernstig letsel maanden in beslag zou nemen. Maar blijkbaar is Jonas Vingegaard geen gewone sterveling. Hij lijkt de medische wetenschap en alle logica te trotseren met zijn bijna bovennatuurlijke herstel. Of misschien, heel misschien, heeft hij een geheim wapen. Wie weet, misschien heeft hij toegang tot een geheime superkracht of een toverdrank die zelfs Asterix en Obelix jaloers zou maken.
Kijk, we zijn allemaal blij voor Jonas. Echt waar. Het is geweldig om te zien dat iemand zo'n tegenslag te boven komt en weer presteert op het hoogste niveau. Maar kom op, Jonas, laten we eerlijk zijn. Je kunt ons niet zomaar vertellen dat je in een paar weken tijd van een IC-bed naar het beklimmen van de Franse bergen bent gegaan zonder dat we een wenkbrauw optrekken. Het is alsof je ons wilt laten geloven dat je met een beetje TLC en misschien een magische smoothie weer op de been bent.
En dan hebben we het nog niet eens over de rest van het peloton. Daar zijn renners die zich maandenlang voorbereiden, elke calorie tellen, elke trap perfect timen. En hier komt Jonas, net uit het ziekenhuis, en hij fietst alsof hij net een ontspannende vakantie heeft gehad. Het is bijna komisch. Als dit doorgaat, kunnen we net zo goed beginnen met het uitdelen van medailles voor "Beste Gebruik van Magische Herstelmethoden."
Dus ja, Jonas, we zijn onder de indruk. Maar vergeef ons als we een beetje cynisch zijn over je "wonderbaarlijke" herstel. Misschien zijn we gewoon jaloers. Of misschien willen we gewoon weten waar we die magische drankjes kunnen krijgen die ons van een ziekenhuisbed naar de top van de Tour de France brengen. Want eerlijk gezegd, dit klinkt te mooi om waar te zijn.
Die zal nu wel blij zijn dat die net corona heeft gehad.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat elke ploeg één besmette renner heeft. Maar ik hoop maar dat Tadej ook weer met mondkapje gaat rondlopen, want het lijkt onverstandig om te relaxed te zijn rondom covid. Al heeft hij het net voor de Tour gehad.
Dat was wel heel pijnlijk ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:16 schreef Pino112 het volgende:
ChatGPT-rommel die dacht dat Mader vorig jaar tweede werd in Zwitserland
Doe dit maar niet meer.
Het valt me eigenlijk nog mee dat het vandaag beperkt lijkt te blijven tot 1 DNS maar we weten niet hoeveel er met geen of zeer milde klachten rond rijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleszins goed dat INEOS hem direct uit koers haalt (hallo, UAE). Hopelijk is Pidders op tijd hersteld voor een XCO demonstratie in Parijs.
Het is eigenlijk gewoon wachten op de eerste podiumkandidaat die het veld moet ruimen.
Er waart gewoon flink corona rond op dit moment in Nederland.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch vreemd ook dat alles buiten het wielrennen er geen sprake meer is van Covid. Net alsof ze blijven hangen in het jaar 2020-2021
Ik heb wel geloof in Remco vandaag.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel een gevoel dat Remco volledig door het ijs gaat zakken
Dat Vingegaard de gele trui gaat overnemen
Pogacar verliest tijd, maar het is nog bespeelbaar voor de andere etappes
Geen mogelijkheid om de taal te wijzigen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België heb je blijkbaar de Engelse eurosport op HBO max
Ook leuk.
Ja heb ook zo'n gevoelquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Remco kennende is die CORRED en valt die er vandaag doorheen.
Ik weet het niet, nog niet deftig bekeken. Maar maakt niet zoveel uit. Wil gewoon geen Jose horen eventjesquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om de taal te wijzigen?
Geen fan van Sporza?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja heb ook zo'n gevoel
[..]
Ik weet het niet, nog niet deftig bekeken. Maar maakt niet zoveel uit. Wil gewoon geen Jose horen eventjes![]()
Kan natuurlijk ook op de NOS kijken.
Hoe bekijk je dingen deftig? Doe je dan een pak aan?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja heb ook zo'n gevoel
[..]
Ik weet het niet, nog niet deftig bekeken. Maar maakt niet zoveel uit. Wil gewoon geen Jose horen eventjes![]()
Sorry is een beetje een Vlaams uitdrukking. "ik heb het nog niet goed bestudeerd"quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe bekijk je dingen deftig? Doe je dan een pak aan?
Krijg je geen geo-blocking voor de NOS vanuit Vlaanderen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het valt me eigenlijk nog mee dat het vandaag beperkt lijkt te blijven tot 1 DNS maar we weten niet hoeveel er met geen of zeer milde klachten rond rijden.
Die heeft Giro geredenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben nu aan het nadenken. Waarom hebben ze Mauri Vansevenant niet meegenomen?
Kan toch ook redelijk goed klimmen?
officieel bevestigd:quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:56 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Krijg je geen geo-blocking voor de NOS vanuit Vlaanderen?
Goed geregeld! Jammer dat het andersom zo lastig gaatquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
officieel bevestigd:
Geen geoblocking (wel via kabeltv)
Je kan via een VPN. ((virtueel particulier netwerk) dat wel omzeilen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Goed geregeld! Jammer dat het andersom zo lastig gaatNiet online kunnen kijken van VRT in NL
Ja klopt inderdaad maar vind dat dan weer zo'n gedoequote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan via een VPN. ((virtueel particulier netwerk) dat wel omzeilen.
uitleg wat een vpn is:
https://azure.microsoft.c(...)ctionary/what-is-vpn
Ik vermoed dat persvoorlichter van Lotto covid heeftquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pispot Van Gils vindt nog steeds dat hij niets verkeerd heeft gedaan.
Vorig jaar heb ik daar eens wat over gelezen. Hij zat destijds in de EK-ploeg met Mathieu in Glasgow. Toen zag bij de NOS een interview met hem.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:11 schreef Devolder het volgende:
Iemand die het interview met Maurits Lammertink in het AD heeft gelezen? Heftig stuk: zijn leven is na dat ongeluk nooit meer tot acceptabel niveau hersteld met blijvende hersenschade.
Je zou denken dat je na een dag nadenken met wat beters komt dan gisteren. Maar kennelijk zijn ze collectief mokerdom bij de Lotto.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
G heeft al aangegeven dat hij positief getest heeft.quote:
Met een bril op interviewenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, vele malen gevaarlijker dan verkoudheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is Corona niet gewoon een verkoudheid geworden dag van vandaag?
Ineos superspreaderquote:
Bij de huidige varianten valt dat wel mee, maar laten we geen COR worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, vele malen gevaarlijker dan verkoudheid.
Is dat nog steeds de altijd vervelende Ann Braeckman? Die gaf vorig jaar ook een heuse disasterclass rondom de Allan Davis gate.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat persvoorlichter van Lotto covid heeft
Uiteraard. Tot 2020 noemde men dit gewoon nog “ziek” of “griep”.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is Corona niet gewoon een verkoudheid geworden dag van vandaag?
Ik zie dat Ramon Sinkeldam ook op FOK! zit.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Uiteraard. Tot 2020 noemde men dit gewoon nog “ziek” of “griep”.
Nee, dat hoop ik niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Benieuwd wanneer de eerste valpartij zal plaats vinden vandaag. Laten we vooral hopen dat iedereen zonder kleerscheuren de eindmeet zal halen
Half 8 's avonds.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:19 schreef superniger het volgende:
Vanaf hoelaat ongeveer gaan ze klimmen?
Een tot Rus geneutraliseerde Ramon Sinkeldam.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik zie dat Ramon Sinkeldam ook op FOK! zit.
14.50 tot 15.00 uur volgens het tijdschemaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:19 schreef superniger het volgende:
Wordt het niet eens tijd van Sporza af te stappen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat snapt het soundboard van de regisseur niet.
Ja dat zeg ik ook steeds tegen dat wandelend lijk van een Vinegar als ik die in beeld zie.quote:
Over anderhalf uur.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:19 schreef superniger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |