quote:
Lees je ze ook?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:52 schreef drakin het volgende:
Zo weer 2 boeken erbij.
bankrekening wat leger en de kast begint door te zakken
I love big books
Boekenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:52 schreef drakin het volgende:
Zo weer 2 boeken erbij.
bankrekening wat leger en de kast begint door te zakken
I love big books
Deze ga ik zeker lezenquote:
Collega's stuurde vanmiddag een filmpje dat ze tot de bumper door het water reden ergens daar in Limboland.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
T was hier best mild vochtig vanochtend
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-het-land~ac8b0339/
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Boeken![]()
Vragen:
Wat zijn je criteria? betaalbaar, wil ik echt graag in de kast hebben en ga ik lezen
Wat is je oudste? ik heb net 1 open liggen van 101 jaar oud
Wat is je dikste? Dat was die van Tolkien, maar door waterschade is die niet meer, ik denk nu 1 van Oscar Wilde of 1 van Edgar Allan Poe (beide dikke bundels met al hun verhalen)
Welke ben je het meest trots op? waar mijn eigen verhaal in staat
Welke heeft de echte geheimen? dat zeg ik niet
Dan is het even niet opletten of hun auto staat naast de jouwequote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Collega's stuurde vanmiddag een filmpje dat ze tot de bumper door het water reden ergens daar in Limboland.
Ik pakte vanmorgen nog een simpel boekje en las het in 1 ruk uitquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een boek heb gelezen
Dat had ik vroeger met Stephen King boekenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik pakte vanmorgen nog een simpel boekje en las het in 1 ruk uit
Tnx! Leuk inkijkje,quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx! Leuk inkijkje,
Echter, roept dat weer vragen op..
101 nice, welke taal? En wil je de titel delen? De Wikingen in de Lage Landen bij de Zee van Jan de Vries
Je eigen verhaal.. hmm heeft dat een ISBN ? Nee
En die laatste.. ach een beetje mysterie kan geen kwaad
Echt een boek lezen.. hier ook al weer een paar jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een boek heb gelezen
Alleen bij de groene mijl had ik dat, dat bestond uit allemaal losse deeltjes, heb alles wat te vinden wat bij de hotelbalie in Portugal in 1 ruk uitgelezen (ok 1 per avond wanneer we niet laat meer wegwaren)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger met Stephen King boeken
Het was geweldig!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe was het Foncert ? Genoten?
Verslavend dat internet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt een boek lezen.. hier ook al weer een paar jaar
Doe wel aan luisterboeken voor het slapen.
Mis het ergens wel, neem het me ook wel voor.. maar Internet is toch net iets verleiderlijker.
Eigenlijk alleen Stephen King hier. En een paar van Jan Terlouw (oorlogswinter).quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen bij de groene mijl had ik dat, dat bestond uit allemaal losse deeltjes, heb alles wat te vinden wat bij de hotelbalie in Portugal in 1 ruk uitgelezen (ok 1 per avond wanneer we niet laat meer wegwaren)
En wat daar niet meer was thuis meteen bij de bieb gehaald.
Heb nog steeds niks anders van hem gelezen
Zie net je AVA en bedenk me dat ik ook nog de voetbal AVA hebquote:
Ja ben een beetje lui en moet weer een andere ava kiezen. Eens kijken of ik er nog eentje heb met de Olympische vlam.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie net je AVA en bedenk me dat ik ook nog de voetbal AVA heb![]()
Nou ja.. dat was dan maar een beetje nazorg, heb ook wel genoten.
< Helpfull mode/quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ben een beetje lui en moet weer een andere ava kiezen. Eens kijken of ik er nog eentje heb met de Olympische vlam.
Wow @Shii dat wordt nog moeilijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Helpfull mode/
Voorkeur?
[ afbeelding ]
Of 1.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Helpfull mode/
Voorkeur?
[ afbeelding ]
Ik zou voor 4 gaan
Ik word er happy van.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
The happy version:
[ afbeelding ]
Ok, ok.. ik stop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Smakelijk alvastquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was vergeten te eten... Krokante kipkluifjes in de airfryer
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Opgepeuzeld met Ravigote saus... Heerlijk!
Heb die airfryer lang afgehouden... maar damn... goed dingquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu ook loempia's in de airfryer liggen. Die eet ik zonder saus..
Ik heb er nu een jaar of 5 eentje. Bevalt echt prima. Doe er vrij veel meequote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb die airfryer lang afgehouden... maar damn... goed ding
Geen gezeik met vet, olie enzo.
Frietjes zijn wel beter met frituur, maar fijn ding
RIP Donaldquote:
Die zong ik gisteren nog met mijn koorquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zong ik gisteren nog met mijn koor
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. soms doet een weekje rustig aan doen wonderen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.Fijn dat je toch bent gebleven!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. soms doet een weekje rustig aan doen wonderen.
Ik herken het overigens maar al te goed, ook een aantal keren met die gedachte gespeeld en toch ook gaan twijfelen wel/niet/wel/niet...en ook soms ff helemaal weg van het FOK! gedoe![]()
Ik wilde je nog een bericht sturen , toch maar niet gedaan maar ik herkende wel wat je in een topic schreef.
Je bent een een mooi mens(klinkt misschien raar zo out of the blue maar ik meen het wel![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Lief, doet me heel erg goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fijn dat je toch bent gebleven!!
Ik herken het overigens maar al te goed, ook een aantal keren met die gedachte gespeeld en toch ook gaan twijfelen wel/niet/wel/niet...en ook soms ff helemaal weg van het FOK! gedoe![]()
Ik wilde je nog een bericht sturen , toch maar niet gedaan maar ik herkende wel wat je in een topic schreef.
Je bent een een mooi mens(klinkt misschien raar zo out of the blue maar ik meen het wel![]()
Falloutquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:50 schreef drakin het volgende:
o verkeerde topic, deze moet hier
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.Soms werkt dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. soms doet een weekje rustig aan doen wonderen.
Ik heb me laatst ook zelf een ban gegeven![]()
Het kan veel rust geven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms werkt dat.
Ik heb me laatst ook zelf een ban gegeven
Ik weet , maar wat je zei klopte en kwam binnen , en was herkenbaar! Soms maak je de afweging of je ergens moeite in wil stoppen , maar als niemand dat zou doen dan zouden dingen zo blijven. ik vond het heel mooi vanuit je hart.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Lief, doet me heel erg goed.Soms laten users je anders geloven en daar heb ik heel veel moeite mee. Ik houd wel van een discussie, verschil van mening, moet allemaal kunnen, ook wij verschillen weleens van mening en kunnen discussiëren, daar is niets mis mee. Maar het wordt vaak te persoonlijk. Daar was ik eventjes klaar mee. Soms is er even een druppel.
Terecht!@quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms werkt dat.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms werkt dat.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:02 schreef aloa het volgende:
Wat brengt ons deze dag?
Vanmiddag een verjaardag 🥳
Morguhquote:
Morguh heerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Herman Brood was ook ooit gestopt. Met drinken. 'Het waren de zwaarste 10 minuten van m'n leven.'
Het is voor mij altijd wel een moeten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Eentje waar je zin in hebt?
Zomerstopquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
Zijn er geen vogeltjes meer in de ochtend?
Hoi Dotquote:
Vanavond een verjaardag 🥳quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:02 schreef aloa het volgende:
Wat brengt ons deze dag?
Vanmiddag een verjaardag 🥳
En gaan met die banaanquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is voor mij altijd wel een moeten.
Maar goed, verstand op nul
Er gaat er een mijn oven in. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
Zijn er geen vogeltjes meer in de ochtend?
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er gaat er een mijn oven in. Telt dat ook?
Beter welquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja.
Ik blijf ook niet lang.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter wel
Even gezicht laten zien
Heb je toch je *plicht* gedaan
Nog leuke plannen voor het weekend?quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er gaat er een mijn oven in. Telt dat ook?
Nog niet. Ben aan het werk vanochtend en morgen denk ik ook nog een paar uurtjes.quote:
O dan dat is anders, dan blijft er weinig ruimte over om leuke dingen te doenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet. Ben aan het werk vanochtend en morgen denk ik ook nog een paar uurtjes.
Vanmiddag tour de france kijken![]()
Jij nog leuke plannen?
Veel verjaardagen vandaagquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan dat is anders, dan blijft er weinig ruimte over om leuke dingen te doen
Ik heb vanmiddag een verjaardag en zou morgen ergens naar toe maar dat is af gezegd wegens ziekte
Dus al met al een rustig weekend
Ja ik las hetquote:
Ah gezellig.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het![]()
Ik ga naar verjaardag van Max. Hij was de 8ste jarig maar viert het vandaag omdat hij vorige week wedstrijd moest rijden.
Heeft hij al gehad, hij wil een gevulde enveloppequote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah gezellig.
Heb je ook een cadeautje?
Hier (hoos)buien...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand zei gisteren dat het vandaag droog zou zijn... Nou, het regent hier al de hele ochtend.
hier ookquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand zei gisteren dat het vandaag droog zou zijn... Nou, het regent hier al de hele ochtend.
Echt hè.. je ziet ze ook overal.quote:
Ja dat is vies hequote:
quote:
getverquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt hè.. je ziet ze ook overal.
Ik zag er van de week gewoon tien op een kluitje op straat... zaten op een hondedrol... BAH! \
\
Rondje park lopen, je moet echt hinkstap springen om/over die dingen. Splatsj.quote:
Op blote voeten door de tuin in het donker is tegenwoordig ook een hele aparte ervaring... Splatsj tussen je tenen doorquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rondje park lopen, je moet echt hinkstap springen om/over die dingen. Splatsj.
Ja ik kan ze soms niet eens ontwijken met de scootmobielquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rondje park lopen, je moet echt hinkstap springen om/over die dingen. Splatsj.
O dat is zo goor jakkie jakkie jakkiequote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op blote voeten door de tuin in het donker is tegenwoordig ook een hele aparte ervaring... Splatsj tussen je tenen door
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kan ze soms niet eens ontwijken met de scootmobiel
Hier aan de overkant in het pad ligt een heel legioen
ik zou niet meer op blote voeten door de tuin lopen danquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op blote voeten door de tuin in het donker is tegenwoordig ook een hele aparte ervaring... Splatsj tussen je tenen door
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, Dotteke slalom tussen de slakken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, Dotteke slalom tussen de slakken.
Oke das wel viesquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt hè.. je ziet ze ook overal.
Ik zag er van de week gewoon tien op een kluitje op straat... zaten op een hondedrol... BAH! \
\
Het concert ging goed! Heel erg leuke ervaring ook, op zo'n groot podium staanquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:59 schreef Prisha het volgende:
@:Aoibhin hoe ging het concert? en de dansjes?
(niet teruggelezen excuses als het al ergens staat)
Iewl.quote:
Dat is minder. lekker genieten vandaag danquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Iewl.
Ik blijf in bed. Voel me raar.
Oehh klinkt helemaal geweldig! Dan is het wel jammer dat het maar 1x is he. Je werkt er zo naar toe en dan is het ineens voorbij. Maar fijn dat het goed is gegaan en leuk wasquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het concert ging goed! Heel erg leuke ervaring ook, op zo'n groot podium staanEn sowieso was die hele dag leuk. Eerst de dress rehearsal, het getut met elkaar in de kleedkamers, foto's maken, samen eten. Na afloop hadden we allemaal zoiets van 'we willen nog een keer'
Zelfs de dansjes gingen over het algemeen goed
![]()
Het koorseizoen is nu ook meteen afgelopen. We gaan in september weer verder.
quote:
Bij de kinderboerderij waar ik vaak met kleindochter kom hebben ze er ook drie in zo'n bak , wel in een wat meer 'natuurlijke' situatie . Die bak stinkt ook enorm en het zijn overduidelijk geen 'fashion' slak huisdier dingen.quote:
Je zal ze maar in je tuin hebben lopen.quote:
Die vind ik een stuk leukerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Je zal ze maar in je tuin hebben lopen.![]()
[ afbeelding ]
naaktslakken in een bak?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij de kinderboerderij waar ik vaak met kleindochter kom hebben ze er ook drie in zo'n bak , wel in een wat meer 'natuurlijke' situatie . Die bak stinkt ook enorm en het zijn overduidelijk geen 'fashion' slak huisdier dingen.
gelukkig dan maarquote:
Met huisje gaat nog. Al geeft dat ook nog zo'n bende wanneer je er per ongeluk op gaat staan..quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vind ik een stuk leuker![]()
Liever dat dan zo'n echte glibbert
[ afbeelding ]
Volgens mij bestaan die ook nietquote:
Vreselijkquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Met huisje gaat nog. Al geeft dat ook nog zo'n bende wanneer je er per ongeluk op gaat staan..
Het is dan ook overdreven vochtig buiten. Daar glijden die beesten goed opquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijkmaar je hebt van die periodes dat ze overal zijn , ik lees vooral in het voor en najaar. ik zie ze de laatste tijd veel
Maar dat klopt dan ook wel
Ja klopt , het heeft ook veel geregend . Niet normaalquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is dan ook overdreven vochtig buiten. Daar glijden die beesten goed op
Geen topzomer helaasquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja klopt , het heeft ook veel geregend . Niet normaal
Ik hoop dat augustus het nog goed gaat maken (mijn vakantiequote:
Omgquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is dan ook overdreven vochtig buiten. Daar glijden die beesten goed op
Ik las het net jaquote:
Augustus moet toch haast wel , maar liever fris en regen dan extreme hitte , dat is nog slechter voor alles . Maar een beetje een lekker zonnetje mag welquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat augustus het nog goed gaat maken (mijn vakantie) en daarna een superlange nazomer...
Duitsland is sowieso mooi. Het eifelgebiedquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Augustus moet toch haast wel , maar liever fris en regen dan extreme hitte , dat is nog slechter voor alles . Maar een beetje een lekker zonnetje mag wel![]()
Waar ga je naartoe ?
Met die nazomer komt het vast wel goed denk ik , hoop ik![]()
Ik ga in september een weekje weg , en het zou leuk zijn als het dan ook lekker weer is . Dat we kunnen lopen en relaxen met elkaar . Bondage vertelde een hele tijd geleden een keer over zijn vakantie in Duitsland en de stenen die ze daar hebben gekocht , en daar gaan wij ook voor. Mijn moeder gaat een ring voor mij maken en het schijnt daar een waar paradijs te zijn qua stenen![]()
Hoe lang ga je?
Ik ben al jaren niet meer weg geweest , veel te duur . Thuis is ook chillquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Duitsland is sowieso mooi. Het eifelgebied![]()
Ik blijf overigens thuis.
Niks moeten idd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer weg geweest , veel te duur . Thuis is ook chill![]()
Sowieso vakantie , niets moeten ,lekker ff genieten
Ik ga er straks nog ff kijken...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vertrek woensdag naar zee.
Nodig.
T zou toch wat zijn als die ineens weg wasquote:
Dat zou raar zijn ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zou toch wat zijn als die ineens weg was
En dat je in de verte een kudde mammoeten ziet lopen.
En achter je wat groots hoort ritselen in de bosjes
Lekker jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Niks moeten idd.![]()
Geen gezeik aan je kop van je werk en alles
Speciale stenen? En bijzonder dat je moeder een ring voor je gaat maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Augustus moet toch haast wel , maar liever fris en regen dan extreme hitte , dat is nog slechter voor alles . Maar een beetje een lekker zonnetje mag wel![]()
Waar ga je naartoe ?
Met die nazomer komt het vast wel goed denk ik , hoop ik![]()
Ik ga in september een weekje weg , en het zou leuk zijn als het dan ook lekker weer is . Dat we kunnen lopen en relaxen met elkaar . Bondage vertelde een hele tijd geleden een keer over zijn vakantie in Duitsland en de stenen die ze daar hebben gekocht , en daar gaan wij ook voor. Mijn moeder gaat een ring voor mij maken en het schijnt daar een waar paradijs te zijn qua stenen![]()
Hoe lang ga je?
Dat weten we nog niet precies , maar we zijn van plan om alles wat mooi en redelijk betaalbaar is te kopenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Speciale stenen? En bijzonder dat je moeder een ring voor je gaat maken.Zilversmeden of op een andere manier?
Wowquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet precies , maar we zijn van plan om alles wat mooi en redelijk betaalbaar is te kopen![]()
Veel ook gok ik maar zo![]()
We hebben allebei ook wel een verzamel tic als het om bling gaatHet idee ligt er al een paar jaar maar we liepen vast in het stukje 'waar koop je stenen'
Bondage vertelde een keer in DTS dat hij een weekje naar Idar-Oberstein was geweest en liet foto's zien van de stenen die hij samen met zijn vriendin had gekocht . Prachtige stenen en heel erg goedkoop .(nooit geweten dat er een stenen stad was![]()
Ik heb een ring in gedachten, groot en met een grote 'druzy' steen , soort van doorsnede van een steen waardoor je die prachtige ruwe binnenkant ziet .
Zoiets maar dan andersEerst stenen en dan uitwerken .
[ afbeelding ]
We gaan daar op stenen jacht![]()
Mijn moeder is kunstenaar en edelsmiden ik wil heel graag een blijvende herinnering van haar , ik ga ervan uit dat ze nog wel een aantal jaren in mijn leven blijft maar nu kan het nog , ze maakt prachtige sieraden
![]()
Ik vind het ook heel bijzonder om dat samen met haar te doen.
Wat gaaf! Mooi dat je moeder dat kan en bijzonder om er samen een projectje van te maken om een mooi sieraad voor jou te makenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet precies , maar we zijn van plan om alles wat mooi en redelijk betaalbaar is te kopen![]()
We hebben allebei ook wel een verzamel tic als het om bling gaatHet idee ligt er al een paar jaar maar we liepen vast in het stukje 'waar koop je stenen'
Bondage vertelde een keer in DTS dat hij een weekje naar Idar-Oberstein was geweest en liet foto's zien van de stenen die hij samen met zijn vriendin had gekocht . Prachtige stenen en heel erg goedkoop .(nooit geweten dat er een stenen stad was![]()
Ik heb een ring in gedachten, groot en met een grote 'druzy' steen , soort van doorsnede van een steen waardoor je die prachtige ruwe binnenkant ziet .
[ afbeelding ]
Mijn moeder is kunstenaar en edelsmiden ik wil heel graag een blijvende herinnering van haar , ik ga ervan uit dat ze nog wel een aantal jaren in mijn leven blijft maar nu kan het nog , ze maakt prachtige sieraden
![]()
Ja ik vind dat heel bijzonder om dat met haar te doenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat gaaf! Mooi dat je moeder dat kan en bijzonder om er samen een projectje van te maken om een mooi sieraad voor jou te maken
Momenten om te koesterenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik vind dat heel bijzonder om dat met haar te doen
Wow prachtig zeg zo met die steen. Ik heb ook jarenlang 'edel'stenen gespaard en ook sieraden gemaakt, maar niet als edelsmid. Gewoon hobbymatig, rijgen en eens een cuf gemaakt met stenen. Ik had op een gegeven moment echt verzamelwoede en heb nu nog heel veel liggen waar ik nog veel sieraden mee kan maken. Ik zal het ook niet wegdoen. Steentjes kijken is alquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
77 maar ze lijkt veel jongerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenten om te koesteren![]()
Hoe oud is jouw moeder?
Stenen ! Geweldig , herkenbaar ook trouwensquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow prachtig zeg zo met die steen. Ik heb ook jarenlang 'edel'stenen gespaard en ook sieraden gemaakt, maar niet als edelsmid. Gewoon hobbymatig, rijgen en eens een cuf gemaakt met stenen. Ik had op een gegeven moment echt verzamelwoede en heb nu nog heel veel liggen waar ik nog veel sieraden mee kan maken. Ik zal het ook niet wegdoen. Steentjes kijken is al
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ben jij daar geweest?
Ik heb er zo'n zin in
Leeftijd zegt ook eigenlijk heel weinig, sommige mensen zijn met 70 al oud van geest en slecht ter been en anderen ondernemen met hun 80 jaar nog van alles. Maar sowieso fijn om samen dit soort leuke dingen te ondernemen.quote:
Gaaf!! Ik wist dat niet eensquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Wel heeeeeeel lang geleden
Rotskerk en edelstenen
Ja dat is het ook echt! Het zit em in hoe je in het leven staat , genen speelt uiteraard ook mee maar ik ben er zelf van overtuigd dat het vooral te maken heeft met je levenshouding en instellingquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leeftijd zegt ook eigenlijk heel weinig, sommige mensen zijn met 70 al oud van geest en slecht ter been en anderen ondernemen met hun 80 jaar nog van alles. Maar sowieso fijn om samen dit soort leuke dingen te ondernemen.
Ik ook !!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:28 schreef Shii het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde met schelpen. Heerlijk om te zoeken en heb er ook enkele waar al een gaatje in zit waar je dan een eenvoudig hangertje van kan maken.
Van die wenteltrapjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook !!![]()
Maar dat mocht ik op een gegeven moment niet meer van mezelf omdat het wat uit de hand liep
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
Ik moet dingen doen , heb weer veel te veel zitten lullenOm 6 uur naar kleindochter om op te passen
![]()
Lieve mensen ik moet gaan
Oh wat heftig.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
Oudste poes is vanmiddag overledenHet ging al langer niet zo goed met haar en zeker de afgelopen dagen ging het slecht. Vanochtend kon ze ineens niet meer overeind komen en wilde niet meer eten en drinken, dus toen wisten we al dat het vandaag hoogstwaarschijnlijk wel over zou zijn.
20 jaar geleden kregen we haar als jonge kitten. Meer dan de helft van mijn leven is met haar geweest, dus dat gaat wel wennen worden
Da's een lange tijd. Dat gaat wennen worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
Oudste poes is vanmiddag overledenHet ging al langer niet zo goed met haar en zeker de afgelopen dagen ging het slecht. Vanochtend kon ze ineens niet meer overeind komen en wilde niet meer eten en drinken, dus toen wisten we al dat het vandaag hoogstwaarschijnlijk wel over zou zijn.
20 jaar geleden kregen we haar als jonge kitten. Meer dan de helft van mijn leven is met haar geweest, dus dat gaat wel wennen worden
Heel veel sterktequote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
Sterkte Aoibhinquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
Sterktequote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
sterkte Jobiquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
20 jaar is oud voor een kat. Die heeft vast een mooi leven gehadquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
Toen ik ging studeren kreeg ik te maken met een mede-student en die ging daar ook vaak heen om stenen (geodes) te zoeken .. die ze dan bewerkten voor de verkoop... Zelf ben ik er nooit geweest , zelfs niet met de Duitsland excursiesquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Het lijkt me ook wel leuk om zelf stenen te zoeken maar ik denk dat dat nog best een karwei isquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik ging studeren kreeg ik te maken met een mede-student en die ging daar ook vaak heen om stenen (geodes) te zoeken .. die ze dan bewerkten voor de verkoop... Zelf ben ik er nooit geweest , zelfs niet met de Duitsland excursies
Ow wat sneu voor poes, gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
Bloed aan zijn gezicht…quote:Op zondag 14 juli 2024 00:30 schreef chufi het volgende:
Schoten by a Trump meet .... meen ik gehoord te hebben
Het zag er heel fake uit ... greep naar zn oor en dook toen naar beneden ... schoten klonken ook zwakjes wel ...quote:
Dit lijkt me wel echt hoor.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zag er heel fake uit ... greep naar zn oor en dook toen naar beneden ... schoten klonken ook zwakjes wel ...
in zn oor een kogel ? dan gaat ie direct dood zijn ... leek meer knalletje , druk op ampul in oor wipe naar face ...quote:Op zondag 14 juli 2024 00:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel echt hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2024 02:04 schreef chufi het volgende:
Verder te volgen
NWS / Aanslag op Trump #2 - Gewond aan oor, schutter gedood, dode in publiek
Voor mij al een reden om daar niet te postenquote:Anderen oproepen om weg te blijven of voor troll uitmaken is niet gewenst. Indien je meent dat iets over de grens gaat, zet je maar een TR.
Morguh Chanelquote:
Dat topic ontspoorde meteen al.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:06 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Voor mij al een reden om daar niet te posten
Die verpesten het dan weer idd.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er wordt ook serieus gepost. Maar er komen altijd figuren op af die de boel verzieken.
Morguh Pinnenmutskequote:
Zo werkt dat. Ik las ook al dat ze de schutter bewust hebben gedood zodat men er niet achter kon komen wie de opdracht gever was.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:52 schreef Prisha het volgende:
En de consipracy molen draait op volle toeren![]()
Van: het is door de Republikijnen in scene gezet, tot: Biden zit hierachter.
arghhh![]()
Soms als iets eruitziet als een eend en het klinkt als een eend, dan is het een eend.
ja natuurlijk, daar kon je op wachten. Uiteindelijk zal het erop neer komen dat Pelosi erachter zit.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo werkt dat. Ik las ook al dat ze de schutter bewust hebben gedood zodat men er niet achter kon komen wie de opdracht gever was.
Koeneloenquote:
Ik las ook al dat het niets was, dat Trump niets had maar dat de beveiliing bloed op zijn oor had gedaanquote:Op zondag 14 juli 2024 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja natuurlijk, daar kon je op wachten. Uiteindelijk zal het erop neer komen dat Pelosi erachter zit.
Of nee, Obama!! Want Obama heeft het altijd gedaan. Of Obama en Pelosi samen met Hunter Biden. Yep.
En aan de andere kant zal het erop neer komen dat dit zorgvuldig in scene is gezet door Trump zelf, want, hij kan tenslotte acteren (zegt men) en hiermee zal ie de verkiezingen winnen.
Je kan straks denk ik boeken vol kunnen schrijven over alle theorieen die er op losgelaten gaan worden.
preciesquote:Op zondag 14 juli 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las ook al dat het niets was, dat Trump niets had maar dat de beveiliing bloed op zijn oor had gedaan
4 jaar die seniele aap? Konden ze hem niet helemaal fileren?quote:Op zondag 14 juli 2024 09:54 schreef Prisha het volgende:
Anyway, nu is het wel duidelijk: het gaat 4 years of Trump worden.
Die seniele oude bejaarde was al een verschrikking, en met dit erbij....
En Kennedy maakt als independent geen schijn van kans. Ik wil een keer een Independent als president, dat zou pas interessant zijn.
Het is allemaal doorgestoken kaart, want de mensen bleven ook gewoon zitten en raakte niet in paniek.quote:
goedgoed! Snak naar een beetje echte zomerweer maar het wil maar niet echt op gang komen.quote:
Ik ben heel blij met dit weer, en teken ervoor dat we dit behouden tot de herfst (quote:Op zondag 14 juli 2024 10:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
goedgoed! Snak naar een beetje echte zomerweer maar het wil maar niet echt op gang komen.
Jij? Al vakantie gehad?
Ik ben helemaal niet blij met tekenquote:Op zondag 14 juli 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met dit weer, en teken
Mee eensquote:Op zondag 14 juli 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met dit weer, en teken ervoor dat we dit behouden tot de herfst ()
Onderweg richting vakantie nuquote:Op zondag 14 juli 2024 10:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
goedgoed! Snak naar een beetje echte zomerweer maar het wil maar niet echt op gang komen.
Jij? Al vakantie gehad?
Nu richting Hamburg, maandag richting Kiel om de ferry naar Oslo te pakkenquote:
Tofquote:Op zondag 14 juli 2024 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu richting Hamburg, maandag richting Kiel om de ferry naar Oslo te pakken
Dat is weer een ander verhaal 🤣quote:
Ha die Koenquote:
Helaas weinig gelegenheid de stad te bekijken, hotel zit niet in centrumquote:
Fijne reis en veel plezier!quote:Op zondag 14 juli 2024 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu richting Hamburg, maandag richting Kiel om de ferry naar Oslo te pakken
Ze melden gewoon wat op dat moment bekend is. CNN was er snel bij.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De NOS![]()
[ afbeelding ]
CNN![]()
[ afbeelding ]
Klopt. Momentopnames. En dat wordt dan geupdate algelang je verder gaat. Maar dat wordt dan niet gecaptured in screenshots.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze melden gewoon wat op dat moment bekend is. CNN was er snel bij.
[ afbeelding ]
En een psychiatrisch onderzoekquote:Op zondag 14 juli 2024 11:04 schreef chufi het volgende:
Er moet een leeftijdsgrens komen voor presidenten....
Je vergeet Hillaryquote:Op zondag 14 juli 2024 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja natuurlijk, daar kon je op wachten. Uiteindelijk zal het erop neer komen dat Pelosi erachter zit.
Of nee, Obama!! Want Obama heeft het altijd gedaan. Of Obama en Pelosi samen met Hunter Biden. Yep.
En aan de andere kant zal het erop neer komen dat dit zorgvuldig in scene is gezet door Trump zelf, want, hij kan tenslotte acteren (zegt men) en hiermee zal ie de verkiezingen winnen.
Je kan straks denk ik boeken vol kunnen schrijven over alle theorieen die er op losgelaten gaan worden.
Mooie dag voorquote:Op zondag 14 juli 2024 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even een bodempje leggen met wat vette vis en een restje pizza en dan...
Met de trein naar de Zomerfeesten
Nice! Have fun!!quote:Op zondag 14 juli 2024 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even een bodempje leggen met wat vette vis en een restje pizza en dan...
Met de trein naar de Zomerfeesten
Jaquote:Op zondag 14 juli 2024 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja naarquote:Op zondag 14 juli 2024 16:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja las het. Kutkanker weer gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |