quote:
Lees je ze ook?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:52 schreef drakin het volgende:
Zo weer 2 boeken erbij.
bankrekening wat leger en de kast begint door te zakken
I love big books
Boekenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:52 schreef drakin het volgende:
Zo weer 2 boeken erbij.
bankrekening wat leger en de kast begint door te zakken
I love big books
Deze ga ik zeker lezenquote:
Collega's stuurde vanmiddag een filmpje dat ze tot de bumper door het water reden ergens daar in Limboland.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
T was hier best mild vochtig vanochtend
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-het-land~ac8b0339/
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Boeken![]()
Vragen:
Wat zijn je criteria? betaalbaar, wil ik echt graag in de kast hebben en ga ik lezen
Wat is je oudste? ik heb net 1 open liggen van 101 jaar oud
Wat is je dikste? Dat was die van Tolkien, maar door waterschade is die niet meer, ik denk nu 1 van Oscar Wilde of 1 van Edgar Allan Poe (beide dikke bundels met al hun verhalen)
Welke ben je het meest trots op? waar mijn eigen verhaal in staat
Welke heeft de echte geheimen? dat zeg ik niet
Dan is het even niet opletten of hun auto staat naast de jouwequote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Collega's stuurde vanmiddag een filmpje dat ze tot de bumper door het water reden ergens daar in Limboland.
Ik pakte vanmorgen nog een simpel boekje en las het in 1 ruk uitquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een boek heb gelezen
Dat had ik vroeger met Stephen King boekenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik pakte vanmorgen nog een simpel boekje en las het in 1 ruk uit
Tnx! Leuk inkijkje,quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx! Leuk inkijkje,
Echter, roept dat weer vragen op..
101 nice, welke taal? En wil je de titel delen? De Wikingen in de Lage Landen bij de Zee van Jan de Vries
Je eigen verhaal.. hmm heeft dat een ISBN ? Nee
En die laatste.. ach een beetje mysterie kan geen kwaad
Echt een boek lezen.. hier ook al weer een paar jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een boek heb gelezen
Alleen bij de groene mijl had ik dat, dat bestond uit allemaal losse deeltjes, heb alles wat te vinden wat bij de hotelbalie in Portugal in 1 ruk uitgelezen (ok 1 per avond wanneer we niet laat meer wegwaren)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger met Stephen King boeken
Het was geweldig!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe was het Foncert ? Genoten?
Verslavend dat internet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt een boek lezen.. hier ook al weer een paar jaar
Doe wel aan luisterboeken voor het slapen.
Mis het ergens wel, neem het me ook wel voor.. maar Internet is toch net iets verleiderlijker.
Eigenlijk alleen Stephen King hier. En een paar van Jan Terlouw (oorlogswinter).quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen bij de groene mijl had ik dat, dat bestond uit allemaal losse deeltjes, heb alles wat te vinden wat bij de hotelbalie in Portugal in 1 ruk uitgelezen (ok 1 per avond wanneer we niet laat meer wegwaren)
En wat daar niet meer was thuis meteen bij de bieb gehaald.
Heb nog steeds niks anders van hem gelezen
Zie net je AVA en bedenk me dat ik ook nog de voetbal AVA hebquote:
Ja ben een beetje lui en moet weer een andere ava kiezen. Eens kijken of ik er nog eentje heb met de Olympische vlam.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie net je AVA en bedenk me dat ik ook nog de voetbal AVA heb![]()
Nou ja.. dat was dan maar een beetje nazorg, heb ook wel genoten.
< Helpfull mode/quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ben een beetje lui en moet weer een andere ava kiezen. Eens kijken of ik er nog eentje heb met de Olympische vlam.
Wow @Shii dat wordt nog moeilijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Helpfull mode/
Voorkeur?
[ afbeelding ]
Of 1.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Helpfull mode/
Voorkeur?
[ afbeelding ]
Ik zou voor 4 gaan
Ik word er happy van.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
The happy version:
[ afbeelding ]
Ok, ok.. ik stop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Smakelijk alvastquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was vergeten te eten... Krokante kipkluifjes in de airfryer
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Opgepeuzeld met Ravigote saus... Heerlijk!
Heb die airfryer lang afgehouden... maar damn... goed dingquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu ook loempia's in de airfryer liggen. Die eet ik zonder saus..
Ik heb er nu een jaar of 5 eentje. Bevalt echt prima. Doe er vrij veel meequote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb die airfryer lang afgehouden... maar damn... goed ding
Geen gezeik met vet, olie enzo.
Frietjes zijn wel beter met frituur, maar fijn ding
RIP Donaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |