Spoedinburgeringscursus:quote:Op maandag 15 juli 2024 10:27 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdag mooi bier drinken op de vierdaagse feesten
Dit weer mag wel blijven
En bij een jarige zeg je dan van herte?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spoedinburgeringscursus:
Als het te heet is zeg je dat het wel heel werm is.
Kun je elkaar niet verstaan door de luide muziek, dan staat de muziek te hert.
En zeuren, zeiken, klagen is nuilen.
Oh ja, het dragen van een Vitesse shirt is niet heel goed voor je eigen risico.
En je voortanden.
Geslaagd voor de inburgeringquote:Op maandag 15 juli 2024 13:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En bij een jarige zeg je dan van herte?
Wtf is xaluf zwemmen?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:16 schreef MissHobje het volgende:
Zoooo het was prachtig blauw vanochtend maar nu al ff een sluier..graden of 23 met gefilterd zonnetje en lekker beetje wind.. ff xaluf gezwommen net..het is prima zo.
Heb altijd een grafieken aan maandag maar zo![]()
![]()
![]()
.
En grafieken is grafhekel?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is xaluf zwemmen?
Is @:Geschiedkundige al gesmolten?
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Zo weinig neerslag als er nu in de kaarten staat voor de komende 2 weken is 13 maanden geleden voor het laatst
Onze standaarden liggen laag.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine 200 mm slechts. Valt reuze mee.
Ben bezigquote:Op maandag 15 juli 2024 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is xaluf zwemmen?
Is @:Geschiedkundige al gesmolten?
Ik ben de enige die geen hekel aan maandag heeft denk ik.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 15 juli 2024 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die geen hekel aan maandag heeft denk ik.
Niet goed tegen het stofquote:Op maandag 15 juli 2024 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Zo weinig neerslag als er nu in de kaarten staat voor de komende 2 weken is 13 maanden geleden voor het laatst
quote:The northern MD from N France into W-Belgium indicates a chance for a few rotating storms during the evening into the overnight hours. The maturing MCS to the S should graze this area and mid-level cooling ahead of the main cold front should induce a second focus for enhanced DMC activity on a more isolated scale. This activity could bring an isolated tornado threat with low LCLs and some LL helical inflow into growing storms. Strongest storms also bring some hail, strong gusts and heavy rain.
Ga naar de noordpool dan. Als je met 22 graden al verkoeling wil.quote:
En hittegolven.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga naar de noordpool dan. Als je met 22 graden al verkoeling wil.
Het is Juli, we willen bestendig zomerweer. Weken lang.
Ik heb niet voor niets een stapel korte broeken en korte mouwen shirts.quote:
Haha. We zijn tegenwoordig heel snel blij.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine 200 mm slechts. Valt reuze mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |