SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Dat sowieso, omdat ik op jaarbasis zo'n 600kWh meer teruglever dan dat ik verbruik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat wordt bijbetalen
Vandaag wel drama, ook maar 27kwh tot nu toe
https://www.rtl.nl/nieuws(...)happers-bezorgd-overquote:Het zou in Nederland, gek genoeg, weleens (veel) kouder in plaats van warmer kunnen worden, als gevolg van de opwarming van de aarde. Klimaatwetenschappers zijn steeds bezorgder over het mogelijk stilvallen van een belangrijke zeestroming, die warme lucht onze kant opbrengt....
....Femke de Jong is bij het NIOZ verantwoordelijk voor de onderzoeksmissie richting Groenland. Volgens haar is er inmiddels geen twijfel meer of de AMOC in kracht gaat afnemen. "Maar of de stroming ook echt 'instort' is nog onderwerp van discussie. Daarom is er reden voor meer onderzoek. Wetenschappelijk is dit enorm interessant, maar persoonlijk hoop ik het instorten van de AMOC niet mee te maken."
'Temperatuurdaling van vijf tot tien graden'
Vooral in West-Europa kunnen de gevolgen groot zijn, denken wetenschappers. In relatief korte tijd kan er, afhankelijk van het gevoerde klimaatbeleid, een heel ander klimaat ontstaan, met een sterke afkoeling in West-Europese landen tot gevolg...
Dat zullen een hoop schone onderbroeken zijn geweestquote:
Oja, dat ook nog. Ik heb dat niet tot midden 2027 (als we nog mogen salderen dat laatste half jaar).quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat sowieso, omdat ik op jaarbasis zo'n 600kWh meer teruglever dan dat ik verbruik.
Om die reden heb ik dan ook de eco modus op mijn apparatuur uit gezet, zodat ze meer verbruiken
De omgekeerde wereld, in een tijd dat we juist zuinig met energie moeten zijn
De golfstroom is inmiddels al stilgevallen. Het is hier zeker 10 graden te koudquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)happers-bezorgd-over
Dat is in Assenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
De golfstroom is inmiddels al stilgevallen. Het is hier zeker 10 graden te koud
Dat krijg je, als je niet bidt voor bruune bon'nquote:
Wat doe je nu dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om ander werk te gaan zoeken, wat een kut regen elke keer
Omscholen naar krantenbezorgerquote:
Genotquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker van gleuf naar gleuf, en nog zeiknat worden ook
Sollicitatie naar PostNL inmiddels verstuurd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker van gleuf naar gleuf, en nog zeiknat worden ook
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zullen een hoop schone onderbroeken zijn geweest
Lijkt me, op het zeiknat regenen na dan, mooi werkquote:
Dan gaat het kouderecord er wel aan hier in Nederland.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |