Dit exact.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk zelfs dat dit overal voorkomt. Vrouwen liegen en wenden hoofdpijn en andere zaken aan. Mannen hebben weer meer goesting en zullen meer zin hebben dan vrouwen in algemene zin. Dat betekent automatisch dat de man de vrouw soms zal overhalen (middels legale middelen) om er een ambachtelijke avond van te maken.²
Nouja de seks ansich hoeft niet gelijkwaardig te zijn, de consent vooraf wel natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, seks tussen twee mensen hoort altijd gelijkwaardig te zijn en niet vanuit een soort machtsverhouding, dierlijk gedrag. Dan kunnen we beter apen blijven.
Is te hopen ja, dat ie met zijn grote waffel eens wat leert.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef capricia het volgende:
Poeh, bij deze veroordeling als Ali in hoger beroep gaat, kan het zo zijn dat er zich meer vrouwen melden in de tussentijd.
Hoor ik op RTL-Boulevard.
Eurhm, nee. Er waren in totaal zelfs 7 verklaringen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:49 schreef PzKpfw het volgende:
Hij is er mooi ingeluisd door die carrièregeile dame.
Als ie slim is pakt die 2 jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef capricia het volgende:
Poeh, bij deze veroordeling als Ali in hoger beroep gaat, kan het zo zijn dat er zich meer vrouwen melden in de tussentijd.
Is wel een risico wat hij neemt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Is te hopen ja, dat ie met zijn grote waffel eens wat leert.
Goh! Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef Za het volgende:
[..]
Dit exact.
Maar iedereen in deze thread is heilig of heeft het nooit meegemaakt.
Zijn daar aanwijzingen voor?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tieners gaan tot 19...Dat Ali niet te beroerd was om een dertiger hier of daar te grazen te nemen doet daar niks aan af :p Ik denk eerlijk dat zijn meeste slachtoffers in de ondergrens zitten (zeg 18-20)
Ja, nu weten ze tenminste dat ze serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef capricia het volgende:
Maar ook dat het flinterdun bewijs is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Is wel een risico wat hij neemt.
Alleen hij weet of er nog meer vrouwen zijn die hij verkracht heeft, of geprobeerd heeft te verkrachten.
Dat leven we ook, maar niemand wil het toegeven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
Dagelijks in de beste families?
Dan leven we echt in een fucked up wereld zonder normen of waarden.
Ik denk dat dat in de meeste gevallen vrouwen weerhoudt stappen te ondernemen idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar ook dat het flinterdun bewijs is.
Ow dan was jij dus een gelukkige uitzondering!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef Za het volgende:
[..]
Dat leven we ook, maar niemand wil het toegeven.
Ik durf te wedden dat elke meid van rond de 16-18 is gepusht tot dingen die ze (nog) niet wilde.
Van zeiken tot drammen tot dreiging met verlaten whatever.
En vele onzekere verliefde blagen geheel tegen hun zin hun eerste seksuele ervaring hadden, ook nog eens om daarna alsnog aan de kant gegooid en zelfs uitgelachen te worden.
Ik heb heel veel vriendinnen, ik ken heel veel ervaringen. Het is mij gelukkig bespaard gebleven omdat ik een heel tof vriendje had.
Die getuige die als steunbewijs aangedragen werd (op de fiets), kwam ook op het laatste moment opeens als een duiveltje uit een doosje. Kan goed zijn dan er meer mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het heeft m.i. inmiddels allang niks meer te maken met harde bewijzen, het is de attitude die aangepakt wordt. Ali B vind zichzelf nog steeds onschuldig en ziet zijn eigen rol in al die 'groupies' neuken los en vast, al of niet met dwang, totaal niet in.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
Ow dan was jij dus een gelukkige uitzondering!
Kijk naar al dit volk wat ook onderzocht had mogen worden!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef Za het volgende:
[..]
Dat leven we ook, maar niemand wil het toegeven.
Ik durf te wedden dat elke meid van rond de 16-18 is gepusht tot dingen die ze (nog) niet wilde.
Van zeiken tot drammen tot dreiging met verlaten whatever.
En vele onzekere verliefde blagen geheel tegen hun zin hun eerste seksuele ervaring hadden, ook nog eens om daarna alsnog aan de kant gegooid en zelfs uitgelachen te worden.
Ik heb heel veel vriendinnen, ik ken heel veel ervaringen. Het is mij gelukkig bespaard gebleven omdat ik een heel tof vriendje had.
als er 3 van de 10 tegensputteren waar hebben we het dan nog overquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het heeft m.i. inmiddels allang niks meer te maken met harde bewijzen, het is de attitude die aangepakt wordt. Ali B vind zichzelf nog steeds onschuldig en ziet zijn eigen rol in al die 'groupies' neuken los en vast, al of niet met dwang, totaal niet in.
Ik hoop dat hij hulp zoekt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het heeft m.i. inmiddels allang niks meer te maken met harde bewijzen, het is de attitude die aangepakt wordt. Ali B vind zichzelf nog steeds onschuldig en ziet zijn eigen rol in al die 'groupies' neuken los en vast, al of niet met dwang, totaal niet in.
Lol jij zal het vast beter weten dan de rechter.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen, maar wat ga jij doen wanneer iemand met wie je een friends met benefits relatie had 15 jaar geleden, opeens aangifte doet, of een jeugdliefde aanranding/verkrachting claimt, en iedereen je plotseling een schoft noemt?
Terwijl je altijd in de veronderstelling was, dat de ander, ookal oefende je soms wat lichte druk uit, er net zo voor in was als jij?
En je dan twee jaar cel aan je broek krijgt, zonder wettig bewijs dat eea heeft plaatsgevonden?
Ik denk dat dat best eens mee kon vallen. Als ons aller Ali een beetje zelfreflectie weet te ontwikkelen... Hij zal geen volle zalen meer trekken maar schrijf em nog niet af.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hulp zoekt.
Want met alleen gevangenisstraf leert hij weinig.
Hij zal het niet actief zoeken. Hopelijk leggen ze het hem in hoger beroep op. (Indien mogelijk? Dwangverpleging gaat uiteraard te ver.)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Inderdaad, dat denk ik dus ook, beetje tijd uitzitten en nog meer slachtoffertje spelen en fanmail beantwoorden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |