Dank voor je advies broeder. Ik neem het meteen ter harte. Ik hou het voortaan bij fier zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik weet dat je het grappig bedoeld, maar het lijkt me niet handig om in een tijd waarin de veiligheidsdiensten telkens waarschuwen voor soevereine wappies, je constant herhaalt dat je soeverein bent.²
Ja 'weinig respectvol', of 'respectloos' idd. Ik zal het even aanpassen,quote:
nou zullen we het met je handtekening en 20.000 euro van mij afmaken dan ??quote:
De officier kan ook vervolgen zonder aangifte, juist omdat slachtoffers van misbruik/mishandeling vaak geen aangifte doen of durven te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Dat vond ik ook opvallend, maar klaarblijkelijk kan dat.
Ook met vragen kun je iets suggereren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat suggereert het dan volgens jou? Ik ben de vraagsteller en vertel je dat het een open vraag is.²
Ah, op die fiets. Absoluut, dat kun je zeer zeker. Maar dit was in dit voorbeeld niet zo. Ik redeneer vanuit het midden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook met vragen kun je iets suggereren.
Het midden is dat hij een veroordeelde crimineel is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Absoluut, dat kun je zeer zeker. Maar dit was in dit voorbeeld niet zo. Ik redeneer vanuit het midden.²
Laten we nou geen overhaaste conclusies trekkenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het midden is dat hij een veroordeelde crimineel is.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Laten we nou geen overhaaste conclusies trekken
Spuug er maar op!quote:
Dat moge duidelijk zijn. Ik ben er ontzettend blij mee. Had het al niet zo op hem. Maar dat had voornamelijk te maken met zijn zielverkoop praktijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het midden is dat hij een veroordeelde crimineel is.
Niet serieus nemen die user.. Ali B. is een soortgenoot dus dan sta je er niet helemaal objectief in denk ik zoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je denkt dat we worden voorgelogen door de politie?
Ja, ik ben daadwerkelijk Moslim. Een trotse fiere Moslim. Maar dat heeft met dit topic nauwelijks wat te maken. Dat irrelevante label komt van anderen.quote:
I know.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet serieus nemen die user.. Ali B. is een soortgenoot dus dan sta je er niet helemaal objectief in denk ik zo
Dubbel of niets Ali houd wel van een gokje.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Ah, hij gaat in hoger beroep hoor ik net. Dat had ik gemist. Hopelijk geven ze 'm het dubbele!
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Ah, hij gaat in hoger beroep hoor ik net. Dat had ik gemist. Hopelijk geven ze 'm het dubbele!
Goed om te horen. Hij maakt gebruik van de tools die de rechtstaat hem bieden. Dat val an sich te prijzen. Maar ik had liever gehad dat hij het bij zijn vrouw hield. Snoepen buiten de deur gaat altijd fout. Daar kan ik uit de losse pols zo 5 tot de verbeelding sprekende voorbeelden van schudden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Onschuldig vastquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk beweer ik dat niet. Ik zeg alleen dat je nooit 100% zeker kunt zijn. Dat klopt toch?²
Jij zegt het.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben daadwerkelijk Moslim. Een trotse fiere Moslim. Maar dat heeft met dit topic nauwelijks wat te maken. Dat irrelevante label komt van anderen.²
Marco B(ibbert) 100%quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:40 schreef Firuze60 het volgende:
Moet die zaak van Marco B. nog voorkomen? Die schijt vast inmiddels ook peentjes. En straks iedereen, ja, het is racisme tegen mannen met Italiaanse roots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |