jup.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:29 schreef TAmaru het volgende:
maar moet hij nou nog niet de gevangenis in tot het hoger beroep??
Ali Boembali?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik voorspel een enorme meltdown van Ali als hij straks in hoger beroep weer veroordeeld word. Daar is hij zich nu al op aan het voorbereiden met zijn gespeelde zelfvertrouwen in een goede afloop.
Het word een klaagzang over racisme, vooroordelen, klassenjustitie en een heksenjacht op zijn persoon.
Daarom zien vrouwen dat ook in mij.quote:
als je vroeger een sjouwer van de geluidsapparatuur was dan was dat al een vrijbrief om alle groupies te wippen na voor of tijdens het concertquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Als deze lieve schattige knuffelmarokkaan zogenaamd het instapniveau Marokkaan is en nog zoveel heeft bekokstoofd, wat zegt dat dan over de rest van zijn bevolkingsgroep?
Ik moet het even preciezer zeggen:quote:
Die 2/3 regeling is er niet meer sinds 1 juli 2021.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Maak er dan vier jaar van ofzo, aangezien die na 2/3 al wel vrij kan zijn. Maar heel mooi dit.
Niksquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Als deze lieve schattige knuffelmarokkaan zogenaamd het instapniveau Marokkaan is en nog zoveel heeft bekokstoofd, wat zegt dat dan over de rest van zijn bevolkingsgroep?
Ellen heeft geen aangifte gedaan, maar toch is hij om haar zaak veroordeeld?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet het even preciezer zeggen:
- Jill en Naomi hebben aangifte gedaan.
- Ellen heeft een verklaring afgelegd, maar geen aangifte gedaan.
- Birgit heeft een verklaring afgelegd (opgevoerd om schakelbewijs rond te krijgen, lijkt me).
- In de BOOS-uitzending deed één vrouw aangifte. Die is geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.
Ik heb het teruggezocht: de Officier van Justitie heeft gezegd dat in totaal zeven zaken zijn onderzocht.
[ x ]
Al bijna 10 jaar niet meer ofzoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Maak er dan vier jaar van ofzo, aangezien die na 2/3 al wel vrij kan zijn. Maar heel mooi dit.
Ali Bounty is zoveel meer. Hij is o.a.:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Jawel, de geldbak achter de pinautomaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:39 schreef KoningWouter het volgende:
Straks kan hij in de bak van zijn mede gedetineerden leren hoe hij een plofkraak kan uitvoeren. Ergens aan de bak komen gaat hem niet meer lukken.
Dat hoeft hij ook niet meer. Hij is al gevuld met jullie centen. Jarenlang heeft hij zijn muziek en standup shows verkocht aan jullie. Ik ben blij met zijn straf,.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:39 schreef KoningWouter het volgende:
Straks kan hij in de bak van zijn mede gedetineerden leren hoe hij een plofkraak kan uitvoeren. Ergens aan de bak komen gaat hem niet meer lukken.
Ogv nieuwe regeling zou het betekenen dat hij na 1 jaar en 4 maanden al in voorwaardelijke vrijheid gesteld wordt. Edit: das dus precies 2/3quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 2/3 regeling is er niet meer sinds 1 juli 2021.
Nu moet je echt ophouden hoor. Je hebt vaak genoeg gezegd dat hij pas schuldig is als hij is veroordeeld. Nu hij daadwerkelijk veroordeeld is kan je niet blijven beweren dat hij nog steeds onschuldig is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |