De fanbroeders fanboys zullen idd wel even stil zijn en hun bagatelliserende haatcrap vervolgens weer in andere topics gaan posten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat waren stiekem accounts van Ali 😱🤔
Die relevantie is er wel als de intimidatie in opdracht gebeurt van degene die terechtstaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
‘Intimidatie’ is ook niet strafbaar. Ik bagatelliseer het niet, maar de strafrechtelijke relevantie is gewoon beperkt.
Op grond van nu geldende wetgeving is dat niet mogelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:21 schreef Leandra het volgende:
Zou minister Faber hem uit kunnen zetten op basis van deze veroordeling?
Strafrechtelijke is vrij evident in die zin.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die relevantie is er wel als de intimidatie in opdracht gebeurt van degene die terechtstaat.
Hoogstens in de strafmaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die relevantie is er wel als de intimidatie in opdracht gebeurt van degene die terechtstaat.
Maar dat zei ik direct al. Dus ik weet niet wat het punt is dat je nu probeert te maken?quote:
bill cosby ,quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las net een stuk over beroemdheden en het aantal bedpartners. DiCaprio Mick Jagger Tiger Woods enzo. Gaat over duizenden. Sommigen een paar per dag.
Marokko past maar zeer ten dele het islamitisch recht toe, en dan nog alleen in het familierecht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:28 schreef Oud_student het volgende:
Als hij volgens islamitisch recht een proces krijgt in Marokko, dan is de eerste vraag of zijn slachtoffers gesluierd waren of niet.
Zoniet dan worden deze vrouwen ter dood veroordeeld voor het verleiden van een man (dood door steniging)
quote:Jill Helena in tranen. Ze is blij dat rechtbank haar gelooft. Dat er geen steunbewijs is 'zie je vaker in zedenzaken'. 'Ik had eerder moeten spreken, laat dat een les voor anderen zijn. Ik ben trots op de andere dames'
C Klompquote:Slachtofferadvocate Ruth Jager (Naomi en Ten Damme) staat de pers te woord. 'Geen straf is te hoog, maar vonnis geeft erkenning voor de slachtoffers en dat is heel belangrijk'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |