Jong meisje?quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah ja dan is het minder erg om uit te halen naar een jong meisje dat haar werk doet.
Bijzonder eigenlijk hoe men het verhaal blijft aandikken om maar te kunnen zeggen dat ze gelijk hebben, zelfs als het bericht ze tegenspreekt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jong meisje?
waar staat haar leeftijd?
Waarom maak je anders een slaande beweging?quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dus niet bewezen met de intentie om haR bang te maken of pijn te doen
Dus wanneer je het kassameisje eerst waarschuwt dat ze weg moet gaan en zij gewoon haar werk blijft doen, is dat wel ineens een normale reactiequote:Op maandag 12 augustus 2024 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet de hele situatie niet eens. Joost heeft dat echt niet gedaan zonder eerst te waarschuwen etc.
Ik vraag me af of dat wat gaat opleveren. De EBU zal zeggen dat ze in hun recht stonden, want slaande beweging, en dat is voor hun niet acceptabel. Ik verwacht vanaf hun kant weinig verandering in hun standpunt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat krijgen. Team NL zal wel stappen willen ondernemen nu lijkt mij.
Als je vervolgens meteen je excuses aanbiedt en verder rustig bent, is er in de meeste situaties met goed functionerende volwassenen niets aan de hand.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel normaal? Als je een slaande beweging naar de kassamedewerker maakt, is het ook niet meer dan normaal dat je de supermarkt uitgezet wordt. Dat is nu eenmaal geen sociaal acceptabel gedrag en een werkgever heeft zijn werknemers te beschermen
Nee daar zit geen verschil tussen. Gewoon handen thuis.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
Maar er zit wel een verschil tussen zomaar uit het niets zoiets doen of eerst mensen waarschuwen etc en als ze dan toch doorgaan dat je het dan zat bent en dat je zonder na te denken zoiets doet.
Oke.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee daar zit geen verschil tussen. Gewoon handen thuis.
Het is niet zo moeilijk.
Dat staat er niet, hij heeft een beweging gemaakt waardoor hij de camera raakte.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon letterlijk in het persbericht? Hij heeft uitgehaald en daarbij een camera geraakt.
Hij zou dat ding wel weg hebben willen duwen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:14 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat staat er niet, hij heeft een beweging gemaakt waardoor hij de camera raakte.
Camera opzij duwen, bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom maak je anders een slaande beweging?
Als Eden Golan of een van de Zweedse tweeling dit had gedaan had het nooit tot een DQ geleid. Ze vonden Joost blijkbaar al lastig, en dit was de makkelijke stok om 'm mee te slaan. En het kwam daarbij waarschijnlijk ook wel lekker uit dat die 300 televotepunten die vrij kwamen konden voorkomen dat Israel won....quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee daar zit geen verschil tussen. Gewoon handen thuis.
Het is niet zo moeilijk.
Het onderzoek heeft juist het verhaal bevestigd wat al rondging, dat tokkie Klein een cameravrouw heeft belaagd en zelfs in een slaande beweging haar camera geraakt heeft.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja eerst was het allemaal terecht want ja, aangeklaagd. Nu moet dat recht geluld worden natuurlijk.
BNW is elders hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Eden Golan of een van de Zweedse tweeling dit had gedaan had het nooit tot een DQ geleid. Ze vonden Joost blijkbaar al lastig, en dit was de makkelijke stok om 'm mee te slaan. En het kwam daarbij waarschijnlijk ook wel lekker uit dat die 300 televotepunten die vrij kwamen konden voorkomen dat Israel won....
Ik vind het echt irritant dat mensen hem hier tokkie blijven doen noemen etc. Je doet echt net alsof Joost van zichzelf een agressief ventje is ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het onderzoek heeft juist het verhaal bevestigd wat al rondging, dat tokkie Klein een cameravrouw heeft belaagd en zelfs in een slaande beweging haar camera geraakt heeft.
Daarvoor kon ik me nog voorstellen dat je wat terughoudend was, want niks bewezen, maar ik vind het onbegrijpelijk als je nu nog dit soort wangedrag verdedigt.
Dus ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'recht lullen'
Komkommertijdquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ineens een enorme deja vu in dit topic, dit is toch allemaal al gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |