Met een 40e plek is er nog weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gall gelost.
Goede jinx van @:DombohetOlifantje1
Johannes hep nog Vinjego in rit 20 en Evenepoel in rit 21 (of omgekeerd, weet ik het) en ik moet het doen met FDJ zonder Kung en Bora met enkel Hindley die er wat van kan. Dit is nog niet gespeeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met een 40e plek is er nog weinig aan de hand.
Ik hou het graag spannend.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gall gelost.
Goede jinx van @:DombohetOlifantje1
Misschien kun je Naesen opstellen!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:41 schreef Starflyer het volgende:
Ik had Gall voor morgen op de planning. Kijken of ik dat moet aanpassen.
22e!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes hep nog Vinjego in rit 20 en Evenepoel in rit 21 (of omgekeerd, weet ik het) en ik moet het doen met FDJ zonder Kung en Bora met enkel Hindley die er wat van kan. Dit is nog niet gespeeld.
Ik denk P50 voor Gall maar hij zal wel vol door blijven rijden ja
Is ie er toch nog aardig doorheen gekomen.quote:
Wie schrijft die blijft tochquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu heb ik dit vandaag zelf dus niet ingevuld.
Kan er ook nog wel bij.
Er zit een fout in de gebruikte ploegen bij mij. DAT moet DFP (Oscar Onley) zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vandaag deed @:Mexicanobakker er alles aan doen om zichzelf weer in de underdog positie te manoeuvreren, maar dat feest gaat niet door. Zijn stevige voorsprong in het klassement blijft en met nog 2 etappes te gaan moet het wel heel erg fout gaan wil hij dit nog weggeven.
Iedereen noteert vandaag verder een acceptabel resultaat en opnieuw kroont @:Dale_Cooper zich tot dagwinnaar, dit keer samen met @:H.Viv .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |