Ik zie dat de eindwinnaar ook niet gekozen mag worden voor een etappe, dusquote:
Ik keek hier even naar, maar volgens mij kloppen er, in elk geval voor mij, twee dingen niet?quote:Op zondag 14 juli 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mocht je toevallig de dagwinnaar van vandaag zoeken in het klassement, deze staat stijf onderaan.
De laatste rustdag gaan we in en @:Mexicanobakker is diegene die op dit moment de leiding in het klassement heeft. Zeker gezien de hoge scores in zijn totaliteit is het in deze Tour echter nog lang niet gespeeld en beloven wij een spannende laatste week in te gaan. Zeker met de verschillende keuzes in resterende ploegen die diegene in het top van het klassement nog hebben.
Bovendien staan er achter de top 3 nog enkele users met een fraaie lage schrapscores die zomaar nog maar eens het verschil kunnen maken in deze week.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek hier even naar, maar volgens mij kloppen er, in elk geval voor mij, twee dingen niet?
1. Er staat dat ik mijn joker heb ingezet. Terwijl dat niet zo is?
2. In het bovenste plaatje staat dat mijn schrapscore 32 is, terwijl in het onderste plaatje staat dat mijn schrapscore 52 is? Dat laatste lijkt mij correct en het eerste niet?
Verzoek aan de spelleiding om dit na te kijken
Ik zie nu pas dat er staat dat ik mijn joker niet heb ingezet, maar dat heb ik wel gedaan (tijdrit evenepoel)quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een joker inzetten op Philipsen vandaag bleek een uitstekende keuze van @:Dale_Cooper , hiermee haalt hij de volle pond aan punten binnen en mag hij zich samen met @:johannes_vermeer de dagwinnaar van de dag noemen.
Verder schuift het klassement her en der wat dichter naar elkaar toe, beleven dus spannende dagen te worden in de bergen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een 40e plek is er nog weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gall gelost.
Goede jinx van @:DombohetOlifantje1
Johannes hep nog Vinjego in rit 20 en Evenepoel in rit 21 (of omgekeerd, weet ik het) en ik moet het doen met FDJ zonder Kung en Bora met enkel Hindley die er wat van kan. Dit is nog niet gespeeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met een 40e plek is er nog weinig aan de hand.
Ik hou het graag spannend.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gall gelost.
Goede jinx van @:DombohetOlifantje1
Misschien kun je Naesen opstellen!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:41 schreef Starflyer het volgende:
Ik had Gall voor morgen op de planning. Kijken of ik dat moet aanpassen.
22e!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes hep nog Vinjego in rit 20 en Evenepoel in rit 21 (of omgekeerd, weet ik het) en ik moet het doen met FDJ zonder Kung en Bora met enkel Hindley die er wat van kan. Dit is nog niet gespeeld.
Ik denk P50 voor Gall maar hij zal wel vol door blijven rijden ja
Is ie er toch nog aardig doorheen gekomen.quote:
Wie schrijft die blijft tochquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu heb ik dit vandaag zelf dus niet ingevuld.
Kan er ook nog wel bij.
Er zit een fout in de gebruikte ploegen bij mij. DAT moet DFP (Oscar Onley) zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vandaag deed @:Mexicanobakker er alles aan doen om zichzelf weer in de underdog positie te manoeuvreren, maar dat feest gaat niet door. Zijn stevige voorsprong in het klassement blijft en met nog 2 etappes te gaan moet het wel heel erg fout gaan wil hij dit nog weggeven.
Iedereen noteert vandaag verder een acceptabel resultaat en opnieuw kroont @:Dale_Cooper zich tot dagwinnaar, dit keer samen met @:H.Viv .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor het bijhouden.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn in Nice. En we mogen @:Mexicanobakker feliciteren met de winst, die met een zeer stabiele Tour achter zich. Alleen op dag 3 liet een vallende Philipsen hem ongelukkig achter met 118 punten, wat volgde was een zeer stabiele reeks met dit resultaat als gevolg. Gefeliciteerd! @:Johannes_vermeer en @:noodgang completeren het podium en mogen uiteraard ook tevreden zijn met hun resultaat!
[ afbeelding ]
Iedereen bedankt voor zijn deelname!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |