SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is broek af, tetten blootquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
"Lamp aan op je hoofd" is de nieuwe "broek uit op je hoofd"?
Weet je hoeveel CO2 er vrijkomt bij elke like?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, iedereen een like. Is toch gratis verder
Ja, een keertje gekregen bij een georganiseerd hardlooprondje.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Met zo'n bandje om je hoofd?
[..]Ahhhh yissss
GOORLEL.quote:
Hebben is houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, een keertje gekregen bij een georganiseerd hardlooprondje.
Boeit me geen ene zakquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je hoeveel CO2 er vrijkomt bij elke like?
Ja dit. En daarnaast denk ik dat ik gewoon andere dingen interessant vind dan sommige andere mensen. Is voor mij ook wel erg lastig om me een voorstelling te maken bij likes zo belangrijk vinden, dat ik daar wat om gaf is een half leven geledenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, net of ik iets zie of niet. Soms heb ik nog een pagina openstaan en zie ik wat dingen in een oud/dicht topic die ik geinig vond en dan like ik die posts, maar ik ga ook niet alles teruglezen en dat verwacht ik ook niet van anderen. Ook net hoeveel waarde je aan bepaalde dingen hecht, denk ik.
Ja, dat hadden we de afgelopen negen maanden nog niet gehad.quote:
Gewoon permanente herfst.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we de afgelopen negen maanden nog niet gehad.
Gelukkig heb ik dat niet 10.000 keer gehoord in mijn vorige huis met allemaal stoners enz.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
Look at my horse, my horse is amazing. Give it a lick! Mm, it tastes just like raisins.
Ik citeer alleen letterlijk de originele tekstquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we de afgelopen negen maanden nog niet gehad.
Het woord "Neerslagtekort" verdwijnt langzaam uit de Nederlandse taal zo ja.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
(4:40 en ja, de broek ging later uit en op het hoofd)
Gewoon naar je bestemming fietsen. Nat ben je toch al.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
Fijn dat de bushalte hier in het midden van de wijk is en ik achterin woon. Kan vanavond net zo goed gewoon verder fietsen richting station dan als het regent.
Da's hoe dan ook een verhaspeling van wat anders, want Hollanders zullen nooit "broek af" zeggen.quote:
Sure.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik citeer alleen letterlijk de originele tekst
Ik weet niet wat jouw definitie van fijn is, maar loopt niet helemaal synchroon met de mijne.quote:
De spinazie spoelt van het land af, maar verder gaat alles goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het woord "Neerslagtekort" verdwijnt langzaam uit de Nederlandse taal zo ja.
Ook geen boeren meer nodig, kan de BBB ook bij het grofvuil. Hoppaaa.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sure.
[..]
Ik weet niet wat jouw definitie van fijn is, maar loopt niet helemaal synchroon met de mijne.
[..]
De spinazie spoelt van het land af, maar verder gaat alles goed.
Op alle landbouwgrond huizen bouwenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook geen boeren meer nodig, kan de BBB ook bij het grofvuil. Hoppaaa.
Ik ga denk ik een vriend hier in de wijk voor 1x vragen of hij mij naar station kan en wil brengen vanavond.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar je bestemming fietsen. Nat ben je toch al.
Heb vroeger (2005 ofzo) nog wel eens voor het Sportpaleis staan te wachten, toen stonden ze dat ook al enthousiast te zingen in de rij voor de deurquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's hoe dan ook een verhaspeling van wat anders, want Hollanders zullen nooit "broek af" zeggen.
Ja zie, Belgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vroeger (2005 ofzo) nog wel eens voor het Sportpaleis staan te wachten, toen stonden ze dat ook al enthousiast te zingen in de rij voor de deur
Spinazie lives matter!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De spinazie spoelt van het land af, maar verder gaat alles goed.
Voor dat echte herfstgevoel, het is tenslotte alweer 12 juliquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb thee, een dekentje, toffels, warme thee en een vest aan
Hier is het toch echt helemaal niet zo koudquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb thee, een dekentje, toffels, warme thee en een vest aan
Ja en dan hebben die Hollanders er daarna zo'n brave gekuiste variant op gemaaktquote:
haha, ouwequote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vroeger (2005 ofzo) nog wel eens voor het Sportpaleis staan te wachten, toen stonden ze dat ook al enthousiast te zingen in de rij voor de deur
"na 11:00 uur matige neerslag verwacht"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat echte herfstgevoel, het is tenslotte alweer 12 juli
Ja, stel je voor dat we het vergeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat echte herfstgevoel, het is tenslotte alweer 12 juli
Hebben "we" een keer iets wat niet vulgair of racistisch is, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan hebben die Hollanders er daarna zo'n brave gekuiste variant op gemaakt
Niet zoveel wind hier, dat scheelt enorm.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier is het toch echt helemaal niet zo koud
Wat is dat? Droog?quote:
quote:
quote:
"zware regen" zegt ie bij mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"na 11:00 uur matige neerslag verwacht"
En wa's dit dan??
Rustig maar, het wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi dat je denkt dat het niet veel erger kan dan 2023, en dat je dan 2024 krijgt.
Ja ik voel me een beetje belazerdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi dat je denkt dat het niet veel erger kan dan 2023, en dat je dan 2024 krijgt.
quote:
quote:Droge humor is subtiel of onderhuids, waarbij de grap niet direct duidelijk is. In plaats van duidelijk grappig te zijn, kan droge humor eerder ironisch of sarcastisch zijn en kan het mensen laten twijfelen of iemand echt een grap maakt of niet.
Echt waardeloos dit jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Vind de neerslag nu ook wel vrij matigquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"na 11:00 uur matige neerslag verwacht"
En wa's dit dan??
Oh dat concept ben ik niet bekend meequote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rustig maar, het wordt alleen maar erger.
692 inmiddels. Maar ja gisteren al stoer gedaan. Vind het wel prima zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Thuiswerkdagje.
1.535 stapjes.
Huilen.
Nee, totaal niet.quote:
Ik ga dit weekend naar Luxemburg (3-4 uur rijden vanuit hier) en daar zien de voorspellingen er vooralsnog een heel stuk beter uit dan hier. Dus wie weet, met Berlijnquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:55 schreef Ama het volgende:
Ik krijg zo wel steeds meer hoop dat lekker weer is als ik naar Berlijn ga. En ja ik weet Berlijn is geen Emmen maar het is ook niet duizenden kilometers verderop ofzo.
Gisteren was 17.036quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
692 inmiddels. Maar ja gisteren al stoer gedaan. Vind het wel prima zo.
Die 28km wordt wel een uitdaging zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Thuiswerkdagje.
1.535 stapjes.
Huilen.
Ik ben uit bed gegaan, de trap af gelopen, naar de wc gegaan en toen op de bank gaan zitten. 50 stapjes denk ik?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Thuiswerkdagje.
1.535 stapjes.
Huilen.
Ik betwijfel of ik dat vandaag ga halenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die 28km wordt wel een uitdaging zo.
Potver.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben uit bed gegaan, de trap af gelopen, naar de wc gegaan en toen op de bank gaan zitten. 50 stapjes denk ik?
Ja, heel goed bezigquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Potver.
Nou ik vond mijn 15.492 ook al heel wat hoor
Wat dat betreft nam ik echt een gok met mei, omdat het al jarenlang de maand met prachtig weer is. Bleek uiteindelijk geen zak uit te maken, in plaats daarvan ontloop ik een extreme hittegolf op vakantie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik voel me een beetje belazerdIk baalde ook dat mijn "grote vakanties" dit jaar in de zomer zijn (ik doe dat liever aan het einde van het jaar zodat ik het hele jaar door zo veel mogelijk warmte en zon heb), maar nu komt dat wel prima uit
quote:
Nou ja met dit weer heb ik wel even de tijd voordat dat een issue wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel goed bezig![]()
bikinifit 2024 is ook voor Fles binnen handbereik
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit vandaag op 620 stapjes. Dat zijn niet zoveel hapjes.
Ik heb een uur gesport, maar ook nog maar 1236 stapjes, maar dat komt straks welquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit vandaag op 620 stapjes. Dat zijn niet zoveel hapjes.
Ja lekker voor de files uitquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
In Luxemburg is het wel droog, misschien dat we zometeen maar gewoon gaan rijdenWe zouden eigenlijk pas na werk gaan, maar ons werk is toch al af.
Ja dat is ook wel verstandigquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker voor de files uit![]()
Veel plezier vast!
Dat is ook een tactiek. Ogenschijnlijk tegenvallende vakantiebestemmingen uitkiezen zodat je misschien positief verrast bentquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel verstandigDaar keken we ook wel een beetje tegenop als we om 16:00 zouden gaan.
Dank jeIk ben benieuwd. Het ziet er een beetje saai uit
Maar ik denk dat het daarom juist heel verrassend kan gaan zijn.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie wel positieve dingen voor volgende week. 22 graden en zon
Ik heb me er prima vermaakt vorig jaar hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel verstandigDaar keken we ook wel een beetje tegenop als we om 16:00 zouden gaan.
Dank jeIk ben benieuwd. Het ziet er een beetje saai uit
Maar ik denk dat het daarom juist heel verrassend kan gaan zijn.
huehuequote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef Ama het volgende:
Ik 945 maar zal wel meer zijn zodra ik bij Solo ben.
Gewoon een zonnestraaltjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Zo was je ook nooit beoordeeld.
/s
#lifehacksquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meet alles in Kelvin en ga altijd positief door het leven.
ik doe ALTIJD moeilijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jeez. Ik dacht dat ik met m'n graag max 25 wens moeilijk deed.
Hard voor weinig, nooit chagrijnig.quote:
Ja, morgen zal ik ook wat meer lopenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanavond, morgen en overmorgen waarschijnlijk wel veel lopen, dus komt goed
DVD staat voor 8 euro op bol.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:17 schreef Ama het volgende:
Voelt beetje alsof ik naar mijn toenmalige beste vriendin en mijzelf zit te kijken alleen iets minder extreem en we waren 16.
Met dit weer ben ik met geen tien paarden naar buiten te krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja met dit weer heb ik wel even de tijd voordat dat een issue wordt
Een paar cavia's dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met dit weer ben ik met geen tien paarden naar buiten te krijgen.
En met elf?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met dit weer ben ik met geen tien paarden naar buiten te krijgen.
Alleen als het 11e paard en falabella is.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel weer een keer schaatsen op natuurijs ja
@:Citizen.Erased
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een paar cavia's dan?
Ik tikte cava.
Dinsdag, maar dan zeggen ze er niet bij dat het over 3 weken dinsdag is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
Is het dan dinsdag of vanavond?
[ afbeelding ]
Externe verkoper, dan is het er nooit dezelfde dagquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Het leven...quote:
Ze gooien het dan ergens dit weekend in de brievenbus en PostNL bezorgt niet op maandag, yolo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Proost!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Cavia's met cava.
Cavia's IN de cava
Lol que.
WHIEEEEEP- blubquote:
Dat hier nog niemand mee aan de haal is gegaanquote:
dat eerste is de levertijd, dat 2de wat eventueel mogelijk is..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
of gewoon maandag op de bus, dinsdag bezorgtquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze gooien het dan ergens dit weekend in de brievenbus en PostNL bezorgt niet op maandag, yolo.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee DVD staat voor Digital Versatile Disc.
Laat je jezelf even uit?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee DVD staat voor Digital Versatile Disc.
M'n punt was meer dat het niet uitmaakt of ze het op zaterdag of maandag in de bus gooien qua bezorgdag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
of gewoon maandag op de bus, dinsdag bezorgt
Het KAN wel gewoon nog
Ik kom er maar bijzonder weinig op tegen, interessant.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hier nog niemand mee aan de haal is gegaan
Zou claimen als ik jou was.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom er maar bijzonder weinig op tegen, interessant.
*kibbelequote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
zo maar wat knabbele
voor vanmiddag heb ik wat kibbeling
Kibbensoepquote:
Je hebt echt weinig haast met je 1 GB internet per maand he.quote:
hoe kan je daar nog mee overleven op een smartphone?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt echt weinig haast met je 1 GB internet per maand he.
Weet je waarom ik zo lang heb gedaan met die ene GB? Ik zit bijna permanent op wifiquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt echt weinig haast met je 1 GB internet per maand he.
Stond er vooral van te kijken dat er een wereld voor hem open ging dat mensen voor 10 euro 14 GB hebben enz.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kan je daar nog mee overleven op een smartphone?
zelfs als ik niet internet jaag ik dat er wel doorheen
Dan nog.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je waarom ik zo lang heb gedaan met die ene GB? Ik zit bijna permanent op wifi
ik betaal wel iets meer (maar inmiddels wel 50GB ofzoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Stond er vooral van te kijken dat er een wereld voor hem open ging dat mensen voor 10 euro 14 GB hebben enz.
Ik heb deze maand tot nu toe 180MB van de 4000 verbruiktquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kan je daar nog mee overleven op een smartphone?
zelfs als ik niet suf op internet jaag ik dat er wel doorheen
Waarom zoveel? Ik haal de 14 lang niet eens. Denk dat ik ongeveer aan 10 zit per maand.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik betaal wel iets meer (maar inmiddels wel 50GB ofzo)
jamaar jij zit bijna alleen thuisquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb deze maand tot nu toe 180MB van de 4000 verbruikt
Oh is dat hetquote:
Raak je op ingesteld ook natuurlijk, ik had ook niet overdreven veel data per maand, dus ik heb standaard wat playlists gedownload staan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
Zelfs met bijna alleen wifi red ik dat niet hoor. Even wat muziek luisteren op de fiets bijv.
omdat ik origineel een abo van 18gb ofz heb en door meerdere abo's op zelfde adres er verdubbelaars en bonus GB's bijkomen het nu dus 50GB is..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zoveel? Ik haal de 14 lang niet eens. Denk dat ik ongeveer aan 10 zit per maand.
Wie gebruikt er nog smsjes?quote:
Kun je wel het hele jaar voor sparen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
Ik alleen om te stemmen tijdens het songfestival maar helaas moet ik voor die berichtjes apart betalen
500 per maand lijkt me in deze tijd ruim voldoende, had ook best 500 per jaar mogen zijn van mij hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt een limiet op het aantal sms'jes ?
Ja dat idd. Maar van een echt persoon?quote:
Je mag maar max aantal keer stemmen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kun je wel het hele jaar voor sparen.
Okee oma. Is dat tegen jicht of tegen reuma?quote:
Zegquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee oma. Is dat tegen jicht of tegen reuma?
Ja anders krijg je natuurlijk dat het verschil in stemmen wel extreem gaat worden he.quote:
Das nie bes nie nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja anders krijg je natuurlijk dat het verschil in stemmen wel extreem gaat worden he.
quote:Je 2 jarig sim only abonnement loopt van 26 juni 2023 tot en met 25 juni 2025.
Je bent al over de helft!quote:
waaro?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook mijn abonnement maar eens verlengd. ¤ 5,- minder betalen en twee keer zoveel MB's.
niet bij iedereen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
Uh oke want dan zit nog niet standaard in je abonnement?![]()
[ afbeelding ]
Bijzonder dacht dat het standaard bij Simpel zo was. Ik weet niet beter sinds ik daar zit.quote:
Gebruik je dat in dezelfde verhouding als gewone suiker?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
Z
[..]
Zeg
Is haske lekker
En vernaggeld je darmen niet
Ja, dat mag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
Mag een telefoonabonnement tussendoor duurder worden gemaakt? Het is nu ineens 10.57 ipv 10 euro. Die paar cent boeit me niet maar vraag het mij gewoon af.
dit zal een inflatiecorrectie zijn en zal in de voorwaarden zijn opgenomen..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
Mag een telefoonabonnement tussendoor duurder worden gemaakt? Het is nu ineens 10.57 ipv 10 euro. Die paar cent boeit me niet maar vraag het mij gewoon af.
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gebruik je dat in dezelfde verhouding als gewone suiker?
kan je wel snel een trappetje bouwenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg salarisverhoging erbij.
2 tredes ipv 1.
Ik ben erg nieuwsgierig, dat helpt. Zo worden haast alle bestemmingen wel leuk of interessantquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook een tactiek. Ogenschijnlijk tegenvallende vakantiebestemmingen uitkiezen zodat je misschien positief verrast bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
Volgens mij schrijf ik best wel weer netjes terwijl ik nog steeds niet heel goed een pen kan vasthouden zoals ik wil.10x mooier dan wat ik kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik win, of ik leer!" (Foppe de Haan).quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben erg nieuwsgierig, dat helpt. Zo worden haast alle bestemmingen wel leuk of interessantAls een plek echt niets is ben ik toch blij het gezien te hebben en vanaf dan te weten wat/hoe het is. Zo kan het eigenlijk nooit tegenvallen.
Daar heeft ie best wel gelijk inquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik win, of ik leer!" (Foppe de Haan).
beetje herkenbaar wel..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
Echt erg, maar ik weet niet wat mijn handschrift is, omdat ik zo weinig schrijfAls ik dan een keer iets moet schrijven wisselt het telkens.
Gewoon ooit terugbetalen door een vliegtuigbrevet te halen in je vrije tijd en een eigen vliegtuig te kopen en ze allemaal gratis naar hun droombestemming op deze mooie blauwe planeet te vliegenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:19 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt de beste vrienden want iemand brengt mij vanavond naar het station zodat ik niet zeiknat in de trein zit.
Ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ooit terugbetalen door een vliegtuigbrevet te halen in je vrije tijd en een eigen vliegtuig te kopen en ze allemaal gratis naar hun droombestemming op deze mooie blauwe planeet te vliegen
Ik miste het zo om dit soort lijstjes te kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
Echt erg, maar ik weet niet wat mijn handschrift is, omdat ik zo weinig schrijfAls ik dan een keer iets moet schrijven wisselt het telkens.
Ik wil gewoon niet dat m'n nummer over gaat op het moment dat ik niet thuis ben. Dus dit overleef ik nog wel tot morgen.quote:
daar heb je geen internet voor nodig, dan moet je gewoon vliegtuigstand aanzettenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat m'n nummer over gaat op het moment dat ik niet thuis ben. Dus dit overleef ik nog wel tot morgen.
Ben je al bezig met de vrijmibo?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:28 schreef UitStraling het volgende:
Heerlie de peerlie, oude wijngaardkaas met pittige wodkachutney en rode duivenjam
Veel gedaan al, even een momentje decadent maar verdiend genieten en dan weer kwekhard door voor jullie en het vaderland.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je al bezig met de vrijmibo?
is hard werken hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:30 schreef mschol het volgende:
@:luctor.et.emergo zit weer lui pretparkjes te bouwen zo te zien..
Ik wil naar bed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel gedaan al, even een momentje decadent maar verdiend genieten en dan weer kwekhard door voor jullie en het vaderland.
Weten we hier nou ondertussen eigenlijk al wat voor werk jij doet of blijft dat een beetje Barney van How I Met Your Mother?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel gedaan al, even een momentje decadent maar verdiend genieten en dan weer kwekhard door voor jullie en het vaderland.
orderpicker bij bol.comquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weten we hier nou ondertussen eigenlijk al wat voor werk jij doet of blijft dat een beetje Barney van How I Met Your Mother?
Hee dat zou wel oprecht een hele belangrijke baan zijnquote:
Daar heb ik twee simkaarten voor nodigquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb je geen internet voor nodig, dan moet je gewoon vliegtuigstand aanzetten
Kan ik wel zeggen maar dan moet ik je daarna doodmaken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weten we hier nou ondertussen eigenlijk al wat voor werk jij doet of blijft dat een beetje Barney van How I Met Your Mother?
Hotquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik wel zeggen maar dan moet ik je daarna doodmaken.
* stopt 4E onder klein maar warm dekentje (met een knuffel van minimaal 500 gram want de handjes willen ook wat)quote:
heeftie al in zn drone gekeken?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
Het blijft treurig hier qua weer, we gaan maar gewoon rijden. Met tussenstop bij de winkel, want meneer kan het SD-kaartje van z'n drone niet meer vinden![]()
Ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:30 schreef mschol het volgende:
@:luctor.et.emergo zit weer lui pretparkjes te bouwen zo te zien..
ga je heen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
Het blijft treurig hier qua weer, we gaan maar gewoon rijden. Met tussenstop bij de winkel, want meneer kan het SD-kaartje van z'n drone niet meer vinden![]()
Jahoor, maar ik merk wel dat ik er nog geen uren mee bezig kan zijn.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stopt 4E onder klein maar warm dekentje (met een knuffel van minimaal 500 gram want de handjes willen ook wat)
Zo zien we het graag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
Decathlon had ook haast trouwens, gisterenavond om 22.00 uur besteld en het ligt schijnbaar al vanaf 10.00 uur vanochtend klaar bij het pakketpunt
e. De lik van Flesquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Wat inden jullie het smerigste om op te gaan staan met blote voeten?
a. naaktslak
b. pasgeboren mereltje
c. kikker
d. kattenbraaksel
Komt het omhoog?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
Douchen lukt ook niet meer straks denk ik. Blijft toch spannend altijd als het lang en hard blijft regenen. Vooral de WC.
WC wel redelijk snel als het zolang zo blijft regenen maar tot nu toe blijft het in de WC. Douche beetje maar water stroomt niet meer weg. Keukenafvoer heel soms.quote:
Bergingen zijn hier ook weer vol gelopen, beetje jammerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
WC wel redelijk snel als het zolang zo blijft regenen maar tot nu toe blijft het in de WC. Douche beetje maar water stroomt niet meer weg. Keukenafvoer heel soms.
Oh dat is ook wel kut.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bergingen zijn hier ook weer vol gelopen, beetje jammer
Dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
WC wel redelijk snel als het zolang zo blijft regenen maar tot nu toe blijft het in de WC. Douche beetje maar water stroomt niet meer weg. Keukenafvoer heel soms.
ja mja, vind het (nog) wel meevallenquote:
Ja ben vooral bang dat het keer misgaat met de WC want je hoort het ook gewoon omhoog komen.quote:
Klinkt als een horrorfilm.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben vooral bang dat het keer misgaat met de WC want je hoort het ook gewoon omhoog komen.
De ratten heb ik al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik verwijs u door naar de TT en de eerst paar posts van dit topicquote:
whehehehequote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:mschol Nu bezig met de campaign en op de Victoria Lake map.
Had ik mooi een houten achtbaan langs de rand van het park gemaakt. Heb ik nu een van de side-quests volbracht, waardoor ik extra ruimte heb gekregen en uiteraard aan die kant van het park.
Momentje, even mijn kaas met duivenjam uitkotsen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik verwijs u door naar de TT en de eerst paar posts van dit topic
is dat een probleem met gemeente riool of dat van je pand?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben vooral bang dat het keer misgaat met de WC want je hoort het ook gewoon omhoog komen.
Riool volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een probleem met gemeente riool of dat van je pand?
De legende zegt dat dit is hoe duiven gemaakt wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, even mijn kaas met duivenjam uitkotsen.
De Turkse tortel is sinds 1900 vanuit de Balkan West-Europa binnengetrokken, het eerste geregistreerde broedgeval in Nederland was in 1950.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De legende zegt dat dit is hoe duiven gemaakt worden
water borrelde uit de afvoer omhoogquote:
nee, onaangenaam geurtje ookquote:
Zeg dat. Ik ben al 3 uur bezig om een mailtje naar alle leden van de personeelsvereniging verstuurd te krijgen.quote:
hehequote:
lekker knusquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
Ik zit lekker knus op de bank, knuffelvest aan, dekentje, pantoffels. Kopje thee. Radio zachtjes aan terwijl de regen op de ramen tikt.
Lekker rustig dagje
lukt niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat. Ik ben al 3 uur bezig om een mailtje naar alle leden van de personeelsvereniging verstuurd te krijgen.
knuffelvest gemaakt van echt berenvel?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
Ik zit lekker knus op de bank, knuffelvest aan, dekentje, pantoffels. Kopje thee. Radio zachtjes aan terwijl de regen op de ramen tikt.
Lekker rustig dagje
Nee. En iedereen die weet hoe het het handigste kan is nu op vakantie.quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
Lekker rustig dagje
frustrerendquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. En iedereen die weet hoe het het handigste kan is nu op vakantie.
Ben je jaloers op mijn vest?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
knuffelvest gemaakt van echt berenvel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat is het probleem danquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. En iedereen die weet hoe het het handigste kan is nu op vakantie.
Courgettesoepquote:
tomaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |