SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is broek af, tetten blootquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
"Lamp aan op je hoofd" is de nieuwe "broek uit op je hoofd"?
Weet je hoeveel CO2 er vrijkomt bij elke like?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, iedereen een like. Is toch gratis verder
Ja, een keertje gekregen bij een georganiseerd hardlooprondje.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Met zo'n bandje om je hoofd?
[..]Ahhhh yissss
GOORLEL.quote:
Hebben is houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, een keertje gekregen bij een georganiseerd hardlooprondje.
Boeit me geen ene zakquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je hoeveel CO2 er vrijkomt bij elke like?
Ja dit. En daarnaast denk ik dat ik gewoon andere dingen interessant vind dan sommige andere mensen. Is voor mij ook wel erg lastig om me een voorstelling te maken bij likes zo belangrijk vinden, dat ik daar wat om gaf is een half leven geledenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, net of ik iets zie of niet. Soms heb ik nog een pagina openstaan en zie ik wat dingen in een oud/dicht topic die ik geinig vond en dan like ik die posts, maar ik ga ook niet alles teruglezen en dat verwacht ik ook niet van anderen. Ook net hoeveel waarde je aan bepaalde dingen hecht, denk ik.
Ja, dat hadden we de afgelopen negen maanden nog niet gehad.quote:
Gewoon permanente herfst.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we de afgelopen negen maanden nog niet gehad.
Gelukkig heb ik dat niet 10.000 keer gehoord in mijn vorige huis met allemaal stoners enz.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
Look at my horse, my horse is amazing. Give it a lick! Mm, it tastes just like raisins.
Ik citeer alleen letterlijk de originele tekstquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we de afgelopen negen maanden nog niet gehad.
Het woord "Neerslagtekort" verdwijnt langzaam uit de Nederlandse taal zo ja.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
(4:40 en ja, de broek ging later uit en op het hoofd)
Gewoon naar je bestemming fietsen. Nat ben je toch al.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
Fijn dat de bushalte hier in het midden van de wijk is en ik achterin woon. Kan vanavond net zo goed gewoon verder fietsen richting station dan als het regent.
Da's hoe dan ook een verhaspeling van wat anders, want Hollanders zullen nooit "broek af" zeggen.quote:
Sure.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik citeer alleen letterlijk de originele tekst
Ik weet niet wat jouw definitie van fijn is, maar loopt niet helemaal synchroon met de mijne.quote:
De spinazie spoelt van het land af, maar verder gaat alles goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het woord "Neerslagtekort" verdwijnt langzaam uit de Nederlandse taal zo ja.
Ook geen boeren meer nodig, kan de BBB ook bij het grofvuil. Hoppaaa.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sure.
[..]
Ik weet niet wat jouw definitie van fijn is, maar loopt niet helemaal synchroon met de mijne.
[..]
De spinazie spoelt van het land af, maar verder gaat alles goed.
Op alle landbouwgrond huizen bouwenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook geen boeren meer nodig, kan de BBB ook bij het grofvuil. Hoppaaa.
Ik ga denk ik een vriend hier in de wijk voor 1x vragen of hij mij naar station kan en wil brengen vanavond.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar je bestemming fietsen. Nat ben je toch al.
Heb vroeger (2005 ofzo) nog wel eens voor het Sportpaleis staan te wachten, toen stonden ze dat ook al enthousiast te zingen in de rij voor de deurquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's hoe dan ook een verhaspeling van wat anders, want Hollanders zullen nooit "broek af" zeggen.
Ja zie, Belgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vroeger (2005 ofzo) nog wel eens voor het Sportpaleis staan te wachten, toen stonden ze dat ook al enthousiast te zingen in de rij voor de deur
Spinazie lives matter!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De spinazie spoelt van het land af, maar verder gaat alles goed.
Voor dat echte herfstgevoel, het is tenslotte alweer 12 juliquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb thee, een dekentje, toffels, warme thee en een vest aan
Hier is het toch echt helemaal niet zo koudquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb thee, een dekentje, toffels, warme thee en een vest aan
Ja en dan hebben die Hollanders er daarna zo'n brave gekuiste variant op gemaaktquote:
haha, ouwequote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vroeger (2005 ofzo) nog wel eens voor het Sportpaleis staan te wachten, toen stonden ze dat ook al enthousiast te zingen in de rij voor de deur
"na 11:00 uur matige neerslag verwacht"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat echte herfstgevoel, het is tenslotte alweer 12 juli
Ja, stel je voor dat we het vergeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat echte herfstgevoel, het is tenslotte alweer 12 juli
Hebben "we" een keer iets wat niet vulgair of racistisch is, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan hebben die Hollanders er daarna zo'n brave gekuiste variant op gemaakt
Niet zoveel wind hier, dat scheelt enorm.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier is het toch echt helemaal niet zo koud
Wat is dat? Droog?quote:
quote:
quote:
"zware regen" zegt ie bij mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"na 11:00 uur matige neerslag verwacht"
En wa's dit dan??
Rustig maar, het wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi dat je denkt dat het niet veel erger kan dan 2023, en dat je dan 2024 krijgt.
Ja ik voel me een beetje belazerdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi dat je denkt dat het niet veel erger kan dan 2023, en dat je dan 2024 krijgt.
quote:
quote:Droge humor is subtiel of onderhuids, waarbij de grap niet direct duidelijk is. In plaats van duidelijk grappig te zijn, kan droge humor eerder ironisch of sarcastisch zijn en kan het mensen laten twijfelen of iemand echt een grap maakt of niet.
Echt waardeloos dit jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Vind de neerslag nu ook wel vrij matigquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"na 11:00 uur matige neerslag verwacht"
En wa's dit dan??
Oh dat concept ben ik niet bekend meequote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rustig maar, het wordt alleen maar erger.
692 inmiddels. Maar ja gisteren al stoer gedaan. Vind het wel prima zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Thuiswerkdagje.
1.535 stapjes.
Huilen.
Nee, totaal niet.quote:
Ik ga dit weekend naar Luxemburg (3-4 uur rijden vanuit hier) en daar zien de voorspellingen er vooralsnog een heel stuk beter uit dan hier. Dus wie weet, met Berlijnquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:55 schreef Ama het volgende:
Ik krijg zo wel steeds meer hoop dat lekker weer is als ik naar Berlijn ga. En ja ik weet Berlijn is geen Emmen maar het is ook niet duizenden kilometers verderop ofzo.
Gisteren was 17.036quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
692 inmiddels. Maar ja gisteren al stoer gedaan. Vind het wel prima zo.
Die 28km wordt wel een uitdaging zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Thuiswerkdagje.
1.535 stapjes.
Huilen.
Ik ben uit bed gegaan, de trap af gelopen, naar de wc gegaan en toen op de bank gaan zitten. 50 stapjes denk ik?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Thuiswerkdagje.
1.535 stapjes.
Huilen.
Ik betwijfel of ik dat vandaag ga halenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die 28km wordt wel een uitdaging zo.
Potver.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben uit bed gegaan, de trap af gelopen, naar de wc gegaan en toen op de bank gaan zitten. 50 stapjes denk ik?
Ja, heel goed bezigquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Potver.
Nou ik vond mijn 15.492 ook al heel wat hoor
Wat dat betreft nam ik echt een gok met mei, omdat het al jarenlang de maand met prachtig weer is. Bleek uiteindelijk geen zak uit te maken, in plaats daarvan ontloop ik een extreme hittegolf op vakantie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik voel me een beetje belazerdIk baalde ook dat mijn "grote vakanties" dit jaar in de zomer zijn (ik doe dat liever aan het einde van het jaar zodat ik het hele jaar door zo veel mogelijk warmte en zon heb), maar nu komt dat wel prima uit
quote:
Nou ja met dit weer heb ik wel even de tijd voordat dat een issue wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel goed bezig![]()
bikinifit 2024 is ook voor Fles binnen handbereik
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit vandaag op 620 stapjes. Dat zijn niet zoveel hapjes.
Ik heb een uur gesport, maar ook nog maar 1236 stapjes, maar dat komt straks welquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit vandaag op 620 stapjes. Dat zijn niet zoveel hapjes.
Ja lekker voor de files uitquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
In Luxemburg is het wel droog, misschien dat we zometeen maar gewoon gaan rijdenWe zouden eigenlijk pas na werk gaan, maar ons werk is toch al af.
Ja dat is ook wel verstandigquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker voor de files uit![]()
Veel plezier vast!
Dat is ook een tactiek. Ogenschijnlijk tegenvallende vakantiebestemmingen uitkiezen zodat je misschien positief verrast bentquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel verstandigDaar keken we ook wel een beetje tegenop als we om 16:00 zouden gaan.
Dank jeIk ben benieuwd. Het ziet er een beetje saai uit
Maar ik denk dat het daarom juist heel verrassend kan gaan zijn.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie wel positieve dingen voor volgende week. 22 graden en zon
Ik heb me er prima vermaakt vorig jaar hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel verstandigDaar keken we ook wel een beetje tegenop als we om 16:00 zouden gaan.
Dank jeIk ben benieuwd. Het ziet er een beetje saai uit
Maar ik denk dat het daarom juist heel verrassend kan gaan zijn.
huehuequote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef Ama het volgende:
Ik 945 maar zal wel meer zijn zodra ik bij Solo ben.
Gewoon een zonnestraaltjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Zo was je ook nooit beoordeeld.
/s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |