SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
ik zit alquote:
Nou, wat ik dus meestal doe is per stad of gebied van die lijstjes opzoeken van dingen die je daar kunt zien en doen en die allemaal combineren in een groot document met alleen maar dingen erin die ik wil gaan doen. En dat blijf ik waarschijnlijk ook wel zo doen, want ik vertrouw mezelf meer dan AIquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
hoe plan je dat zo?
vraag ik me af dan ?
Dit heb ik inderdaad ook wel eens gehad ergensquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chat GPT verzon in Boedapest een park dat gewoon echt niet bestaat.
Dus dat doe ik nog even niet
Het bloed van de Indianen kleeft aan elke steen in Amsterdamquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:00 schreef Karzai het volgende:
Wij Nederlanders hebben die stad eigenlijk gesticht
ja ha, nou dan gebruik jij het goed denk ikquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, wat ik dus meestal doe is per stad of gebied van die lijstjes opzoeken van dingen die je daar kunt zien en doen en die allemaal combineren in een groot document met alleen maar dingen erin die ik wil gaan doen. En dat blijf ik waarschijnlijk ook wel zo doen, want ik vertrouw mezelf meer dan AIMaar voor plekken waar dat niet echt een handige werkwijze is probeer ik nu ChatGPT te gebruiken. "Wat kun je doen op Mainau," "Wat kun je doen bij de Bodensee," dat soort debiele vragen bijvoorbeeld. En dan print ie oprecht erg bruikbare informatie uit
Wat veel tijd scheelt met alles zelf opzoeken. Dus daar werkt het vooralsnog goed voor.
Waar ik het niet goed voor vind werken is meerdere plaatsen aan hem geven en vragen of hij de meest ideale route daar tussen kan maken. Dat was complete chaos toen ik zijn voorstel op Google Maps invoerde, kris kas door het hele land heenEn inderdaad wat US al zegt, als je er alles mee plant krijg je het Lonely Planet-effect.
[..]
Dit heb ik inderdaad ook wel eens gehad ergens_! Nee voor mij blijft het nu ook telkens bij wat probeersels en de rest zoek ik zelf allemaal wel uit.
zelf had ik niet een idee, maar de jouwe klinkt logischquote:
Pauwen kijken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, wat ik dus meestal doe is per stad of gebied van die lijstjes opzoeken van dingen die je daar kunt zien en doen en die allemaal combineren in een groot document met alleen maar dingen erin die ik wil gaan doen. En dat blijf ik waarschijnlijk ook wel zo doen, want ik vertrouw mezelf meer dan AIMaar voor plekken waar dat niet echt een handige werkwijze is probeer ik nu ChatGPT te gebruiken. "Wat kun je doen op Mainau," "Wat kun je doen bij de Bodensee," dat soort debiele vragen bijvoorbeeld. En dan print ie oprecht erg bruikbare informatie uit
Wat veel tijd scheelt met alles zelf opzoeken. Dus daar werkt het vooralsnog goed voor.
Waar ik het niet goed voor vind werken is meerdere plaatsen aan hem geven en vragen of hij de meest ideale route daar tussen kan maken. Dat was complete chaos toen ik zijn voorstel op Google Maps invoerde, kris kas door het hele land heenEn inderdaad wat US al zegt, als je er alles mee plant krijg je het Lonely Planet-effect.
[..]
Dit heb ik inderdaad ook wel eens gehad ergens_! Nee voor mij blijft het nu ook telkens bij wat probeersels en de rest zoek ik zelf allemaal wel uit.
Ik hoop het. En als de resultaten me niet bevallen ga ik gewoon weer alles zelf opzoekenquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja ha, nou dan gebruik jij het goed denk ik
I saw a rainbow stretched across the oceanquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:00 schreef Karzai het volgende:
Wij Nederlanders hebben die stad eigenlijk gesticht
ik zou het antwoord van nattekat invullen en vragen of dat juist isquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
Zal ik het antwoord van het raadsel al vragen en posten of willen jullie nog raden?
Hij is officieel gepromoveerd naar Vuurkatquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou het antwoord van nattekat invullen en vragen of dat juist is
Vuur.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
Zal ik het antwoord van het raadsel al vragen en posten of willen jullie nog raden?
quote:Arme mensen hebben het. Rijke mensen hebben het nodig. Als je het eet, ga je dood. Wat is het?
allesquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
OMG WAT WEET HIJ OVER ONS?!
[ afbeelding ]
topicquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, vraag naar een beschrijving van de users in KSCquote:
De rapporteerknopquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gepiektquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:09 schreef Nizno het volgende:
jouw raadsel deed me denken aan deze:
[..]
dan mag jij niets zeggenquote:
Jullie zijn echt slimquote:
Dit heb ik al eens gedaanquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, vraag naar een beschrijving van de users in KSC
we zijn gewoon diversquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
Heel divers qua achtergrond... ik voel een puntmutsenuurtje opkomen.
Accurate beschrijving van dud0rquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens: jongvolwassenen tot OUDEREN![]()
Trusten!quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
Heel divers qua achtergrond... ik voel een puntmutsenuurtje opkomen.
jij had gepiekt zei je... dan bedoelde je toch gespiekt?quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het kwartje op die van Nizno is gevallen.
Godver wat slecht
Nee, gepiekt omdat ik er niet op kwam en dus op mijn best was bij die vorigequote:Op donderdag 11 juli 2024 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij had gepiekt zei je... dan bedoelde je toch gespiekt?
ga je dan nu zeggen dat je nu pas snapt waarom?
owwwwww ik dacht dat je bedoelde gespiekt en daarom zei ik ook dat je dan niets mocht zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gepiekt omdat ik er niet op kwam en dus op mijn best was bij die vorige
Ik dacht dit ookquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij had gepiekt zei je... dan bedoelde je toch gespiekt?
ga je dan nu zeggen dat je nu pas snapt waarom?
morgen het antwoord voor de nieuwsgierigenquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:09 schreef Nizno het volgende:
jouw raadsel deed me denken aan deze:
[..]
Arme mensen hebben het. Rijke mensen hebben het nodig. Als je het eet, ga je dood. Wat is het?
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Een laatste om iedereen weer gerust te stellen. AI is dom en te zelfverzekerd.
[ afbeelding ]
yup, we slaan de herfst over en zomer... ach is ook overratedquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:23 schreef Koen66 het volgende:
heb ik ff wat gemitst en is het opeens winter?
Sneeuwt het dan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:23 schreef Koen66 het volgende:
heb ik ff wat gemitst en is het opeens winter?
Hier niet.quote:
Nog ff dan vlieg ik zuidwaardsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dit klinkt wel leuk.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
Liechtenstein heeft een gourmet chairlift waarbij je tot je je maaltijd op hebt in de kabelbaan mag blijven zitten
Dat is ook wel laatquote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:14 schreef mschol het volgende:
[..]
net wakker,maar was dan ook half 2 voordat ik in bed lag
Het is inderdaad wat frisjes maar op zich nog steeds prima te doen in korte broek en t shirtquote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:13 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend trekken buien over het land en regent het van tijd tot tijd stevig door. Regionaal kan 20 tot 30 mm regenwater vallen. In het binnenland gaat een enkele bui gepaard met een klap onweer. Met maximaal 17 tot 19 graden is het koel voor de tijd van het jaar. Gedurende de middag nemen de buien in activiteit af. In de nacht naar zaterdag komen enkele buien voor, maar er zijn ook droge momenten. Zaterdagochtend komt het geregeld tot buien, later nemen de droge momenten toe. Het wordt maximaal 19 graden.
🙄
het is 12 juli. de zon hoort ons nu richting het strand te brandenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat frisjes maar op zich nog steeds prima te doen in korte broek en t shirt
gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is 12 juli. de zon hoort ons nu richting het strand te branden
Dat scheelt dan wel jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ja absoluut, gelukkig hoef ik niet te werken
Niet op dit tijdstipquote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is 12 juli. de zon hoort ons nu richting het strand te branden
Gelukkig zit je over twee maanden in het warme Thailandquote:
HUEHUEHUE?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik slik nog maar wat vitamine D want van de zon krijg ik het niet.
Wanneer trouwen?quote:
Op de zwangerschapstest?quote:
Hoi hoiquote:
Ow, niets aan de handquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/8uurs
kijk maar
Heel onze kant van Europa is kut.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
Die bui wordt steeds groter.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
tis echt bizar hoe waardeloos deze zomer isquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel onze kant van Europa is kut.
Tot zuid Frankrijk is het koud en regent het.
Nou ja, voor de slechte weer liefhebbers niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis echt bizar hoe waardeloos deze zomer is
Ik zag het, ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Biden noemt Zelensky: Poetin. Op de Navo-top…
Goed gewerkt pik!
ja of een strandtent nuquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Je zult maar een camping hebben in Nl.
Rond 3 uur ben ik in Rotterdam, stuur jij het even weg?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
ja ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag hoort de verkrachtmarokkaan ook zijn straf.
ja ben al aan het wapperenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Rond 3 uur ben ik in Rotterdam, stuur jij het even weg?
Fingers crossed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag hoort de verkrachtmarokkaan ook zijn straf.
3 jaar onvoorwaardelijk geëist maar sindsdien is het wel duidelijk dat we zoiets over 3 jaar ook niet los kunnen laten lopen.quote:
Klikovaren?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna verzopen bij de kliko aan de weg zetten.
quote:
Dit moet echt stoppen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Biden noemt Zelensky: Poetin. Op de Navo-top…
Goed gewerkt pik!
Ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zie je mij al gaan en dan een rijtje met caafs met van die droge gezichtjes voorop?
Zal het doorgeven.quote:
Je stuurt Wattenschijfje erop af?quote:
Dat was een lekkere lunchquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik was van het weekend wel blij met alle spekjes in de soep bij het 12-uurtje@:4EverBlackEyed
Klopt, in harnas en een klein lansjequote:
Klinkt top.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, in harnas en een klein lansje
Moet indruk maken, toch?
Moet haar alleen nog even Amerikaans leren whieeepen, maar dat komt goedquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt top.Maakt vast indruk op die seniele vent.
Ja en het personeel heeft die tomatensoep niet in onze schoten laten vallen, dat is wel een win -winquote:
Wel zonder augurken.quote:
23mm regen vandaagquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS ik had mijn lange winterjas aan ...
Niet dat het zo koud was, maar alsnog..
In juli!
Ik moet vanavond de snelweg op, rond spitstijd.quote:
oh was je zeker in een super sjieke zaak?:Pquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en het personeel heeft die tomatensoep niet in onze schoten laten vallen, dat is wel een win -win
@:bitterbal
Ik vond het wel meevallen hoe sjiek het was, het voer was in elk geval prima.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh was je zeker in een super sjieke zaak?:P
but.. why?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS ik had mijn lange winterjas aan ...
Niet dat het zo koud was, maar alsnog..
In juli!
Anders drijf ik weg van de regen en kom ik uit in Australië.quote:
gewoon parapluquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders drijf ik weg van de regen en kom ik uit in Australië.
Springt er meteen zo'n supergiftige spin van acht meter op je gezicht die begint te smekken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders drijf ik weg van de regen en kom ik uit in Australië.
Dat gaat niet goedquote:
Oh mooi, hoef ik niet meer te werken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Springt er meteen zo'n supergiftige spin van acht meter op je gezicht die begint te smekken.
Ja ja ja, doe ik alquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:13 schreef UitStraling het volgende:
Werken is juist superleuk, veel centjes verdienen om hele leuke dingen te doen, lekkere dingen te eten en mooie dingen te kopen.
Ja of de schoen inruilen voor een zesdehands fietsje.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ja ja, doe ik al
Rustig maar
Ben jij gezellig met Grmbl gaan uit eten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen hoe sjiek het was, het voer was in elk geval prima.![]()
Vooral veel gillende kinderen![]()
@:LTVDK vond jij het een super sjieke zaak?
Nou, daar heb ik er ook nog wel 3 van in de schuur staanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of de schoen inruilen voor een zesdehands fietsje.
Wel een sjieke buurt, de zaak zelf viel wel mee, gewoon een normaal familierestaurantquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen hoe sjiek het was, het voer was in elk geval prima.![]()
Vooral veel gillende kinderen![]()
@:LTVDK vond jij het een super sjieke zaak?
Ja, was vorige weekquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij gezellig met Grmbl gaan uit eten?
niks mis met een beetje lopenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was vorige week![]()
Per ongeluk ook nog 28 km gelopen.
"Per ongeluk"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was vorige week![]()
Per ongeluk ook nog 28 km gelopen.
Ik kwam er later via hun eigen website achter dat het om een broodje, klein borrelplankje en twee drankjes gaat. Ik twijfel, want 40 euro p.p.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 05:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt wel leuk.
Zou het doen, eten met uitzicht.
4EverMaryPoppinsquote:
Nee, was primaquote:
Was mijn schuld, we weken wat af van de originele route, ondanks dat we de bordjes hadden gevolgdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Per ongeluk"
Je moet ook uitkijken met die broer van je.
Is wel leuk voor op Instagramquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kwam er later via hun eigen website achter dat het om een broodje, klein borrelplankje en twee drankjes gaat. Ik twijfel, want 40 euro p.p._! De ervaring lijkt me leuk, maar misschien niet voor dat bedrag. Beetje uit verhouding
Zus was de navigator hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Per ongeluk"
Je moet ook uitkijken met die broer van je.
Waren jullie nog langs dat vakantieparkje gekomen waar ik toen ben geweest?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was prima
Alleen sommige paadjes waren veranderd in een soort sloot, dus af en toe een omweg maken
[..]
Was mijn schuld, we weken wat af van de originele route, ondanks dat we de bordjes hadden gevolgd
Alles voor de gram.quote:
Misschien onbewustquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waren jullie nog langs dat vakantieparkje gekomen waar ik toen ben geweest?
ja, het is hier en daar wat vochtig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was prima
Alleen sommige paadjes waren veranderd in een soort sloot, dus af en toe een omweg maken
[..]
Was mijn schuld, we weken wat af van de originele route, ondanks dat we de bordjes hadden gevolgd
Ach, 20 euro eten en 20 euro vervoer.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kwam er later via hun eigen website achter dat het om een broodje, klein borrelplankje en twee drankjes gaat. Ik twijfel, want 40 euro p.p._! De ervaring lijkt me leuk, maar misschien niet voor dat bedrag. Beetje uit verhouding
Ik ga een vest aantrekken een een dekentje zoekenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga een vest aantrekken een een dekentje zoeken
Wtf
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik liep om 0715 buiten in t-shirt en korte broek
Dan is de vraag: wat kost horeca daar ongeveer.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n raam is weer dicht ja.quote:
Hier is het nog droog.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
ik moet nog even naar buiten zo, wordt het nog 5 minuten droog?
Dat soort dingen zijn altijd zwaar kut, plebs en kitsch, in 's-Hertogenbosch staat ook altijd het Smakenrad, krijg je voor 50 euro een stukje koude biefstuk van de Lidl en glazige aardappeltjes in een reuzenrad met 10.000 ledlampjes terwijl er huisje op wieltjesmuziek klinkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, dit is het weer voor altijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
ik moet nog even naar buiten zo, wordt het nog 5 minuten droog?
Lekker dreich zoals in Perth.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit is het weer voor altijd.
Hoe klinkt dat?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn altijd zwaar kut, plebs en kitsch, in 's-Hertogenbosch staat ook altijd het Smakenrad, krijg je voor 50 euro een stukje koude biefstuk van de Lidl en glazige aardappeltjes in een reuzenrad met 10.000 ledlampjes terwijl er huisje op wieltjesmuziek klinkt.
Perth klinkt per definitie al zoals het weer daar is.quote:
Ja zo zat ik het ook al te bekijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, 20 euro eten en 20 euro vervoer.
En hoeveel is er nou te doen daar?
Ja dat ga ik ook maar eens uitzoeken, goeiequote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is de vraag: wat kost horeca daar ongeveer.Als je voor je drankje al ¤5 kwijt bent, valt het plots wel mee denk ik. Relatief.
Ben ik ook wel een beetje bang voor inderdaad en dan is het echt zonde van het geldquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn altijd zwaar kut, plebs en kitsch, in 's-Hertogenbosch staat ook altijd het Smakenrad, krijg je voor 50 euro een stukje koude biefstuk van de Lidl en glazige aardappeltjes in een reuzenrad met 10.000 ledlampjes terwijl er huisje op wieltjesmuziek klinkt.
Jezus op een driewieler.quote:
Eng.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus op een driewieler.
Wtf is dat?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus op een driewieler.
Wtf is dat?
Je kent dit niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus op een driewieler.
Wtf is dat?
De hardstyle versie is best leukquote:
Gelukkig niet.quote:
17 graden en droog. echt wel prima te doenquote:
Ik ben blij voor je. Mn vader luistert steeds meer naar die rommel. En je hebt van die feesten waar het dan ineens allemaal voorbij komtquote:
Ja oke, maar hier is het niet echt droog.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
17 graden en droog. echt wel prima te doen
Voor een (winter)jas ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je. Mn vader luistert steeds meer naar die rommel. En je hebt van die feesten waar het dan ineens allemaal voorbij komt
Ik ook niet, maar de familie blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat niet onder de noemer feesten vallen.
Mijn grillplaat weer aansluitenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga een vest aantrekken een een dekentje zoeken
Wtf
Ik weiger 'm aan te klikken.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens wel echt bizar hoe slecht regio Den Haag te bereiken is met het OV vanaf hier. Ik heb binnenkort een date in die hoek, maar OV duurt gewoon twee keer zo lang vergeleken met auto.
15 graden, donkergrijs en stromende regenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil met jou alles delen, ik hou van jou? Zo uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:05 schreef TaMieke het volgende:
KALI.... MN LIEFSTE KALI.....
Ik heb verder geen idee hoe ie gaat
Nah, ik noem gewoon alles een date.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]Doe je ook aan de open relatie leef???
Wederom gelachen, dank.quote:
Vooral die "ik hou van jou" op zo'n klaagtoon.... depressie incoming in 3 2 1....;(quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil met jou alles delen, ik hou van jou? Zo uit m'n hoofdMaar geen idee of de hardstyle variant daar ook wat in heeft aangepast
Regio Den Haag is met de auto ook drama om te bereiken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens wel echt bizar hoe slecht regio Den Haag te bereiken is met het OV vanaf hier. Ik heb binnenkort een date in die hoek, maar OV duurt gewoon twee keer zo lang vergeleken met auto.
Ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vooral die "ik hou van jou" op zo'n klaagtoon.... depressie incoming in 3 2 1....;(
Azijnwater. Ik leer echt zoveel nieuwe woorden de laatste tijd.quote:
Oh, ik kende deze truc wel, maar dan voor wassen zonder shampoo en niet voor doorkambaarheidquote:
Hier staat ie ook aan en ik heb een trui aanquote:
Outsiders maakt alleen maar van dit soort pareltjesquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Deze is ook echt lekker. Ik heb echt een hekel aan dit type Nederlandse muziek, maar een aantal van de remixes zijn echt mijn favoriete nummers
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Outsiders maakt alleen maar van dit soort pareltjes
Valt best meequote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Regio Den Haag is met de auto ook drama om te bereiken.
Ja, eens, maar ik hoef Den Haag zelf niet echt in, dus het is waarschijnlijk vooral de laatste paar kilometer kut. En de parkeerplaats is al geboekt, dat ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Regio Den Haag is met de auto ook drama om te bereiken.
Tuurlijk. Probeer maar gewoon. Je wordt hoogstens kaalquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik kende deze truc wel, maar dan voor wassen zonder shampoo en niet voor doorkambaarheidInteressant. En kunnen we oma met haar dunne, korte, oestrogeenarme, grijze krullen daar wel op vertrouwen?
Het is allemaal niet zo spannend, maar het is niet een hoek waarvan ik zeg "laat ik leuk een rondje rijden", zeg maar.quote:
Uhuh. zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik noem gewoon alles een date.
Volgens mij hadden we deze remixen laatst tijdens het sporten. 2 slechte genres bij elkaarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Deze is ook echt lekker. Ik heb echt een hekel aan dit type Nederlandse muziek, maar een aantal van de remixes zijn echt mijn favoriete nummers
Dikke pret, douw je kop in de vinaigrettequote:
Waarschijnlijk bereik je hetzelfde effect als je je haar met domweg koud/kamertemperatuur water naspoelt. Of ze gooien het op minder statisch.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik kende deze truc wel, maar dan voor wassen zonder shampoo en niet voor doorkambaarheidInteressant. En kunnen we oma met haar dunne, korte, oestrogeenarme, grijze krullen daar wel op vertrouwen?
Ik ga naar het aquarium om "IT'S A C+" te roepen tegen zeebaarzen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uhuh. zou ik ook zeggen
[..]
Volgens mij hadden we deze remixen laatst tijdens het sporten. 2 slechte genres bij elkaar
Ik heb wel eens een tijdje "no poo" gedaan (ik weet ook niet waarom ze dat zo noemenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bereik je hetzelfde effect als je je haar met domweg koud/kamertemperatuur water naspoelt. Of ze gooien het op minder statisch.
Oh ik was mijn haar al 50 jaar niet met strontquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb wel eens een tijdje "no poo" gedaan
Mijn god, wat een grap.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga naar het aquarium om "IT'S A C+" te roepen tegen zeebaarzen.
Allemachtig prachtigquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was mijn haar al 50 jaar niet met stront![]()
![]()
En kijk eens hoe mooi ik ben!
ah joh, gewoon rustig aan komt wel goedquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo spannend, maar het is niet een hoek waarvan ik zeg "laat ik leuk een rondje rijden", zeg maar.
Zeg me dat je nooit Animal Crossing New Horizons hebt gespeeld zonder te zeggen dat je nooit ACNH hebt gespeeld.quote:
Ik had bijna een tweedehands Switch gekocht maar durfde het toch niet aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg me dat je nooit Animal Crossing New Horizons hebt gespeeld zonder te zeggen dat je nooit ACNH hebt gespeeld.
Kom je bij mijn groepje?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:19 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat deze SC ook steeds meer in groepjes begint te verdelen voor mijn gevoel.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:19 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat deze SC ook steeds meer in groepjes begint te verdelen voor mijn gevoel.
Oh zeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
ah joh, gewoon rustig aan komt wel goed
Oh, vandaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg me dat je nooit Animal Crossing New Horizons hebt gespeeld zonder te zeggen dat je nooit ACNH hebt gespeeld.
Ama hokt 4 jaar met Soloquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Wie moet waarvoor gefeliciteerd worden?
Ik wil wel gefeliciteerd worden. Ik weet alleen nog niet waarvoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Wie moet waarvoor gefeliciteerd worden?
Als je er inderdaad niet in hoeft dan valt het wel mee inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eens, maar ik hoef Den Haag zelf niet echt in, dus het is waarschijnlijk vooral de laatste paar kilometer kut. En de parkeerplaats is al geboekt, dat ook.
Dit klinkt speciaalquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga naar het aquarium om "IT'S A C+" te roepen tegen zeebaarzen.
Is er eten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je bij mijn groepje? [ afbeelding ]
Ja, ik ken het.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een tijdje "no poo" gedaan (ik weet ook niet waarom ze dat zo noemen_!) en ik las dat het met azijn soms wel wat schoner wordt dan met alleen water. Maar aan die onzin ben ik nooit begonnen. Dan was ik alweer afgehaakt
Of nou ja, onzin, het zal vast goed werken voor mensen, maar dat ging voor mij een beetje te ver.
valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:19 schreef Ama het volgende:
Ja, valt ook wel mee.quote:
ik ben al onderweg naar het trapgatquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit is het weer voor altijd.
Haha dankje.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd Ama en Solo
Trouwen? Kindjes?
Alvast van harte gecondoleerdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik ben al onderweg naar het trapgat
De hoogtijdagen zijn nu ook wel een beetje over, er is nog wel een redelijke spelersbasis, maar de ervaring als in 2020 ga je niet meer krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had bijna een tweedehands Switch gekocht maar durfde het toch niet aan.
Na heb dat idee al wel langer, ook mensen die weggaan enz. Het gaat nu niet specifiek om mij ofzo maar de SC was voor mijn gevoel ooit 1 grote groep.quote:
Momentje, even Bal eruit gooien.quote:
Eh, net of ik iets zie of niet. Soms heb ik nog een pagina openstaan en zie ik wat dingen in een oud/dicht topic die ik geinig vond en dan like ik die posts, maar ik ga ook niet alles teruglezen en dat verwacht ik ook niet van anderen. Ook net hoeveel waarde je aan bepaalde dingen hecht, denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet het niet van de groepjes verder trouwens. Ik krijg simpelweg lang niet alles mee of zit te erg in mijn eigen bubbel. Is niet persoonlijk als ik iemands berichten niet like of gemiddeld gezien minder like dan die van een ander, dat hou ik niet in de gaten en heb ik echt niet door. Ik kan me voorstellen dat dit voor veel meer mensen in de SC geldt.
Je kan ook gewoon regelen dat er genoeg is voor mij en @bitterbal . Picnic busje is wel groot genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, even Bal eruit gooien.
Ja nu wel
Dit, en:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, net of ik iets zie of niet. Soms heb ik nog een pagina openstaan en zie ik wat dingen in een oud/dicht topic die ik geinig vond en dan like ik die posts, maar ik ga ook niet alles teruglezen en dat verwacht ik ook niet van anderen. Ook net hoeveel waarde je aan bepaalde dingen hecht, denk ik.
Niet alle berichten zijn like-waardig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet het niet van de groepjes verder trouwens. Ik krijg simpelweg lang niet alles mee of zit te erg in mijn eigen bubbel. Is niet persoonlijk als ik iemands berichten niet like of gemiddeld gezien minder like dan die van een ander, dat hou ik niet in de gaten en heb ik echt niet door. Ik kan me voorstellen dat dit voor veel meer mensen in de SC geldt.
Ja zeg, beetje eisen stellen ook nogquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon regelen dat er genoeg is voor mij en @:bitterbal . Picnic busje is wel groot genoeg denk ik.
Ik héb wel zo'n unit. Ergens.quote:
Op deze krijg je van mij wel een like.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit, en:
[..]
Niet alle berichten zijn like-waardig.
Anders stellen ze god teleur.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Die jehova gekkies die hier altijd in weer en wind staan
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, even Bal eruit gooien.
Ja nu wel
*liketquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit, en:
[..]
Niet alle berichten zijn like-waardig.
Misschienquote:
Met zo'n bandje om je hoofd?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op deze krijg je van mij wel een like.
HEbben meer mensen dat idee?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:19 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |