Ik had het over mijn eigen grenzenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kwam hier de grenscontrole ook al weer tegen, er staat nu regelmatig KMar in het dorp - langs de doorgaande weg richting grens (maar toch zo'n 8km van de grens) . Ivm mensensmokkel en zou los staan van misdragingen door AZC'ers - de politie wordt hier al enige tijd ondersteund door de KMar. Geen idee of ze ook bij andere grensovergangen staan eigenlijk. Dat mensensmokkel zo'n ding is wist ik niet.
Lekkah. Ik had dragon eye sushi en wakame salade.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:17 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben een pokebowl laten bezorgende helft is nog over voor een late night snack vanavond.
Hoe is jullie festival seizoen, is dat nu wat rustiger tijdens de zomervakantie?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:17 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben een pokebowl laten bezorgende helft is nog over voor een late night snack vanavond.
Die ziet er smakelijker uit dat dat die smaaktquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Crackertjes met Port Salut. Waarom koop ik die rotzooi? Smakeloos in één ding maar het is totaal onhandelbaar. Houdt het midden tussen lijm en kneedgum
Beetje dom jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Crackertjes met Port Salut. Waarom koop ik die rotzooi? Smakeloos in één ding maar het is totaal onhandelbaar. Houdt het midden tussen lijm en kneedgum
Waarom koop je dit. Ze zeggen zelf al dat dit niet eetbaar is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik woon in het verkeerde huis. Hier verdwijnt eten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beetje dom ja
Ik vond inmiddels nog een banaan die ik niet zelf heb gekocht. Eten blijft opduiken
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom koop je dit. Ze zeggen zelf al dat dit niet eetbaar is.
Port salut is een zachte kaas met een herkenbare oranje korst die niet eetbaar is.Het is volstrekt onmogelijk om korst en kaas van elkaar te scheiden dus die heb ik ook maar opgegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach, paraffine was, ga je niet dood aan en kan je gewoon eten. Is niet lekker.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is volstrekt onmogelijk om korst en kaas van elkaar te scheiden dus die heb ik ook maar opgegeten.
Wel iets rustiger maar nog steeds 1 gemiddeld per weekquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is jullie festival seizoen, is dat nu wat rustiger tijdens de zomervakantie?
Ik las ergens dat er nu meer slavernij is dan ooit in de wereldgeschiedenis het geval was. En dat was grotendeels toe te schrijven aan mensenhandel. Ook in Nederland.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ppff, net kunen voorkomen dat een pot Amsterdamse uitjes van m’n aanrecht donderde.
Wat een vervelende dag zo @:annex hopelijk is het nu klaar
Hier bami vanavond, had gisteren zoveel gemaakt dat ik er makkelijk 2x van kon eten.
@:derLudolf alleen al uit AZC’s in Nederland verdwijnen per jaar zo’n 300 minderjarigen. Die zijn dus in een AZC geweest, niet bekend is hoeveel er verdwijnen zonder geregistreerd te zijn. Het Europees Migratienetwerk, een EU-onderzoeksnetwerk voor migratie en asiel, schat het aantal vermiste kinderen in Europa tussen 2014 en 2017 op 30.000.
En dat zijn dus kinderen. Hebben we het niet over vrouwen die in de prostitutie of in de drugproductie
Mensensmokkel is enorm lucratief
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is volstrekt onmogelijk om korst en kaas van elkaar te scheiden dus die heb ik ook maar opgegeten.
Ik kwam aan de Duitse kant ook grenscontrole tegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kwam hier de grenscontrole ook al weer tegen, er staat nu regelmatig KMar in het dorp - langs de doorgaande weg richting grens (maar toch zo'n 8km van de grens) . Ivm mensensmokkel en zou los staan van misdragingen door AZC'ers - de politie wordt hier al enige tijd ondersteund door de KMar. Geen idee of ze ook bij andere grensovergangen staan eigenlijk. Dat mensensmokkel zo'n ding is wist ik niet.
Bij Ter Apel over de grens staat ook regelmatig (ook buiten EK om) Polizei.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kwam aan de Duitse kant ook grenscontrole tegen.
In Bellingwolde ook. Ik moest een speekseltest afleggen bij de grensquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij Ter Apel over de grens staat ook regelmatig (ook buiten EK om) Polizei.
Heb dat ook eens gelezen. Kijk maar oa naar die kinderen in mijnen, naar het bouwen van stadions. Misschien niet de klassieke slavernij, maar het is natuurlijk niet echt vrijwillig om je 5 jarige met stenen te laten sjouwenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er nu meer slavernij is dan ooit in de wereldgeschiedenis het geval was. En dat was grotendeels toe te schrijven aan mensenhandel. Ook in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |