SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar valt geen speld tussen te krijgen. De AI slaat de kandidaten met maar 1 ster over, want hij weet dat daar traditioneel het hele peloton wordt ingevuld.
Wat ga je komend wielerjaar met al je tijd doen, nu je ziet dat je al je voorbeschouwingen door AI kan laten opstellen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Agen, de stad van Aymeric Laporte!
Verder bestaat deze rit niet.
Ik stel me gezien zijn eerdere voorbeschouwingen voor dat hij een mentale breakdown heeft gekregen bij Pau.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie na het lezen van de voorbeschouwing smacht naar de werken van dhr Rotscholier, dan kan ik me goed voorstellen, en dit was ook eenmalig.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie na het lezen van de voorbeschouwing smacht naar de werken van dhr Rotscholier, dan kan ik me goed voorstellen, en dit was ook eenmalig.
Maar goed nieuws, ik was wat skeptisch over AI, maar chatbots kunnen desgevraagd ook een voorbeschouwing schrijven over deze etappe in de stijl van Rellende_Rotscholier! Jawel! Het is bijna griezelig hoe accuraat de AI de toon van onze geliefde proza schrijver weet te vatten, dus hieronder voor de liefhebber de voorbeschouwing van Rellende_RotscholAIr.AI mist wel de alinea's lange rant over Pau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar valt geen speld tussen te krijgen. De AI slaat de kandidaten met maar 1 ster over, want hij weet dat daar traditioneel het hele peloton wordt ingevuld.
Maar ook dat valt op te lossen met chatGPT:quote:Pau, een stad die ooit bekend stond om zijn charme en schoonheid, is nu helaas verworden tot een troosteloze plek waar de Tour de France finishplaats met tegenzin wordt geaccepteerd. De straten zijn vervuild en bezaaid met afval, de gebouwen zijn vervallen en verlaten, en de inwoners lijken apathisch en lusteloos.
Wanneer de renners arriveren in Pau, worden ze begroet door een grauwe massa van onverschillige toeschouwers die nauwelijks een glimlach kunnen opbrengen. De sfeer is kil en ongezellig, en het lijkt alsof niemand hier echt om de race geeft.
De finishlijn is gemarkeerd met een verwaarloosd lint en een paar uitgebluste vlaggen die hangen als flarden in de wind. De enige geluiden die te horen zijn, zijn het geratel van de fietskettingen en het doffe applaus van de ongeïnteresseerde menigte.
Na de race zoeken de renners snel hun heil elders, zich haastend om deze troosteloze plek achter zich te laten. Pau, ooit een bruisende stad, is nu slechts een trieste herinnering aan wat ooit was.
De Tour de France zou er goed aan doen om deze onaantrekkelijke plaats voorgoed van de routekaart te schrappen, want Pau verdient zeker geen ereplaats in deze prestigieuze race.
Ik erken AI niet. Gewoon werken voor je kinkhoestgeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat ga je komend wielerjaar met al je tijd doen, nu je ziet dat je al je voorbeschouwingen door AI kan laten opstellen?
Ik vermoed dat R_R in feite al een chatbot is, hoewel chatbots over het algemeen meer humor hebben. Maar geen echte mens kan zoveel tekst produceren in de kleine uurtjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat ga je komend wielerjaar met al je tijd doen, nu je ziet dat je al je voorbeschouwingen door AI kan laten opstellen?
'Ik wist niet dat er een aankomst was in Pau'quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:39 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)n-pau~1720616141537/
Andere tijden Sport. 5 jaar na 'de val'
Sarah leest de voorbeschouwingen hier, daar wordt Pau meestal vakkundig uit de OP gehoudenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Ik wist niet dat er een aankomst was in Pau'
Maar er is elk jaar een aankomst in Pau.
@Rellende_Rotscholier is de informant van Sarah en Woutquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Sarah leest de voorbeschouwingen hier, daar wordt Pau meestal vakkundig uit de OP gehouden
Die is morgen dan helemaal verbaasd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Ik wist niet dat er een aankomst was in Pau'
Maar er is elk jaar een aankomst in Pau.
2000 hoogtemeters ten opzichte van 2200 gisteren (met 40km minder t.o.v. gisteren) wat men een potentiele vluchtersrit noemde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Steef is er wel goed in om kleine heuveltjes te laten lijken alsof het Mount Everest is.
Het is gewoon een aantal keer een hoge brug opsprinten...
1884 afronden naar 2000 en 2253 afronden naar 2200, fraai.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2000 hoogtemeters ten opzichte van 2200 gisteren (met 40km minder t.o.v. gisteren) wat men een potentiele vluchtersrit noemde.
Ik haal mijn info gewoon van de TdF site af.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
1884 afronden naar 2000 en 2253 afronden naar 2200, fraai.
WOUT is doodsbang, die wint nooit meer een koers zoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Een eindeloze monoloog van een rennersvrouw plaatsen. Sporza doet het. Sarahdebied.
https://sporza.be/nl/2024(...)n-pau~1720616141537/
Voor feitelijkheden moet je toch echt bij de OP zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik haal mijn info gewoon van de TdF site af.
Geen slaaf meer voor Jonas dus. Vol voor zijn eigen kansen. Iedere dag mee in de ontsnapping of sprint.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:38 schreef franklop het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)er-al-genoeg-gemist/
@:pino112 benieuwd of hij weer liegt.
Dit wordt een 36e plaats.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:38 schreef franklop het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)er-al-genoeg-gemist/
@:pino112 benieuwd of hij weer liegt.
Als ik op windy.com kijk lijkt het uit west te komen, dus verwacht er weinig vanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:42 schreef Marcoss het volgende:
Vandaag blijkbaar weer een kans op waaiers, dat wordt vast een belachelijk groot succes
https://www.cope.es/progr(...)ipo-20240711_2601201quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:54 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Ayuso gaat vanaf nu doen wat de ploeg van hem vraagt!
Dat aantal klopt niet helemaal he, zoals al gezegd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2000 hoogtemeters ten opzichte van 2200 gisteren (met 40km minder t.o.v. gisteren) wat men een potentiele vluchtersrit noemde.
Omdat Pau.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:03 schreef Zorro het volgende:
Wat zie ik nou, alweer een rustdag vandaag? Waarom niet gewoon een etappe doen voor de bergen?
Met wel de vraag hoeveel ploegen er nog zijn om alles te kunnen controleren. Alpecin is gisteren 2 renners kwijtgeraakt, Bini heeft er al 3 en daar willen ze misschien ploeggenoten wel een kans geven. Visma gaat niet rijden voor een sprint en Groenewegen, Cavendish, De Lie enzo zijn ook niet echt overtuigend de laatste sprints om de hele ploeg voor op kop te zettenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat aantal klopt niet helemaal he, zoals al gezegd.
Maar verschil zit ook wel in waar die heuvels zitten en dat is nu meer op eind dan in het begin. Het is voor vluchters beter als dat in het begin zit. Dan kom je makkelijker weg, nu is begin relatief eenvoudig te controleren voor peloton.
Cavendish is bovendien ook z'n halve ploeg al kwijt en zag Lutsenko gisteren ook vallen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met wel de vraag hoeveel ploegen er nog zijn om alles te kunnen controleren. Alpecin is gisteren 2 renners kwijtgeraakt, Bini heeft er al 3 en daar willen ze misschien ploeggenoten wel een kans geven. Visma gaat niet rijden voor een sprint en Groenewegen, Cavendish, De Lie enzo zijn ook niet echt overtuigend de laatste sprints om de hele ploeg voor op kop te zetten
Dat kan toch niet veilig zijn? Daar gaat hij toch ontzettend veel last van ondervinden met iets simpels als remmen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Powless heeft een breuk in zijn pols maar zou wel doorrijden
Volgend jaar dus in de Giro starten en er met een val uitvliegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:40 schreef Aguero het volgende:
De winnaar van de Vuelta is bekend.
Revanche Roglic is de beste Roglic.
Het is voor een deel pech en geluk maar zeker ook voor een deel stuurmanskunst en overzicht. Sommige renners reageren veel sneller op zo'n situatie dan anderen. Met als voorbeeld renners die je regelmatig nog met veel hogere snelheid op een valpartij in ziet rijden. En dan natuurlijk hoe handig je bent op die fiets om te corrigeren voordat je überhaupt valt. Het zijn niet allemaal Van der Poels maar dan is er nog een groot verschil tussen Pogacar en Keldermerkxquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:55 schreef 4-elements het volgende:
Zonde voor Roglic.![]()
Blijft toch opvallend dat het vaak dezelfde renners zijn die tegen het asfalt smakken.
Off-topic, maar ik heb dit fragment live gezien van Pauw en Witteman, dat staat echt in mijn top 3 van de meest hilarische TV-momenten. Totaal ongepast, comleet onverwacht, echt fenomenaal.quote:
Waar baseer jij dat eigenlijk op? Dat weet toch alleen de renner zelf en mogelijk het medische team of de ploeg? Heb jij de medische informatie van Roglic ingezien?quote:
Die opmerking van Witteman tegen Frans Bauer over zijn geestelijk beperkte publiek was ook een prachtig moment.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:07 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Off-topic, maar ik heb dit fragment live gezien van Pauw en Witteman, dat staat echt in mijn top 3 van de meest hilarische TV-momenten. Totaal ongepast, comleet onverwacht, echt fenomenaal.
Wie was ook alweer die dame die met hoge snelheid op een aantal renners in reed een aantal jaar geleden? Een Deense of Britse ofzo? Ik herinner me de naam niet meer.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is voor een deel pech en geluk maar zeker ook voor een deel stuurmanskunst en overzicht. Sommige renners reageren veel sneller op zo'n situatie dan anderen. Met als voorbeeld renners die je regelmatig nog met veel hogere snelheid op een valpartij in ziet rijden. En dan natuurlijk hoe handig je bent op die fiets om te corrigeren voordat je überhaupt valt. Het zijn niet allemaal Van der Poels maar dan is er nog een groot verschil tussen Pogacar en Keldermerkx
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat eigenlijk op? Dat weet toch alleen de renner zelf en mogelijk het medische team of de ploeg? Heb jij de medische informatie van Roglic ingezien?
Je zou (sommige) jonge renners daar eigenlijk op moeten trainen. Technisch vaardiger worden op de fiets. Zou veel leed kunnen voorkomen. Al voorkom je daar nooit alles mee, want tegen een idioot met een kartonnen bord kun je niets doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is voor een deel pech en geluk maar zeker ook voor een deel stuurmanskunst en overzicht. Sommige renners reageren veel sneller op zo'n situatie dan anderen. Met als voorbeeld renners die je regelmatig nog met veel hogere snelheid op een valpartij in ziet rijden. En dan natuurlijk hoe handig je bent op die fiets om te corrigeren voordat je überhaupt valt. Het zijn niet allemaal Van der Poels maar dan is er nog een groot verschil tussen Pogacar en Keldermerkx
Wielerflits zit echt vol met rare taalfouten. Zeer vreemd platform.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Wielerflits heeft uitgezocht dat dit niet de eerste valpartij in de Tour de France van Roglic is geweest. Je moet er heel diep voor graven, maar dat stukje onderzoeksjournalistiek pik je dan toch weer even mee.
Stelling: subtoppers als Roglic, Rodriguez etc. kunnen maar beter alles op de Giro en Vuelta zetten ipv de Tour, want in de Tour worden ze toch weggeblazen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:40 schreef Aguero het volgende:
De winnaar van de Vuelta is bekend.
Revanche Roglic is de beste Roglic.
Die is vaker in de Tour gevallen dan buiten de Tour, denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vingegaard valt nooit in de Tour de France
Die doet dat buiten de Tour
Nicole Frainquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die dame die met hoge snelheid op een aantal renners in reed een aantal jaar geleden? Een Deense of Britse ofzo? Ik herinner me de naam niet meer.
Er is nog een andere oplossing. De organisator plaatst extra mobiele wegdelen, die langzaam oplopen en aflopen, zodat de obstakels er niet meer uitsteken. Vergelijk het maar met een verstelbare bodem in een zwembad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Thierry is niet gediend van alle kritiek.
Gaat niet lekker bij Cofidis en Bahrein zoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Jesus, die blijkbaar aanwezig was in de Tour, is nu niet meer aanwezig.
Waarom niet gewoon een seingever plaatsen, hoeft niet perse zo'n mobiele te zijn. Zoek een vrijwilliger daar en laat die met een vlag zwaaien voor 10 seconden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit wisten we natuurlijk al lang, maar toch:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit gaat zelfs capuchon_jongen te ver.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Er is nog een andere oplossing. De organisator plaatst extra mobiele wegdelen, die langzaam oplopen en aflopen, zodat de obstakels er niet meer uitsteken. Vergelijk het maar met een verstelbare bodem in een zwembad.
De volgende dag kun je deze weer gebruiken in een andere etappe.
Ze zeiden bij Radio 1 van de week dat ze maar 4 van die seingevers in de Tour hebben momenteel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een seingever plaatsen, hoeft niet perse zo'n mobiele te zijn. Zoek een vrijwilliger daar en laat die met een vlag zwaaien voor 10 seconden.
Die schijnen er amper meer te zijn in de Tour. Personeelstekort?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een seingever plaatsen, hoeft niet perse zo'n mobiele te zijn. Zoek een vrijwilliger daar en laat die met een vlag zwaaien voor 10 seconden.
In de reclamecaravaan zijn nog genoeg mensen die iets nuttigers met hun leven kunnen gaan doenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zeiden bij Radio 1 van de week dat ze maar 4 van die seingevers in de Tour hebben momenteel.
Geen idee of dat gebrek aan aanbod of een bewuste keuze is, maar daardoor kunnen ze niet overal staan nu dus
Het is maar hoeveel je ervoor wil betalen... Maar 4 is echt compleet lachwekkend voor een grote organisatie als ASO. Bij gemiddelde criterium in een dorp zijn er al meer.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:43 schreef franklop het volgende:
Geen idee of dat gebrek aan aanbod of een bewuste keuze is, maar daardoor kunnen ze niet overal staan nu dusquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die schijnen er amper meer te zijn in de Tour. Personeelstekort?
Die zijn alleen niet in dienst van de ASOquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In de reclamecaravaan zijn nog genoeg mensen die iets nuttigers met hun leven kunnen gaan doen
Simpel: zonder seingevers kan de caravaan niet veilig passeren dus dan kunt u uw rommel ook niet over de weg gooien. Graag 10 extra seingevers leveren. Gr. gr. de ASOquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zijn alleen niet in dienst van de ASO
Ligt daar maar 1 weg? Het zijn de Pyreneeën nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook echt schitterend dat het nieuwe argument om geen betere hekken neer te zetten is dat de weg dan te smal wordt. Je weet wel, die weg die iedere keer smaller wordt gemaakt omdat de huidige hekken schots en scheef worden neergezet. Topshow.
Alleen wil Thierry dat gratis omdat ze naamsbekendheid krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
"Je kunt de Franse wegen niet vergelijken met het Belgische wegennet. Boplan heeft een goed systeem, maar dat is niet aangepast aan onze wegen."
Ik denk dat Boplan voor een koers ter grootte van de tour wel wat nieuwe spulletjes wil ontwikkelen, Thierry
Dat gebeurt toch eigenlijk altijd wel?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:53 schreef TAmaru het volgende:
Toch blijft het vaag dat het dit jaar al meerdere malen gebeurd is (valpartij door straatmeubilair) terwijl dat andere jaren toch wat minder leek.
Boplan heeft ook aangegeven het gratis te willen doen. De ASO komt volgens mij met nonargumenten omdat het een stel chauvinistische, in hun eer gekrenkte Fransen zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen wil Thierry dat gratis omdat ze naamsbekendheid krijgen
Jawel, maar van dit jaar kan ik me echt drie of vier situaties herinneren waar het (bijna) tot een valpartij kwam.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch eigenlijk altijd wel?
Hadden ze gedronken?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlandse renners en ploegleiders net voor de start gaan overigens uit van een ontsnapping vandaag die de finish haalt.
Ik zie eerlijk gezegd ook geen ander scenario voor me.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlandse renners en ploegleiders net voor de start gaan overigens uit van een ontsnapping vandaag die de finish haalt.
Hoe laat schakel jij uit? Gemeentegrens?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd ook geen ander scenario voor me.
Tenzij we waaiers krijgen, maar die krijgen we natuurlijk niet, haha.
Hoe zien ze dat voor zich in een peloton? Ik snap nu al die aanvallen, iedereen probeert van Ayuso weg te komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:52 schreef Marcoss het volgende:
Ayuso blijkbaar ook positief getest op Covid, maar rijdt wel door, Vervaeke ook ziekjes en wordt afgezonderd van de rest van de ploeg
Denk dat de rest ook niet heel blij is met De Lie. Of DE WERELDKAMPIOEN.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:56 schreef Pistolero het volgende:
Als Adam even oprot is dit een uitstekende groep.
Als ze voor door rijden, en waarom niet, lopen ze het risico de ploeg flink pijn te doen dag voor de Pyreneeënquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma doet dit nog niet heel handig. Laporte zwemt er een beetje nutteloos tussen.
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze voor door rijden, en waarom niet, lopen ze het risico de ploeg flink pijn te doen dag voor de Pyreneeën
Die zijn morgen wat van plan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
De lage urgentie bij Visma vind ik erg opvallend.
Ze zullen toch iets moeten als Jayco zo op geeftquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
De lage urgentie bij Visma vind ik erg opvallend.
Aldiphilippequote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alaphilippe van de Aldi eraf.
Door de dag ervoor Yates een kwartier te geven?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zijn morgen wat van plan.
Maar Visma rijdt nauwelijks mee in de achtervolging.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:09 schreef Reljem het volgende:
Visma soupeert renners op voor eventuele waaiers. Niet lekker. Een goede move van UAE, we staan versteld.
Maar we zien Tratnik net in beeld in kopgroepquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef knijn1985 het volgende:
Tratnik heeft zich laten uitzakken uit de kopgroep. De Visma's hebben werkvolk nodig om Adam Yates een halt toe te roepen.
Nu toch wel? Jayco alleen krijgt het sws niet dicht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Visma rijdt nauwelijks mee in de achtervolging.
Je moet er dan wel 150km achteraan rijden om gat klein te houden dan kan je het beter gewoon dichtrijden zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:13 schreef Van_Poppel het volgende:
De kopgroep wil de etappe winnen; die hoeven niet per se een kwartier te pakken.
Ik zou het dus lekker laten gaan.
Als je het laat gaan is het in no time 10 minuten. Meerdere ploegen met knechten vooraanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:13 schreef Van_Poppel het volgende:
De kopgroep wil de etappe winnen; die hoeven niet per se een kwartier te pakken.
Ik zou het dus lekker laten gaan.
ja vaag van sporzaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar we zien Tratnik net in beeld in kopgroep
Ik zou lekker bluffen. Visma is de hele Tour alleen maar bezig geweest met Pogacar, zelfs bij het halen van een drinkbus zit Vingegaard in zijn achterwiel. Dan mogen ze het zelf oplossen nu ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Soudal mag ook wel meer doen dan dat ene beurtje van Ief Lampaard.
Dan gaan ze vooraan dus vanzelf rustiger fietsen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je het laat gaan is het in no time 10 minuten. Meerdere ploegen met knechten vooraan
Natuurlijk maar ze gaan echt niet 35 rijden. Je mag er als Visma de hele dag achteraan rijden. Niets aan te doenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan gaan ze vooraan dus vanzelf rustiger fietsen.
Ik vind een podium plek voor Remco reden genoeg om hier Lampaard vol mee te laten draaien.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou lekker bluffen. Visma is de hele Tour alleen maar bezig geweest met Pogacar, zelfs bij het halen van een drinkbus zit Vingegaard in zijn achterwiel. Dan mogen ze het zelf oplossen nu ook.
Remco is zelf ook enorm bezig met een podium dus snap dit ook niet van Pat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vind een podium plek voor Remco reden genoeg om hier Lampaard vol mee te laten draaien.
Lijkt mij ook jaquote:
Valt wel mee toch? Zolang ze maar voorsprong houden.. en hij gaat normaal de etappe toch niet winnenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de kopgroep zelf is het toch ook funest als Eddum er bij zit?
Die zal er over 5k wel uit gaanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de kopgroep zelf is het toch ook funest als Eddum er bij zit?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is zelf naar die waaier toegereden.
Was al voor de start een bericht over jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeiden ze net op ESBron; een of andere Spaanse krant, AS?
Veel leuker als ze er net niet bij komenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:23 schreef Reljem het volgende:
Kom er a.u.b. bij, dat wordt echt genieten.
Ok, vanaf nu kijk ik zonder achterliggende agenda. Mijn pooltjes zijn wel definitief door het putje nu.quote:
Goed punt ❤quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Veel leuker als ze er net niet bij komen
Acht de kans wel groot dat er straks vooraan een groepje wegrijdt zonder Yates en het dan rustig wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:26 schreef Faraday01 het volgende:
Ze blijven voorlopig mooi hangen op 20 seconden
We hebben inmiddels al meerder Vueltawinnaars geloof ik. Dat gaat druk worden daar op het podium.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:28 schreef Marcoss het volgende:
Ayuso kan zich optimaal voor gaan bereiden op het kampioenschap in de Vuelta
Tenzij Pogi dan de unieke kans op een trilogie niet wil laten liggen
Movistar is nairo ook een keer gaan terughalen toen de kopgroep met nairo meer dan tien minuten voorsprong kreeg en hij de iirc zesde plaats van Valverde bedreigde?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De gedachten gaan terug naar de Vuelta van 2019, toen Nairo, God van de Wind, in de voorste waaier zat en een optie nam om een gigantische voorsprong te nemen maar Movistar zijn eigen kopman ging terughalen.
Quintana, Kuss en Roglic?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
We hebben inmiddels al meerder Vueltawinnaars geloof ik. Dat gaat druk worden daar op het podium.
Voor Ineos is Yates ook wel gevaarlijker dan voor Visma qua positiequote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:32 schreef Faraday01 het volgende:
Ineos gaat toch niet doorrijden zonder Visma?
Lekker belangrijk voor plek 4 of 5 met de meeste bergen nog te gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor Ineos is Yates ook wel gevaarlijker dan voor Visma qua positie
Je gaat een concurrent voor het podium toch geen minuten cadeau doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk voor plek 4 of 5 met de meeste bergen nog te gaan.
Prima tactiek van UAE zo. Al is het hopen dat er daar niet meer ziek wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:33 schreef Koffieplanter het volgende:
49 gemiddeld over dit terrein met overwegend wind schuin tegen. Dit gaat er wel inhakken morgen.
Wellicht niet maar gewoon lekker meegegleden dan zit je opeens in een luxepositiequote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel heel verrassende actie van Yates, bepaald niet de meest voordehandliggende etappe om dit te doen lijkt me? En met corona in UAE zou ik ook niet al te gerust zijn op de komende dagen, UAE zijnde.
Visma en Ineos kunnen niet opgeven. Dit is de hele dag koers.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:31 schreef franklop het volgende:
Dit gaat zo wel opgegeven worden. Maar ze gaan geen 10 minuten krijgen van voren
Waarom niet, vooral probleem Visma als ze nog een paar minuten verder weg rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:35 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je gaat een concurrent voor het podium toch geen minuten cadeau doen.
Op zich wel slim gekozen. Andere ploegen die nerveus worden en met zo'n grote groep kost het Yates 0 extra energie om vooraan te zittenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel heel verrassende actie van Yates, bepaald niet de meest voordehandliggende etappe om dit te doen lijkt me? En met corona in UAE zou ik ook niet al te gerust zijn op de komende dagen, UAE zijnde.
Yates was absurd goed op Puy Mary.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:38 schreef Momo het volgende:
Adam Yates was so far dan weer niet zo indrukwekkend berg op
Toch juist slim? Ipv een semi rustdag voor iedereen moeten nu de teams van zijn grootste concurrenten hard werken. Dat kan doorwerken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is toch voor Ineos nu een veel groter probleem dan voor Visma?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom niet, vooral probleem Visma als ze nog een paar minuten verder weg rijden.
Bovendien: morgen gaat Almeida mee en wat doe je dan. Dit houd je niet vol dus beter nog wat mannen sparen.
Laatste rit in het centraal massief was hij al een stuk beterquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:38 schreef Momo het volgende:
Gewoon goed. Absurd is overdreven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Yates was absurd goed op Puy Mary.
Afgelopen woensdag stond hij waanzinnig op punt. Daarvoor viel het inderdaad tegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:38 schreef Momo het volgende:
Veel van die renners die nu op kop rijden heb je vanaf morgen weinig aan. Nu zorgen dat de kopgroep geen minuten voorsprong krijgt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom niet, vooral probleem Visma als ze nog een paar minuten verder weg rijden.
Bovendien: morgen gaat Almeida mee en wat doe je dan. Dit houd je niet vol dus beter nog wat mannen sparen.
Visma wil winnen, Ineos mag hopen op een top 5. Dus vooral probleem Vismaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is toch voor Ineos nu een veel groter probleem dan voor Visma?
Nou, nee. Yates begint te rijden op twee kilometer van de top met +/- 30 man in zijn wiel en op het moment dat Pogacar aanvalt op 600 meter zijn het er nog zes, waarvan Carlos en Ciccone met veel pijn en moeite. Nee, die had hele goede benen op Puy Mary.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon goed. Absurd is overdreven.
Nouja dat van de Corona lijkt me relevant? Ayuso weg, en A. Yates zou ik niet onnodig oproken, dan gaat het opeens verrassend hard bij UAE.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch juist slim? Ipv een semi rustdag voor iedereen moeten nu de teams van zijn grootste concurrenten hard werken. Dat kan doorwerken.
Los van mogelijke ziekte, maar als Ayuso niet geïsoleerd geval was hadden ze dit waarschijnlijk niet gedaan
Denk dat Ineos ook wel naar het podium kijkt nu Roglic weg is en bij Evenepoel de vraag is of hij dit nog 1,5 week constant kan brengen. Dan wil je daar niet opeens Yates tussen zien..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Visma wil winnen, Ineos mag hopen op een top 5. Dus vooral probleem Visma
De sprint van Sam Bennett kan zomaar winnend zijnquote:
Dan heb je een hele ploeg die gemaakt is om de komende week voor de etappezege te gaan, en rook je ze nu allemaal op voor een Carlos. Wederom broddelwerken van INEOS...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Ineos ook wel naar het podium kijkt nu Roglic weg is en bij Evenepoel de vraag is of hij dit nog 1,5 week constant kan brengen. Dan wil je daar niet opeens Yates tussen zien..
Voor Vingegaard is Yates op dit moment sowieso geen bedreiging, dat wordt het pas al het 6/7 minuten wordt, maar die willen uiteraard wel voorkomen dat ze Yates echt kunnen gebruiken de komende week
Natuurlijk. Het is wel Pau hequote:
Misschien heeft Yates wel met wat munten gestrooid namens de Emiratenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:59 schreef Pistolero het volgende:
Welke renner in de kopgroep gaat zich opofferen om even een stok in het wiel van Yates te steken?
Arkea en Cofidis steken meer moeite in deze achtervolging dan Visma.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:00 schreef TAmaru het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Visma nu zo bang is voor A. Yates. Yates staat al meer dan 5,5 minuut achter op Jonas en gaat zeker nog tijd verliezen. Ik zou toch een beetje pokeren. Of het verschil beperkt houden. Maar je kunt die groep best weg laten blijven.
Overigens, als er straks nog waaiers komen, wie gaat dan bij Visma of INEOS het werk doen als UAE daar flink doortrekt? Zou wel een briljant plan zijn van UAE: straks in de wind keihard doortrekken, Yates terug laten zakken zodat je een mannetje extra hebt, en hopelijk is Visma dan al moe van haar inspanningen.
Afstappen dus…quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:54 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Ayuso gaat vanaf nu doen wat de ploeg van hem vraagt!
Dan heeft Visma vanuit de Control Room ook met wat munten gestrooid om andere ploegen te laten achtervolgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Misschien heeft Yates wel met wat munten gestrooid namens de Emiraten
Naja daarnet zat Jonas zelf op kop te beuken, dus ze hadden wel zorgenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Arkea en Cofidis steken meer moeite in deze achtervolging dan Visma.
Dat was in de waaierquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Naja daarnet zat Jonas zelf op kop te beuken, dus ze hadden wel zorgen
Het is koers!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:06 schreef kilon het volgende:
Mij was verteld dat vandaag een veredelde rustdag zou zijn, maar ik heb het nodige gemist lees ik? Is het nog steeds koers of is het zodra ik de tv aan doe voorbij
Wout de originele attestGOD #neverforgetquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:23 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT heeft een fantastische pijnstiller gekregen na zijn val.
José moest nog uit zijn rusthuis opgehaald wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben ziedend op Sporza. Ok, ik had ook op Eurosport kunnen kijken. Gaan ze maar om 14u50 beginnen ofzo
Ik bewonder Abrahamsen eigenlijk wel dat-ie het nog altijd volhoudt. Powless en Schelling deden dit een paar dagen en daarna waren ze opgerookt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind het wel leuk dat de bollentrui al jarenlang nu de verplichting met zich meebrengt om elke dag in de aanval te gaan (zelfs als je eigenlijk de trui helemaal niet hebt)
ze hebben te weinig ¤¤ betaaldquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben ziedend op Sporza. Ok, ik had ook op Eurosport kunnen kijken. Gaan ze maar om 14u50 beginnen ofzo
Die kan zomaar geïsoleerd de top van de Tourmalet, Bonette slechten tussen de drie van UAE. Het is niet dat Jorgenson nu met wonderbenen rondrijdt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Naja daarnet zat Jonas zelf op kop te beuken, dus ze hadden wel zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |