SPOILER: Eerdere berichtgeving over groeiend antisemitisme na Hamas aanval op 7 oktober 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"En zal binnenkort berecht worden"
Het is wachten op de eerste dodelijke slachtoffers.
Die partijen zijn openlijk antisemitisch?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:27 schreef Tekaschi het volgende:
[ x
Maar wat verwacht je ook in de stad met het inclusieve D66/GL/PVDA/DENK/BIJ1.
Voorbeelden van openlijk antisemitisme? Ow nee, die partijen spelen het spel heel anders, de bekende tactieken zijn krijsen bij zogenaamde islamofobie, dan vallen ze over elkaar heen om te deugen. En zodra het over antisemitisme gaat is er opeens een compleet andere taal of ontwijken ze het debat, zagen we na 7 oktober wel in meer gemeenteraden waar de linkse partijen in de gemeenteraad niet wisten hoe snel ze het pand moesten ontvluchten om zich niet uit te spreken tegen antisemitisme.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Die partijen zijn openlijk antisemitisch?
Heb je daar wat concrete voorbeelden van?
Ik zie nog steeds geen concreet voorbeeld van jou over het openlijke antisemitisme van die partijen in de Amsterdamse gemeenteraad?quote:
Dit snap ik wel. Stel dat je zomaar wordt geconfronteerd met het object van je haat. Dat is toch vervelend?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:27 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Die pride zooi moeten ze afschaffen. Geen problemen met het zijn van homoseksueel, ga je gang. Maar dat overdreven gedoe, die mening delen al mijn homovrienden tevens. Blijkbaar is homoseksueel zijn dat je in een string moet dansen op straat of je tieten moet laten zien. Dit soort pride feestjes zijn dan ook achterhaald, en vooral tegenwoordig voor het linkerkamp in de samenleving om hun gekrijs weer te laten horen, het zal er weer stikken van pro Palestina vlaggen en Jodenhaat.
Racisme is racisme, je alleen uitspreken tegen racisme wat in je straatje past terwijl je het andere racisme doodzwijgt omdat het je niet boeit of wel eens zou kunnen steunen is racisme. Onderscheid maken in racisme op basis van wie racistisch bejegend wordt of verantwoordelijk is voor het racisme is ook racisme.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen concreet voorbeeld van jou over het openlijke antisemitisme van die partijen in de Amsterdamse gemeenteraad?
Maar zonder gekheid. Ik eis actie. Dit kan en mag niet worden getolereerd en nu kijk ik (nog) naar de overheid, lokaal en landelijk, om dit de kop in te drukken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:27 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Die pride zooi moeten ze afschaffen. Geen problemen met het zijn van homoseksueel, ga je gang. Maar dat overdreven gedoe, die mening delen al mijn homovrienden tevens. Blijkbaar is homoseksueel zijn dat je in een string moet dansen op straat of je tieten moet laten zien. Dit soort pride feestjes zijn dan ook achterhaald, en vooral tegenwoordig voor het linkerkamp in de samenleving om hun gekrijs weer te laten horen, het zal er weer stikken van pro Palestina vlaggen en Jodenhaat.
Van wie moet er actie komen? Van het linkse bestuur in Amsterdam? Nee die zijn pro Palestina, die vinden dit allang goed, even het masker op voor de bühne en het vervolgens doodzwijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:37 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid. Ik eis actie. Dit kan en mag niet worden getolereerd en nu kijk ik (nog) naar de overheid, lokaal en landelijk, om dit de kop in te drukken.
Laten we het zo zeggen: bij sommige partijen en diens aanhang zijn de "antizionistische" tendensen verdacht sterk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Die partijen zijn openlijk antisemitisch?
Heb je daar wat concrete voorbeelden van?
Nee. Niets is duidelijker.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:37 schreef Tekaschi het volgende:
Beetje duidelijker nu? Of moeten we over gaan op tekeningetjes voor 3 jarigen?
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:41 schreef HowardRoark het volgende:
Laten we het zo zeggen: bij sommige partijen en diens aanhang zijn de "antizionistische" tendensen verdacht sterk.
Het recente partijcongres van GroenLinks/PvdA bijvoorbeeld gemist? Als dit op het partijcongres van FvD was gebeurd, hadden de kranten er nog maanden over gesproken.
[ twitter ]
Van het bestuur in Amsterdam, ja. Links, rechts of rechtdoor is hierbij niet interessant.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Van wie moet er actie komen? Van het linkse bestuur in Amsterdam?
Onacceptabel. Het wordt tijd dat er tegengas wordt gegeven aan de haat.quote:Nee die zijn pro Palestina, die vinden dit allang goed, even het masker op voor de bühne en het vervolgens doodzwijgen.
Je vraagt om "uitspraken" dat bevestigt mij dat je of mijn argument niet hebt gelezen of niet de capaciteiten hebt om mijn argument te snappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Niets is duidelijker.
Graag inderdaad wat concrete voorbeelden die jouw uitspraken/onderbuik over die partijen kunnen staven.
Ik ben geboren en getogen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:46 schreef Tekaschi het volgende:
Amsterdam, de inclusieve stad voor iedereen, behalve Joden.
Als je ziet hoe deze is samengesteld kun je er wel op rekenen dat zulke sentimenten daar ook welig tieren. Amsterdam was de enige stad waar nota bene BIJ1, iets van zes zetels wist te halen. Goed dat gezegd hebbende, ik vind wel dat Halsema het als GroenLinks burgemeester zeker niet onverdienstelijk doet. Maar ik zou het niemand aanraden met een keppeltje op of met een Israëlische vlag door bepaalde wijken van Amsterdam lopen. Wellicht überhaupt door Amsterdam lopen geeft al problemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat was niet de Amsterdamse gemeenteraad.
Blablabla.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je ziet hoe deze is samengesteld kun je er wel op rekenen dat zulke sentimenten daar ook welig tieren. Amsterdam was de enige stad waar nota bene BIJ1, iets van zes zetels wist te halen. Goed dat gezegd hebbende, ik vind wel dat Halsema het als GroenLinks burgemeester zeker niet onverdienstelijk doet. Maar ik zou het niemand aanraden met een keppeltje op of met een Israëlische vlag door bepaalde wijken van Amsterdam lopen. Wellicht überhaupt door Amsterdam lopen geeft al problemen.
Ironisch...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef Qarrad het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)i-vvd-verontwaardigd
De Pride wordt al een paar jaar oneigenlijk gekaapt door pro-Palestinademonstranten met alle vlagvertoon van dien. Nul reactie, ondanks uitgesproken ongemak van deelnemers.
Maar bij voorbaat moet de Israëlische vlag verboden worden!
Het is inmiddels rechtgezet, Queer Amsterdam is uit de organisatie van de Pride Walk gestapt en stichting Homomonument, die als enige organisator achterblijft, legt geen restricties op qua gebruik van Israëlische vlaggen door deelnemers.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:18 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ironisch...
Vlaggen verbieden van een land waar jij als homo, lesbo of whatever vrij rond kan lopen, en tegelijk rondparaderen met vlaggen van een staat waar je als dezelfde persoon binnen een dag van de flat wordt gegooid bij wijze van...
Maar die queer-onnozelen zijn het er dus nog niet mee eens he?quote:Op maandag 15 juli 2024 10:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is inmiddels rechtgezet, Queer Amsterdam is uit de organisatie van de Pride Walk gestapt en stichting Homomonument, die als enige organisator achterblijft, legt geen restricties op qua gebruik van Israëlische vlaggen door deelnemers.
Dat vind ik ook een van de meest opmerkelijke zaken. Homo's zijn daar onthoofd om hun seksualiteit.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:18 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ironisch...
Vlaggen verbieden van een land waar jij als homo, lesbo of whatever vrij rond kan lopen, en tegelijk rondparaderen met vlaggen van een staat waar je als dezelfde persoon binnen een dag van de flat wordt gegooid bij wijze van...
Kunnen ze zelf niet eens uitleggen.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:46 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een van de meest opmerkelijke zaken. Homo's zijn daar onthoofd om hun seksualiteit.
Krijg echt even een error hoe je dan als homo zo pro Palestina kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |