quote:Simons boycot Nederlandse pers na Oranje-exit: 'Hij voelt zich kapotgemaakt'
De maat is vol voor Xavi Simons. Na de EK-exit van Oranje weigerde hij de Nederlandse pers te woord te staan, omdat hij 'kapot' zou zijn gemaakt. Dat onthult Mike Verweij in de podcast Kick-off Oranje van De Telegraaf.
"Ik denk dat het heel verstandig is dat Xavi Simons met Memphis Depay gaat praten", begint Verweij. "Memphis had in het begin ook een moeizame relatie met de pers en voelde zich altijd verongelijkt. Vanavond (woensdag, red.) was Xavi Simons diezelfde verongelijkte kleuter."
Wat wil het geval: de 21-jarige international had in de mixed-zone geen trek in interviews met Nederlandse media. Verweij: "Hij wilde met iedereen praten, behalve met de Nederlandse pers. Kennelijk is er op tv een keer iets over hem geroepen. Toen hij wegliep heeft de persvoorlichter nog een keer gezegd dat de Nederlandse pers hem ook wilde spreken, maar nee: de Nederlandse pers had hem 'kapotgemaakt'."
Wie Simons in zijn wiek heeft geschoten, is onduidelijk. Valentijn Driessen denkt er het zijne van. "Hij moet vooral naar zichzelf kijken. Ook hij heeft dit EK niet geleverd. Na zijn goal hebben we hem niet meer gezien tegen Engeland. Hij moet snel volwassen worden."
https://www.voetbalprimeu(...)-na-oranje-exit.html
quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:55 schreef Jaeger85 het volgende:
Een mooi boegbeeld van Gen Z met tere ego's die niet tegen kritiek kunnen.
Nee, niets. Komen er ooit zinnige vragen vanuit onze pers?quote:
Ik hoorde gister na de wedstrijd de geweldig vraag “wat kun je jezelf verwijten”.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
De rioolratten van de media mogen ook weleens wat zelfreflectie tonen.
Wat ging er door je heen toen ze op het laatste moment scoorde ?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, niets. Komen er ooit zinnige vragen vanuit onze pers?
Wat zou het heerlijk zijn als het antwoord was :" Een gevoel van intens genot en hehe ik kan eindelijk op vakantie ipv te moeten voldoen aan de trekken van 75000 infantiele dronken tokkies die niet eens weten hoe ik heet"quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:04 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen ze op het laatste moment scoorde ?
Het interview met De Vrij was weer uiterst onbeschoft en nog tenenkrommend ook. De media moeten gewoon eens manieren leren.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik hoorde gister na de wedstrijd de geweldig vraag “wat kun je jezelf verwijten”.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |