Ik heb het dan ook over de brave activisten die uiteraard niet gaan vliegen of overbodige autoritjes maken, allemaal om het klimaat te beschermen!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom überhaupt in eigen land op vakantie?! Volgens mij nog nooit langer dan een midweek in eigen land op vakantie geweest. In de zomer altijd buitenland. Vaak met auto, maar soms ook vliegtuig. 1x per jaar een vliegvakantie. Buitenland heeft zoveel moois te bieden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:36 schreef Zorro het volgende:
Wat een kutweer zeg.
Je zal maar lekker in eigen land op vakantie gaan als brave klimaatactivist.
Dat ze maar wegspoelen ook.
Nederland heeft ook genoeg moois te bieden. Maja, dat weer he.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:43 schreef INViCTuS het volgende:
Buitenland heeft zoveel moois te bieden.
Ik heb het idee dat dat toch de enige twee smaken zijn waar we uit kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef dick_laurent het volgende:
Windstil en 32 graden. Wie wilt ruilen?
[ afbeelding ]
Als de luchtvochtigheid dan 40/45 is, dan sowieso 32 graden. Hier kan je precies niks meequote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat toch de enige twee smaken zijn waar we uit kunnen kiezen.
Ik kom eraan. Graag alvast de Sangria koud zetten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is het dus niet. Er is een gemene deler in deze en dat is vocht..of het regent of het is klam en benauwd. De echt lekkere dagen van dit jaar kan je op 1 hand tellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als de luchtvochtigheid dan 40/45 is, dan sowieso 32 graden. Hier kan je precies niks mee
Die zijn wel fijnquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De alsmaar aanhoudende grijze luchten hebben het voor mijzelf gerechtvaardigd eindelijk eens wat (veel te dure) Hue lampen aan te schaffen
Dan toch liever serieus dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:53 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je wel wachten tot het zomer is 😱quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef PzKpfw het volgende:
Het weer is dit jaar zo intens triest dat ik maar heb besloten voor het eerst in 15 jaar tijd weer eens op zomervakantie te gaan.
We zoeken de zomer wel opquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Moet je wel wachten tot het zomer is 😱
We zitten nu pas in de herfst
Jaap Stam?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit is zelfs voor herfstbegrippen treurig kutweer.
Alles is grijs. Bedankt he Jaap!
Het hele jaar is al verschrikkelijk.quote:
Heb inderdaad zo'n starterpack gekocht met drie color lampen en een bridge. Ideaal, ik zet het zonnetje gewoon zelf aan in huis en voor in de avond zijn er allerlei mooie en sfeervolle scènes in te stellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zijn wel fijn
Heb op de slaapkamer en in het halletje gewoon de White Ambiances, met diverse tinten wit.
En in de woonkamer zo'n Colour peertje, en achteraan mijn tv meubels een 2 meter Colour strip.
En in de keuken nog een kleuren peertje van Innr, die compatible is.
Als je er een bridge bijneemt, kun je ze via internet bedienen (handig om als het donker is en je niet thuis bent toch de lampen aan te zetten, zodat het lijkt of je thuis bent).
Zo niet dan alleen via Bluetooth te bedienen.
Vergeet die ene week niet waar de koutisten ons tot in ten treuren aan gaan herinneren als voorbeeld dat het wel mee valtquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het hele jaar is al verschrikkelijk.
Die is ergens verzopen, zou niet weten wanneer dit wasquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet die ene week niet waar de koutisten ons tot in ten treuren aan gaan herinneren als voorbeeld dat het wel mee valt
Paar mooie dagen hebben we wel gehad. Maar nog geen periode langer dan 1 week droog. Ik tel alleen de maanden met aangename temperatuur. Wintermaanden zijn bij voorbaat kansloos. Maar dat is inherent aan ons fantastische klimaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het hele jaar is al verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |