Lopen.quote:
nouja ik moet gewoon 8 uur achter mijn computertje zitten hoor maatquote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Lopen.
Heb een hond en wandel best veel, beetje verdeeld over de dag dan tik je dat snel aan.
Ow en een stappenteller is aan te raden, gebruikte vroeger alleen de telefoon maar merkte dat dan niet alle stappen geteld werden. Kon wel eens 2/3k schelen op een dag.
Vandaag nog niksquote:Op donderdag 18 juli 2024 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeveel stappen heb jij gelopen vandaag?
Ja nou? Dan kan ik nog wel lopenquote:
Werk in de IT, ik ook. Voor het werk een klein uurtje, in de pauze een half uur tot 3 kwartier, na het werk een uurtje en dan in de avond nog een half uur. Tussen het werk nog wat stappen maar is nooit meer dan 2k, en altijd met de voet, auto laten staan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja ik moet gewoon 8 uur achter mijn computertje zitten hoor maat
Kun je het beste nog zo'n Xiaomi Mi Band kopen die telt er nog zo'n 20% bij opquote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Lopen.
Heb een hond en wandel best veel, beetje verdeeld over de dag dan tik je dat snel aan.
Ow en een stappenteller is aan te raden, gebruikte vroeger alleen de telefoon maar merkte dat dan niet alle stappen geteld werden. Kon wel eens 2/3k schelen op een dag.
Ja die heb ik ook. Een Watch 4C en een 5. Ene aan m'n werktelefoon en de ander aan m'n privételefoon. Syncen mooi met Health dus alles wordt bijgehouden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Heb een Samsung smartwatch, gekoppeld met Samsung Health. Wel leuk om tegen vrienden/familie te "strijden" met stappen, motiveert ook meer.
7kquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:04 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
Even een update. Ik heb jullie een aantal dagen in de steek gelaten!
@:pisces29 @:kingroland @:bezsen @:bugno3 @:ama @:mortaxx @:fok-it @:geschiedkundige @:kingroland
Wat is jullie aantal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |