60quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:01 schreef Tjacka het volgende:
@:mortaxx @:bezsen @:fok-it @:ggmm @:nattekat @:pisces29
wat hebben jullie
Hoeveel heb je er vandaag gezet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had ik ook altijd op festivals.
En de dag erna 46 stappen ofzo
0!quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er vandaag gezet?
Vroeger heb je niks aan! We leven vandaag.
Zou daarmee dus wel gaan werken. Elke stap telt!quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
0!
Gister 7634. Maar heb alleen stappenteller op telefoon en die neem ik niet mee met boodschappen doen, hond uitlaten en alles wat ik afleg in huis.
Ja heb een fitbit, maar die ging opeens raar doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou daarmee dus wel gaan werken. Elke stap telt!
oke mopquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja heb een fitbit, maar die ging opeens raar doen.
Zal eens kijken of ik het ding op mijn iPhone wel weer oké krijg.
waarom doet hij het nietquote:
Wordt steeds meer. Straks blaas jezelf opquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
@:mortaxx @:bezsen @:fok-it
hoeveel heb jij, maat?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Wordt steeds meer. Straks blaas jezelf op
Als je elke dag 20x naar de koelkast gaat kom je toch op een prima aantal?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik ben een verloren geval maat.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je elke dag 20x naar de koelkast gaat kom je toch op een prima aantal?
Was weekendje naar Ajax. Een bepaalde bevolkingsgroep loopt altijd weg. @Bezsen @Calandquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]![]()
Nee ik denk dat ik op max 5000 zit. Ongeveer 1 uurtje lopen en de rest niet te veel doen. Krachten sparen.
Maar hoe kom jij aan die absurde aantallen. Met 25K loop je een marathon ofzo? Of fabrieksarbeider zijn....kan ook....
In een uur wandelen kun je wel 10k aantikken of ben je een zeer rustige wandelaar?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]![]()
Nee ik denk dat ik op max 5000 zit. Ongeveer 1 uurtje lopen en de rest niet te veel doen. Krachten sparen.
Maar hoe kom jij aan die absurde aantallen. Met 25K loop je een marathon ofzo? Of fabrieksarbeider zijn....kan ook....
Dat kan nooitquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een uur wandelen kun je wel 10k aantikken of ben je een zeer rustige wandelaar?
Oh dan zit ik verkeerd.quote:
dat kan helemaal niet zoveelquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Donderdag 18.906
Vrijdag 26.249
Zaterdag 36.688
Zondag 31.276
Vandaag 17.005
130.124. En nu douchen, chillen, eten bestellen en naar bed.
Lowlands
Ik welquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen nog een stukje! Maar dan blijven we wel onder de 30k denk ik.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:31 schreef BlackLining het volgende:
34.621![]()
Stukje van de Dutch Mountain Trail gelopen. Ging best lekker.Ik ben met 6.5k ruim onder de 30 gebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen nog een stukje! Maar dan blijven we wel onder de 30k denk ik.
Kwam een café tegen met terras en zon en bier
Helaas wel GulpenerMaar goed. 't is iets.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |