Begint vanavond op tv he, ik moet het ook nog gaan kijken, als ik al ga kijkenquote:Op maandag 15 juli 2024 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net 5 afleveringen B & B vol liefde gekeken wat een heerlijk programma is dat toch...
Welcome backquote:Op maandag 15 juli 2024 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vakantie is over... was een fijne weeknu weer terug in het oude leven
Fijne vakantie Saar, lekker naar de zee. Ik hou der vanquote:Op maandag 15 juli 2024 08:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn week verkansie is begonnen.
Woensdag naar zee tot en met vrijdag
quote:Op maandag 15 juli 2024 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net 5 afleveringen B & B vol liefde gekeken wat een heerlijk programma is dat toch...
Haha jajaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Alle 5 al ja?!
Heb er 2 gered, wilde op zich wel verder kijken maar het werd natuurlijk al weer veel te laat. Bijzondere figuren wel weer.
Met een vleugje Bed & Breakfast.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
B&b vol liefde is toch een soort boer zoek vrouw?
Ja dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een vleugje Bed & Breakfast.
Wanneer er een programma succesvol is krijg je altijd vergelijkbare programma's bij de andere omroepen.
Ook hier niet, nog geen aflevering gezien, ook vorig seizoen niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al
Niet echt mijn pakkie aan
Mijn ex vond boer zoekt vrouw leukquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook hier niet, nog geen aflevering gezien, ook vorig seizoen niet.
Dat dacht ik ook toen ik het eerste seizoen met m'n vriendin meekeek. Nu lijkt het soms of ik er meer naar uitkijk dan zijquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al
Niet echt mijn pakkie aan
Haha helemaal goed tochquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het eerste seizoen met m'n vriendin meekeek. Nu lijkt het soms of ik er meer naar uitkijk dan zij
Zeker! Maar zoals spapaars al zei, de clones van dit soort programma's schieten als paddestoelen de grond uit. Je heb nu ook een winterversie en zowel SBS als de NPO hebben hun eigen vakantie+liefde-datingshows die allemaal achter B&B doorliepen, beetje te veel van het goede. Het moet ook wel leuk blijven.quote:
Zelfde als ik vertrek, het roer om, etcquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar zoals spapaars al zei, de clones van dit soort programma's schieten als paddestoelen de grond uit. Je heb nu ook een winterversie en zowel SBS als de NPO hebben hun eigen vakantie+liefde-datingshows die allemaal achter B&B doorliepen, beetje te veel van het goede. Het moet ook wel leuk blijven.
Ja precies, kijk ik ook al niet meer, overvloed aan. Mocht ik weer eens interesse krijgen zet ik wel een willekeurige aflevering op.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfde als ik vertrek, het roer om, etc
Godsamme, en er zijn al zoveel Lang Leve De NuNietEnStraksOkNiet Liefdes op de TVquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar zoals spapaars al zei, de clones van dit soort programma's schieten als paddestoelen de grond uit. Je heb nu ook een winterversie en zowel SBS als de NPO hebben hun eigen vakantie+liefde-datingshows die allemaal achter B&B doorliepen, beetje te veel van het goede. Het moet ook wel leuk blijven.
Ik ben dol op die emigratieprogramma's en kijk ze allemaal en roepen allemaal dezelfde ergernissen op waar ik van genietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja precies, kijk ik ook al niet meer, overvloed aan. Mocht ik weer eens interesse krijgen zet ik wel een willekeurige aflevering op.
Laat ze wel goed informeren of ze ook nog moeten bloeden voor emigratie belasting, onze regering laat namelijk niet graag melkkoetjes weglopenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben dol op die emigratieprogramma's en kijk ze allemaal en roepen allemaal dezelfde ergernissen op waar ik van geniet
Oh echt? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat ze wel goed informeren of ze ook nog moeten bloeden voor emigratie belasting, onze regering laat namelijk niet graag melkkoetjes weglopen
Nee, het is een mix van BZV, Ik vertrek en nog wat van dat soort programma's. Erg cringe en toch hoop je als kijker op een goede afloop. Op de een of andere manier toch genieten. En als je van emigratie programma's houdt ook leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
B&b vol liefde is toch een soort boer zoek vrouw?
Dan geef ik het een kansquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, het is een mix van BZV, Ik vertrek en nog wat van dat soort programma's. Erg cringe en toch hoop je als kijker op een goede afloop. Op de een of andere manier toch genieten. En als je van emigratie programma's houdt ook leuk om te kijken.
Nou, dan komt het goed, van liefde en romantiek komt er niks van..quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan geef ik het een kans
Alleen van liefde en romantiek word ik altijd wat onwel () alleen gedoe vind ik wel leuk
Hahah mooi zoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, dan komt het goed, van liefde en romantiek komt er niks van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |