Geen idee, ze gaat vrijdag proefdraaien, dan kan ze dat denk ik ook beter in schattenquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft haar voorkeur dan?
Mij lijkt het heerlijk om van alles te mogen doen... de hele dag achter een balie zitten, zou niet mijn ding zijn... maar reistijd is ook wel een dingetje natuurlijk...
Goedemorgen Dot!quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor vandaag?
Ik niet krijg zo hulp, morgen ochtend op kleindochter passen
Dochter gaat een ochtendje proefdraaien in het ziekenhuis
Dat is mooi goed koop stel er zijn 50 solicitanten en die zouden allemaal een halve dat proef moeten draaien zijn
Onkruid zal nu weer goed hebben kunnen groeien met het weer van de afgelopen dagenquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej niet echt, beetje rommelen in huis en misschien wat onkruid weg halen..![]()
Ooh gezellie, lekker samen tutten..🤗
Oooh ja dat doen ze handig... gratis krachten... wel spannend voor je dochter, hopelijk levert het iets op..
lees het al, geen opleidingquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zie je ze alleen maar achter de bali zitten
Mijn dochter doet bloedprikken en al, dat hoef je in het ziekenhuis niet te doen. Ze maakt uitstrijkjes, maakt wonden schoon. Afwisselend werk
In het ziekenhuis heb je daar allemaal andere afdelingen voor
Ja dat is ook zo... even afwachten...quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ze gaat vrijdag proefdraaien, dan kan ze dat denk ik ook beter in schatten
Ja hoor wist ik wel, ik poste zelf mee hier. Kijk sowieso een paar keer per dag hier.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!![]()
Ja wist niet dat hier weer activiteit wasIk kijk op fok bij 'actieve topics' ipv 'mijn actieve topics'
[..]moet ze gaan proefdraaien in het zkh voor een baan of om daar de opleiding te gaan doen?
[..]
Onkruid zal nu weer goed hebben kunnen groeien met het weer van de afgelopen dagen
Voor een baanquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!![]()
Ja wist niet dat hier weer activiteit wasIk kijk op fok bij 'actieve topics' ipv 'mijn actieve topics'
[..]moet ze gaan proefdraaien in het zkh voor een baan of om daar de opleiding te gaan doen?
[..]
Onkruid zal nu weer goed hebben kunnen groeien met het weer van de afgelopen dagen
Ik ben zo blij met mijn veevoederzout en degene van Fok! die mij die tip heeft gegeven eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:03 schreef Frummelie het volgende:
@:Kissingbird ik word overspannen van dat onkruid, de tuinman is hier een paar weken geleden geweest... en die rotzooi staat je nu weer toe te lachen....
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:03 schreef Frummelie het volgende:
@:Kissingbird ik word overspannen van dat onkruid, de tuinman is hier een paar weken geleden geweest... en die rotzooi staat je nu weer toe te lachen....
Die tip heb je van mij...quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn veevoederzout en degene van Fok! die mij die tip heeft gegeven eeuwig dankbaar
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor wist ik wel, ik poste zelf mee hier. Kijk sowieso een paar keer per dag hier.
Ga regelmatig de forums waar ik mod ben langs op een dag
dat strooi je op het onkruid en dan gaat het kapot?quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn veevoederzout en degene van Fok! die mij die tip heeft gegeven eeuwig dankbaar
Ja joh het groeit als een malle niet leuk maar het is alleen dat riet hoor, de rest blijft mooi weg...quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]of er wat omheen kijken
![]()
Paar weken geledenja dan heb je nu echt wel weer onkruid staan.
Met die regen en zon zie je het bijna per uur groeien![]()
Op de oprit bij mij groeit opeens gras tussen de kleine steentjes die er liggen, super lastig om eruit te krijgen.
Denk dat ik wat erop ga spuiten en kijk of het zo kapot gaat.
Jep...quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat strooi je op het onkruid en dan gaat het kapot?
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die tip heb je van mij...
Ik gebruik het ook veel maar ik heb overgewaaid riet in de tuin, niet kapot te krijgen ook niet met veevoederzout..
Echt wereldspul wel uitkijken voor andere planten want ook die gaan kapot...quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik lees net dat het inderdaad goed werkt tussen tegels in!!
oei overgewaaid riet is niet fijn dat woekert flink.
ja dat lees ik ook maar het gaat mij vooral om het onkruid tussen de stenen. Die stenen zijn erg dicht tegen elkaar aan gelegd, krijg de zooi er lastig tussenuit. Ja met een mesje..quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt wereldspul wel uitkijken voor andere planten want ook die gaan kapot...
Haha ja nou dat...quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat lees ik ook maar het gaat mij vooral om het onkruid tussen de stenen. Die stenen zijn erg dicht tegen elkaar aan gelegd, krijg de zooi er lastig tussenuit. Ja met een mesje..
maar ik ga dat zout erop strooien lijkt me effectiever aangezien het ook blijft terug komen.
Dit zout is bestemd om te voeren aan dieren of te gebruiken in productie van voeders maar is ook ideaal om onkruid te bestrijden. 2 x per jaar strooien bij wat vochtig weer en alles blijft onkruid vrij. Binnen 2 dagen gaat je onkruid dood (uitkijken voor je plantjes en hagen!).
Even gekeken wat dat is , elektrische onkruidverwijderaar. Kon ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:17 schreef Frummelie het volgende:
Ja dat riet is waardeloos spul ik heb nu zo'n elektrische onkruidverwijderaar gekocht dus die ga ik morgen proberen en dan gelijk weer veevoederzout en schoonmaakazijn erover heen... kijken wat dat doet...
Ja puur voor dat riet... ik heb er verleden week schoonmaakazijn opgegooid en het leek iets minder te worden nu ga ik het weg halen met dat apparaat dan kan ik die rotzooi goed tussen de tegels laten zakken, hoop ik...quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even gekeken wat dat is , elektrische onkruidverwijderaar. Kon ik niet![]()
Krijg ook goede reviews zoiets.
Jij doet dat zout en daar dan nog het azijn overheen?
Vliegen nog welquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Ik vlieg even naar de winkel, ik wil vanavond een maaltijdsalade eten met kip dus even rucola en kipfilet scoren....
O dan ben ik jou eeuwig dankbaar, nu twee keer gestrooid en geen onkruid meer tussen de tegels en in het grindquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die tip heb je van mij...
Ik gebruik het ook veel maar ik heb overgewaaid riet in de tuin, niet kapot te krijgen ook niet met veevoederzout..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |