Zo is Duitsland ook bestolen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:22 schreef trein2000 het volgende: [..] Twee zelfs. Direct voorafgaand aan de strafschop. Zie tweet eerder in dit topic: [ x ]
Dit is er wel een. Hij wordt uit het spel getrokken namelijk. Hem wordt belemmerd als kansrijke om zich met het spel te bemoeien. Obstructie heet zoiets. Klaar, pingel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:41 schreef trein2000 het volgende: [..] Dit is natuurlijk geen strafschop. Want de bal komt daar niet. Maar ja, die ongeschreven regel negeerde hij aan de andere kant ook. Gewoon genaaid.
Ja dit ja.quote:
De commentator had het over Stones omdat hij volgens mij dacht dat van Dijk hier werd afgefloten wegens een overtreding. Stones stond bij hem.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rice, geen Stones. Maar dit is wel het moment ja.
Hoe is dit geen penalty dan? CL, eredivisie, pd, pl.. overal wordt hier een pingel voor gegeven. Dit is niet ffies een shirtje pakken, beetje duwen of ander lichtworstelen wat je bij corners ziet. Dit wat we over 2 weken zien in Parijs: vrij worstelen.
Ah zo.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:47 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
De commentator had het over Stones omdat hij volgens mij dacht dat van Dijk hier werd afgefloten wegens een overtreding. Stones stond bij hem.
Italie was in 2000 nadat wij 674.934 penalty's hadden gemist. Die ballen zijn nog steeds zoek.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:49 schreef Maharski het volgende:
Extreem chagreinigmakend weer hoe dit is gegaan. Serieus echt ALTIJD hetzelfde liedje met NL op EK's en WK's. Bah bah bah. Wat haat ik dit toch altijd weer.
Vorige keer was het Italië (?) Die ons er zo ergens in de 97e minuut of zo uitschoot. Ook toen waren we weer de schijnbaar bovenliggende partij waarvoor het er dik in zat dat de winst gepakt zou worden. Waarom doen wij het nou nooit eens zo in een halve finale of finale??
Ake was ook wel degelijkquote:Op donderdag 11 juli 2024 00:56 schreef takura het volgende:
De Vrij en Schouten vond ik erg goed spelen, de rest erg matig.
Strikt volgens de regel heb je gelijk. Maar ook deze wordt in 90% van de gevallen niet gegeven. Die scheidde maakt het zichzelf gewoon heel moeilijk met zijn comepensatiestrafsxhop.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is er wel een. Hij wordt uit het spel getrokken namelijk. Hem wordt belemmerd als kansrijke om zich met het spel te bemoeien. Obstructie heet zoiets. Klaar, pingel.
Ik heb geen enkele druppel alcohol gedronken vanavond, want moest tot eind eerste helft werken. Was het Argentinië die wedstrijd? Ik herinner me toch iets van Italië of zo. Ik ga het eens ff nazoeken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Italie was in 2000 nadat wij 674.934 penalty's hadden gemist. Die ballen zijn nog steeds zoek.
De vorige keer was het Argentinie waarin wij in blessure tijd nog gelijk maakte en all the way gingen waarna Messi wat (terecht) commentaar had op weghorst.
Iets minder drinken en posten
Vind ik wel heel kort door de bocht. We begonnen heel slap. Maar we kwamen juist steeds beter in de wedstrijd. Als je dan zo benadeeld bent heeft dat echt wel invloed.quote:
Ja, net nog.quote:Op donderdag 11 juli 2024 01:03 schreef Beathoven het volgende:
Was de zeer bewuste handsbal van de engelsen waardoor de bal van richting werd veranderd hier al voorbij gekomen? Die schoot net voorbij op threads.
Zat een chip in de bal toch? Daardoor werd Denemarken keihard genaaid tegen Duitsland.quote:Op donderdag 11 juli 2024 01:03 schreef Beathoven het volgende:
Was de zeer bewuste handsbal van de engelsen waardoor de bal van richting werd veranderd hier al voorbij gekomen? Die schoot net voorbij op threads.
Uit mn hoofdquote:Op donderdag 11 juli 2024 01:01 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele druppel alcohol gedronken vanavond, want moest tot eind eerste helft werken. Was het Argentinië die wedstrijd? Ik herinner me toch iets van Italië of zo. Ik ga het eens ff nazoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |