SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Welgeteld een minuut gespeeld. Mis je 'm in de voorrondes...quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen wekoeman
niet aanklagen wegens het gegijzeld houden van Brobbey?
Kansloos idd. Maar goed. Speelt ie lekker bij ons dit seizoenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen wekoeman
niet aanklagen wegens het gegijzeld houden van Brobbey?
Wat had je verwacht dan? Dat Brobbey topscorer zou worden en naar Barcelona zou gaan ofzo?quote:Op donderdag 11 juli 2024 05:22 schreef manny het volgende:
[..]
Kansloos idd. Maar goed. Speelt ie lekker bij ons dit seizoen
Ik denk dat ze daar in Eindhoven ook vrij veel moeite zullen hebben om Veerman te slijten sinds de vertoning op dit EK.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Dat Brobbey topscorer zou worden en naar Barcelona zou gaan ofzo?![]()
2 dagen geleden was er hier een user die Veerman vergeleek met van der Boomen. Lees nu dat Ajax zelf wanhopig op zoek is naar een club om hem onder te brengen![]()
https://www.voetbalzone.n(...)-in-beraad-is/437169
quote:
Ze kunnen mij daar zo langzamerhand ook wel als scout aannemen. Nog even en Riedewald komt daadwerkelijk ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nergens om maar ik ben er van overtuigd als je gewoon een Bazoer, een redelijke linksback ala Gijs Smal, Sydney van Hooijdonk, Bertje Traore en Donny van de Beek had gehaald dat je gewoon derde was geworden voor een miljoen of 15.
Denk dat dat wel mee gaat vallen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar in Eindhoven ook vrij veel moeite zullen hebben om Veerman te slijten sinds de vertoning op dit EK.
Denk dat iedere scout in de Premier League wel gezien heeft dat die niet mee kan op dat tempo. Middenmoot Bundesliga wellicht. Denk dat hij gewoon blijft overigens maar dat terzijde.quote:
KANONquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
Bertrand Traoré gaat terugkeren bij Ajax, zo meldt journalist Mike Verweij donderdagmiddag namens De Telegraaf. De 28-jarige buitenspeler moet voor drie jaar tekenen in de Johan Cruijff ArenA en wordt gezien als absoluut buitenkansje.
Ach, Wieffer kon niet eens mee tegen Schotland en die zit nu ook mooi in de PL.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat iedere scout in de Premier League wel gezien heeft dat die niet mee kan op dat tempo. Middenmoot Bundesliga wellicht. Denk dat hij gewoon blijft overigens maar dat terzijde.
Zodra het tempo iets hoger ligt dan de Eredivisie komt hij inderdaad in de problemen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat iedere scout in de Premier League wel gezien heeft dat die niet mee kan op dat tempo. Middenmoot Bundesliga wellicht. Denk dat hij gewoon blijft overigens maar dat terzijde.
lolquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
Bertrand Traoré gaat terugkeren bij Ajax, zo meldt journalist Mike Verweij donderdagmiddag namens De Telegraaf. De 28-jarige buitenspeler moet voor drie jaar tekenen in de Johan Cruijff ArenA en wordt gezien als absoluut buitenkansje.
Dacht dat je een geintje maaktequote:Op donderdag 11 juli 2024 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:57 schreef Wotte het volgende:
Transfervrij gewoon prima aanwinst wat mij betreft.
Draaide toen toch ook een goede tweede seizoenshelft? Voor de winterstop was het minder.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:58 schreef Urquhart het volgende:
Voor het huidige Ajax geen gekke aanvulling. Toendertijd had je wel altijd het gevoel ‘dat er iets dreigends kon gebeuren’ als hij de bal had. Dat kun je van de huidige rechtsbuitens sowieso niet zeggen. Dus in die zin ga je erop vooruit
Carlos Forbsquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:01 schreef Wotte het volgende:
Ik had toch liever een rechtsbuiten met een C gehad.
Als ik moet kiezen tussen hem en Forbs weet ik het wel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:06 schreef Bofjijff het volgende:
Tja bertje, je kan hem er prima bijhebben. Maar meer ook niet.
Bergwijn Brobbey Carclos. Eindeloze mogelijkheden voor slechte woordgrappen.quote:
was een succes vorig seizoenquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bergwijn Brobbey Carclos. Eindeloze mogelijkheden voor slechte woordgrappen.
"BBC vernederd defensie Feyenoord in eigen huis "
Helaas, zelfs de scheids kreeg medelijden. En zelfs toen had Feyenoord in ieder geval nog wat schoten op doel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
6-0, valt toch wel mee? Kan nog veel erger.
Dat is leuk om te horen want ik was hem eigenlijk uit het oog verloren.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bertje lijkt mij een prima gratis gokje. Bij Villarreal, en Marcelino is een connaisseur, willen ze hem niets voor niets graag houden.
Andersom zijn er vele meer, daarom hebben we het er ook niet zoveel over.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Over vernederingen gesproken
[ afbeelding ]
Paar gaan er met de trein, wij met het vliegtuig.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met het vliegtuig
ga jij met de helikopter?![]()
Dat zal wel meevallen. De wereldtop zat toch al niet achter Veerman aan en ik denk dat een club als Dortmund meer waarde hecht aan een goed seizoen dan aan 2 optredens op een EK (waarvan bij 1 van die optredens letterlijk elke oranjespeler slecht speelde).quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar in Eindhoven ook vrij veel moeite zullen hebben om Veerman te slijten sinds de vertoning op dit EK.
Als je aan woordgrappen doet moet je ook kunnen spellen, vind ik.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bergwijn Brobbey Carclos. Eindeloze mogelijkheden voor slechte woordgrappen.
"BBC vernederd defensie Feyenoord in eigen huis "
Ik denk dat die nu ook wel hebben gezien dat de Pirlo van PSV er echt weinig van kan zodra er meer gevraagd wordt.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. De wereldtop zat toch al niet achter Veerman aan en ik denk dat een club als Dortmund meer waarde hecht aan een goed seizoen dan aan 2 optredens op een EK (waarvan bij 1 van die optredens letterlijk elke oranjespeler slecht speelde).
Dortmund lijkt me ook wat te hoog gegrepen, ook qua type voetbal, SerieA is meer wat voor hem.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. De wereldtop zat toch al niet achter Veerman aan en ik denk dat een club als Dortmund meer waarde hecht aan een goed seizoen dan aan 2 optredens op een EK (waarvan bij 1 van die optredens letterlijk elke oranjespeler slecht speelde).
Maar dan toch bij een club als Fiorentinaquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dortmund lijkt me ook wat te hoog gegrepen, ook qua type voetbal, SerieA is meer wat voor hem.
Wie zonder d/t fouten is werpen de eerste steen grote vriend.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je aan woordgrappen doet moet je ook kunnen spellen, vind ik.
Verder was er inderdaad bijzonder weinig noemenswaardige met de beste selectie in vijfentwintig jaar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via Belgrado?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paar gaan er met de trein, wij met het vliegtuig.
Oh Arnequote:Op donderdag 11 juli 2024 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verder was er inderdaad bijzonder weinig noemenswaardige met de beste selectie in vijfentwintig jaar.
Die degradeerden met Batistuta in de ploeg.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dan toch bij een club als Fiorentina
Veerman is al 25 jaar hè, als hij echt wereldtop was had hij allang bij Manchester City, Bayern, Real Madrid, Inter, PSG, etc. gespeeld, daar steevast in de basis gestaan en wekelijks het verschil gemaakt. Net zoals spelers als Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Robben, etc. deden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat die nu ook wel hebben gezien dat de Pirlo van PSV er echt weinig van kan zodra er meer gevraagd wordt.
Dit is onzinquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veerman is al 25 jaar hè, als hij echt wereldtop was had hij allang bij Manchester City, Bayern, Real Madrid, Inter, PSG, etc. gespeeld, daar steevast in de basis gestaan en wekelijks het verschil gemaakt. Net zoals spelers als Sneijder, Van Bommel, Van Persie, Robben, etc. deden.
Spelers als Veerman doen echt wel hun best, maar het is geen topspeler. Dit geldt overigens ook voor Reijnders, Gravenberch, Schouten. De enige middenvelder die echt wereldtop is, is Frenkie de Jong. Maar die is net als Robben eigenlijk altijd geblesseerd als een groot toernooi nadert dus daar heb je niets aan.
Van Bommel was 26 toen bij psv vertrokquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veerman is al 25 jaar hè, als hij echt wereldtop was had hij allang bij Manchester City, Bayern, Real Madrid, Inter, PSG, etc. gespeeld, daar steevast in de basis gestaan en wekelijks het verschil gemaakt. Net zoals spelers als Sneijder, Van Bommel, Van Persie, Robben, etc. deden.
Spelers als Veerman doen echt wel hun best, maar het is geen topspeler. Dit geldt overigens ook voor Reijnders, Gravenberch, Schouten. De enige middenvelder die echt wereldtop is, is Frenkie de Jong. Maar die is net als Robben eigenlijk altijd geblesseerd als een groot toernooi nadert dus daar heb je niets aan.
Toch gewoon quitte gespeeld op die flop van Sven.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:18 schreef Wotte het volgende:
Ik snap wel dat je financiële problemen krijgt als de gehaaide dealmakers op de Amsterdamse burelen deals zoals Mikautadze maken
Van Bommel was toch nooit wereldtop manquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Bommel was 26 toen bij psv vertrok
Van Dijk ging met 24 pas naar Southampton
Niet dat ik veerman ooit bij een topclub zie komen
Die noem je toch zelf achterlijke gekquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel was toch nooit wereldtop man
Volgens brubbie zelf zou hij na het EK 80+miljoen waard zijnquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Dat Brobbey topscorer zou worden en naar Barcelona zou gaan ofzo?![]()
2 dagen geleden was er hier een user die Veerman vergeleek met van der Boomen. Lees nu dat Ajax zelf wanhopig op zoek is naar een club om hem onder te brengen![]()
https://www.voetbalzone.n(...)-in-beraad-is/437169
Mijn excuses, ik heb ten onrechte Van Bommel genoemd, ik bedoelde Van der Vaart. Ik heb het gecorrigeerd,quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Die noem je toch zelf achterlijke gek
moet je wel de kans krijgen ipv elke x maar depay erin latenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgens brubbie zelf zou hij na het EK 80+miljoen waard zijn
Speelde niet eens lolquote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dat zou ook prima zijn toch? Prima land, prima club. Dat is ook niet voor iedereen weggelegd. Het is ook gewoon flauw om nu op basis van 1,5 slechte wedstrijd te zeggen dat hij er niet zoveel van kan. Of telt de rest van het seizoen ineens niet meer ofzo?quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dan toch bij een club als Fiorentina
Ik was oprecht een beetje bang dat Brobbey na dit EK een beetje de natuurlijke opvolger van Depay zou worden, maar gelukkig staat Zirkzee nu klaar (en heeft hij een mooie transfer gemaakt)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-miljoenenbedragquote:FC Metz gaat Georges Mikautadze verkopen aan AS Monaco. De clubs zijn het eens over een transfer van minstens twintig miljoen euro, bevestigen bronnen aan Voetbal International.
Metz verkocht Mikautadze voor zestien miljoen euro aan Ajax, maar in Amsterdam kwam de Georgische aanvaller geen moment uit de verf. Toen Metz hem huurde van Ajax, bleek hij het scoren allerminst verleerd te zijn. Daarom waren grotere clubs dan Metz in de handtekening van Mikautadze geïnteresseerd.
Voor Metz, dat inmiddels is gedegradeerd naar de Ligue 2, bleek dat een gouden situatie te zijn. De club lichtte bij Ajax de koopoptie van dertien miljoen euro en sloot met Monaco een deal van minstens twintig miljoen euro. Door bonussen kan dat bedrag zelfs oplopen tot 25 miljoen euro. Ajax heeft een doorverkooppercentage van vijftien procent over de winst, waardoor de Amsterdammers nog een extraatje krijgen.
Mikautadze tekent bij Monaco tot 2029.
Dus daar spelen we min of meer quitte op. Akpom schijnen we vrij makkelijk te kunnen verkopen met 10 miljoen winst. Heb je qua grote aankopen enkel nog Sutalo, Avila en Forbs (eventueel Sosa en Tahirovic) die je voor wat geld moet zien te slijten. Rest was relatief goedkoop en bruikbaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Metz verkoopt Mikautadze voor miljoenenbedrag
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-miljoenenbedrag
Zeggen toch niet dat hij er niks van kan. Ik zei dat hij niet mee kan als het tempo omhoog gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En dat zou ook prima zijn toch? Prima land, prima club. Dat is ook niet voor iedereen weggelegd. Het is ook gewoon flauw om nu op basis van 1,5 slechte wedstrijd te zeggen dat hij er niet zoveel van kan. Of telt de rest van het seizoen ineens niet meer ofzo?
Ook dat is een vrij forse uitspraak. Bij PSV toch meermaals laten zien dat dat niet het geval was.. blijkbaar wegen 1,5 wedstrijden op een EK dan zwaarder dan meerdere seizoenen bij PSV.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeggen toch niet dat hij er niks van kan. Ik zei dat hij niet mee kan als het tempo omhoog gaat.
Is er al een dvd gemaakt?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik teken blind voor een 3e plek nu.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd of de transfermarkt nu een beetje op gang komt. Al word ik niet echt vrolijk van die geruchten. Rosario is middelmaat, Weghorst een leuke stormram maar die gaat Brobbey er niet uit spelen en Bertrand Traoré was een en al ergernis in zijn vorige periode bij Ajax.
Maar dat krijg je natuurlijk met de huidige financiële middelen. Hopen dat er nog wat leuks uit de jeugd komt en Farioli er een leuk systeem in slijpt. Met een 3e plek dit seizoen ben ik wel tevreden.
Denk niet dat het zo'n forse uitspraak is. In die paar potjes met serieuze tegenstanders in de Champions League was dat ook gewoon zichtbaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ook dat is een vrij forse uitspraak. Bij PSV toch meermaals laten zien dat dat niet het geval was.. blijkbaar wegen 1,5 wedstrijden op een EK dan zwaarder dan meerdere seizoenen bij PSV.
Voorop gesteld dat hij te licht is voor de absolute top hoor.. maar bij een Dortmund zie ik hem best slagen hoor. Die hebben de laatste jaren echt wel mindere middenvelders dan Veerman opgesteld naar mijn beleving.
Als bankzitter bij Ajax had hij dat niet opgeleverd, dus uiteindelijk goed opgelost, ook voor de speler die een verkeerde keus had gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Metz verkoopt Mikautadze voor miljoenenbedrag
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-miljoenenbedrag
3e gaat wel lukken, ik hoop stiekem op wat meer maar dan moet er wel veel goed gaan, ook voor het transferwindow sluit.quote:
Lijkt mij dat zelfs Kroos heeft wel eens zo'n wedstrijd als Veerman laatst tegen Oostenrijk heeft gehad toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo'n forse uitspraak is. In die paar potjes met serieuze tegenstanders in de Champions League was dat ook gewoon zichtbaar.
Natuurlijk niet. Dat was echt gênant.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat zelfs Kroos heeft wel eens zo'n wedstrijd als Veerman laatst tegen Oostenrijk heeft gehad toch?
als ballenjongen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:49 schreef Wotte het volgende:
Ik heb grenzeloos vertrouwen in Forbs dit seizoen.
Dat zal wel prima gaan met Brobbey samen. Is er al wat meer bekend over de vermeende overstap van Eriksen naar Ajax?quote:
Net voor de bui.quote:
Als hij zijn rust aan de bal weet te vinden wordt dit een hele goede. Nog altijd vertouwen in.quote:
ja als ik hem dan weer zag klooien tegen stvv zit het er denk ik gewoon niet in.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als hij zijn rust aan de bal weet te vinden wordt dit een hele goede. Nog altijd vertouwen in.
Waar zou die moeten spelen is meer de vraag bij eriksenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zal wel prima gaan met Brobbey samen. Is er al wat meer bekend over de vermeende overstap van Eriksen naar Ajax?
Als ik lees dat Berghuis liever op 10 wil spelen en dus blijft dan lijkt Eriksen, hoewel ik die hoger inschat overbodig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zou die moeten spelen is meer de vraag bij eriksen
Dat lijkt me ook, Taylor zal ook een zekerheidje zijn op het middenveld dus dan kun je hem nergens kwijt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik lees dat Berghuis liever op 10 wil spelen en dus blijft dan lijkt Eriksen, hoewel ik die hoger inschat overbodig.
Dat duurt wel lang inderdaad, mits fit wel goed genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:14 schreef Bofjijff het volgende:
Vraag is wel of berghuis blijft danwel fit is.
Eensquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat duurt wel lang inderdaad, mits fit wel goed genoeg.
Nog een jaarcontract dus verkopen dan wel verlengen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:14 schreef Bofjijff het volgende:
Vraag is wel of berghuis blijft danwel fit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |