Hij is nu dus helemaal plasdroog. Alleen poepen doet hij 's ochtends snel in z'n nachtluier (die we nog niet uit durven te laten) en dan de hele dag niet meer. Dat deed hij vroeger ook wel, maar dan na het ontbijt. De draak :-Dquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat goed! Hier wisselend succes, Colin heeft buitenshuis nog wel luierbroekjes aan. En verder Bombees. Het kwartje wil nog niet echt vallen maar er is een beloningsbord besteld. Dat leidt wel tot snelle resultaten, geen ongelukjes = morgen cadeautje. Voor een snoepje na het plassen is hij niet te motiveren.
Het gaat ook eigenlijk allemaal best goed nu! Ze draagt haar bril goed, gaat lekker op school.. Nu nog even de peuterfase loslaten qua eten, niet alles meer doorheen kletsen.. Maar zo houd je altijd je uitdagingen!quote:Op donderdag 5 september 2024 09:19 schreef B.ertha het volgende:
Gefeliciteerd! Wat klink je gelukkig
Gelukkig dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:34 schreef arvensis het volgende:
Totdat ze écht moeten gaan. Dan vinden ze het niet zo leuk meer.
Maar hier is dat ook! Ze wil vooral doen wat U. doet. School, zwemles, fietsen zonder zijwielen, wiebeltanden…
Op mijn (enige) vrije dag met haar gaan we naar peutergym. Is dat een optie?
Ah ik was niet helemaal duidelijk nu ik teruglees. Ik wil best spelen, geen probleem. Maar het zit hem bij haar vooral in 'ik wil met Bas spelen', en dat kan nu natuurlijk niet altijd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:08 schreef Lemijn het volgende:
Wij zijn maar één schooldag samen thuis en dan gaan we meestal maar de markt en/of winkels. En doen iets met de was. Dan is de dag al grotendeels om vaak. In de tijd die overblijft wil ik best een beetje spelen.
Haha, echt he. Ik ben wel in voor een peutermeetquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:29 schreef douche-eendje het volgende:
Och TGND, dat is niet fijn.
en we moeten die peuterdames eens samen zetten, TGND en komkommer. Die van mij kletst ook 5 kwartier in een uur, jeetje.
Dat doet Anna al bij haar grote broerquote:Op woensdag 18 september 2024 04:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Haha, ik weet zeker dat onze peuter dan ook volle bak gaat moederen. Dat doet ze nu al over alle ‘kleinere’ kindjes en jongere nichtjes, laat staan over haar eigen broertje / zusje straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |