Nee, je wordt doorgaans niet meteen de cel ingegooid. De meeste veroordeelden krijgen pas maanden (soms een jaar) later een oproepje om zich te meldenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die mag hij dan vanuit de cel voorbereiden?
En dan een maand of 6, met aftrek van voorarrest.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef capricia het volgende:
Ik denk twee maal schuldig en een maal onschuldig (of eigenlijk niet bewezen): Dat aftrekken in de auto als niet bewezen tegen haar zin.
De rest lijkt me duidelijk.
Je kan hier zo teruglezen wie over religie en sharia begon.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een mooie verdraaiing van de feiten.
Je begon anders er zelf over, je kan het zo teruglezen wie over religie en sharia begon. Jij en anderen dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt de user die het graag over religie heeft en daarover begint. Kunnen we het nu weer hebben over de rechtszaak zelf?
Heeft hij voorarrest gehad dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan een maand of 6, met aftrek van voorarrest.
Hoogmoed komt voor de val?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hopelijk een nog hogere straf. Hoe gaat dat gezegde ook alweer?
Zou hem ook wel psychisch laten onderzoeken. Ivm kans op herhaling. Die vent spoort namelijk niet ("kijk me aan!").quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan een maand of 6, met aftrek van voorarrest.
Appelleren is riskeren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
Dan komt er dus een hoger beroep vanuit Ali
Zullen we wedden?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef Flow3r het volgende:
Nog geen uitspraak dus ? niet alles gelezen
Gaat hij nooit aan meewerkenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou hem ook wel psychisch laten onderzoeken. Ivm kans op herhaling. Die vent spoort namelijk niet ("kijk me aan!").
Ik heb zijn imago als knuffelMarokkaan dan ook nooit begrepen....die blik van hem zei vaak heel wat anders dan z'n mond of lichaamstaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou hem ook wel psychisch laten onderzoeken. Ivm kans op herhaling. Die vent spoort namelijk niet ("kijk me aan!").
Een verplichte cursus van een jaar of zo. Voor sexoffenders.quote:
Leipe Mocroquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zijn imago als knuffelMarokkaan dan ook nooit begrepen....die blik van hem zei vaak heel wat anders dan z'n mond of lichaamstaal.
Denk dat Ali snel ergens anders gaat wonen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Een verplichte cursus van een jaar of zo. Voor sexoffenders.
quote:
Qatar idd, voor zover mogelijk na een veroordeling.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt al vrij duidelijk dat hij in de problemen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |