SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
komt daar nog een deel van? Hoeveel zijn er dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
Hoezo komt die Harry Potter serie pas in 2026.
Waar?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
NEE SERIE. Niet een film.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt daar nog een deel van? Hoeveel zijn er dat tegenwoordig?
Rowling moet eerst iedere acteur individueel controleren of ze niet stiekem trans zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
ohw.quote:
Volgens mij wel ja maar ga toch wel kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Serie zou een soort reboot zijn toch?
Succes aan de acteur die Snape gaat spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja maar ga toch wel kijken.
Van wat ik in dit topic begreep Dumfries ook niet.quote:
Wat heeft die nou weer gedaanquote:
Alanquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Succes aan de acteur die Snape gaat spelen.
Bad Omensquote:
Die schrijfster is nu toch bezig om transvrouwen (die nog een piemel hebben) van lesbische datingsites te weren?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Van die mensen die gaan vragen of ze HP nog mogen lezen
quote:Scarlett claims that while they were in a consensual relationship, Gaiman also sexually assaulted her with nonconsensual “rough and degrading penetrative sexual acts” per the outlet’s description in its investigation. In one incident, the pain “was so painful and so violent” that she lost consciousness. “The pain was celestial,” she said. When she asked him to stop, “he laughed and said I needed to be punished and used his belt on me,” she said on the podcast, via The Telegraph. Gaiman denied the allegation
Ik heb geen idee, serieus. Ik heb niets met voetbalquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van wat ik in dit topic begreep Dumfries ook niet.
Ik ga er dus maar vanuit dat deze opmerking grappig is.
quote:The second woman, who went by K, was 18 when she first met him in 2003 at a book-signing event in Florida. She claims they began a romantic relationship when she was 20 and he was in his mid-forties. While they were in a relationship, she alleges she was subjected to rough and painful sex “she neither wanted or enjoyed.” At one point, she alleged that he penetrated her despite her objecting because she was in the midst of a urinary tract infection; the incident left her “screaming” in pain
quote:Ook is bekend dat elk seizoen gelijk zal zijn aan één boek met als doel om de komende tien jaar tovenaars en Muggles aan de buis gekluisterd te houden met een butterbeer op tafel en een toverstaf in de aanslag.
hue hue, de toverstaf in de aanslagquote:
Ja, 1 boek, 2 films.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:19 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Zijn de Deathly Hallows 1 boek?
https://www.tortoisemedia(...)d-of-sexual-assault/ dit?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zou z'n nanny hebben verkracht ofzo.
HP is toch voor een andere leeftijdscategorie dan GoT, 6-16 jarigen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Wel een voordeel tov GoT: de boeken zijn af.
Als je niet gecanceld bent, hoor je er niet meer bij tegenwoordig.quote:
Dat kan niet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Succes aan de acteur die Snape gaat spelen.
Wel bijzonder ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Celestial ken ik eigenlijk alleen als een positief bijvoeglijk naamwoord.
Ik las even Fantastic Breastsquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:24 schreef Ama het volgende:
Komt er eigenlijk nog een nieuwe Fantastic Beasts film?Of is dat klaar.
Is er nog iemand over die daar op zit te wachten?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:24 schreef Ama het volgende:
Ik zat ineens te denken van dat waren ook wel geinige films.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er nog iemand over die daar op zit te wachten?
Hmm. Ik was na de tweede er wel klaar mee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zat ineens te denken van dat waren ook wel geinige films.
Ja oke wel eens maar het begon leuk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ik was na de tweede er wel klaar mee.
Lekker hoorquote:
Vrij van werk, en eigen dingetjes doen is gewoon goed.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker hoorVandaag even dagje vrij genomen
Nou ja, toch nog wel even wat dingetjes doen maar okee. En daar dan?
Zwabquote:
Dus 1 seizoen duurt langer dan 1 jaar.quote:
Ik had allerlei grandioze treinreisplannen richting het noorden, toen bleek dat vanwege de toelating ik verspreid over de hele zomer met cursussen en examens bezig zou zijn, en had ik dat maar opgegeven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vrij van werk, en eigen dingetjes doen is gewoon goed.
Vandaag en morgen nog werken en dan 3 weken vrijKom ik jullie weer vervelen in NL.
[..]
Zwab
Jij ook bijna vakantie?
Dat kwam door de diskwalificatiequote:Op woensdag 10 juli 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
Finale livetopic van songfestival was dit jaar zo rustig dat de server een keer niet ging roken tijdens de finale.
Nee, het verhaal is nog niet af maar het was een beetje een mislukking.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:24 schreef Ama het volgende:
Het begon zo leuk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het verhaal is nog niet af maar het was een beetje een mislukking.
Ja, met Newt en alle beestjes. Maar toen werd het een ingewikkelde soap en werd de halve cast gecanceld.quote:
Daarom zei ik het begon leuk want ik vond die eerste film wel echt leuk hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde meer fantastic beasts en minder grimdark dumbledrama.
Ik ben echt heel erg benieuwd of de HP serie een succes gaat worden of niet. Ik ga het wel kijken want HP fan maar juist daarom ben ik ook bang dat ik het toch ga vergelijken met de films?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als de hp series een succes wordt, dan ze misschien de fantastic beasts dan ook in een serie vorm doen
Niks mis met Mads.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij ook als enige Team Mads.
Nee, ik vind Mads leuk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij ook als enige Team Mads.
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg benieuwd of de HP serie een succes gaat worden of niet. Ik ga het wel kijken want HP fan maar juist daarom ben ik ook bang dat ik het toch ga vergelijken met de films?
Fuck the EBUquote:
Boeken niet gelezen want ik ben gewoon geen boekenmens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Ik heb de films vergeleken met de boeken. Dan viel vanaf film 5 tegen in vergelijking met de boeken. Kijkend naar het verhaal
Je kan ze lezen voordat de serie uitkomtquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeken niet gelezen want ik ben gewoon geen boekenmens.
Check.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Ik heb de films vergeleken met de boeken. Dan viel vanaf film 5 tegen in vergelijking met de boeken. Kijkend naar het verhaal
Ja ik heb er al eens eerder wat over gezegd recentelijkquote:
Rust aan hoofd is altijd lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had allerlei grandioze treinreisplannen richting het noorden, toen bleek dat vanwege de toelating ik verspreid over de hele zomer met cursussen en examens bezig zou zijn, en had ik dat maar opgegeven.
Toen kreeg ik ineens te horen dat ik toch alles niet nodig had, ik hoef nog maar één vak te halen.
Mja, ik ga niet proberen nu nog hotels langs de hele route en zo te regelen. Andere keer.
Ik kijk nog even aan wat ik ga doen. Volgende week examen dus hopelijk ben ik dan gewoon klaar en heb ik niet zoveel meer aan m'n hoofd.
Ik heb lekker gefeest bij de europapartyquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
Cornald Maas was tijdens de finale ook echt on fire met zijn commentaar geven.Heerlijk was dat haha.
Het was wel een rommeltje geworden, ik kon er echt de aandacht niet bijhouden. Newt had ook helemaal geen rol meer eigenlijk, en het had niks met fabeldieren te maken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks mis met Mads.
Alleen derde film qua verhaal zat niet lekker in elkaar en dat Mads Depp verving hielp ook niet mee. Ik vond beide wel een goeie Grindelwald neer zetten.
Aanrader hoor, zijn veeeeeel uitgebreider qua verhaallijnen enzo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeken niet gelezen want ik ben gewoon geen boekenmens.
Die heb ik denk ik 1x gezien. Ik vind/vond EuroTrip en American Pie altijd geweldig.quote:
Hoe heb je EuroTrip nooit gezien?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb EuroTrip dan nooit gezien. RoadTrip was met dat wentelteefje in de onderbroek.
Oeh daar ga ik eens naar kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rust aan hoofd is altijd lekker
Maar niet treinen dus? De hotelketen Strawberry heeft relatief goedkope "strippenkaarten" voor hotels en die zitten over heel Scandinavie. Maakt het makkelijk om te boeken.
O maar die was wat later, toen was ik weer ouderquote:
Ik vroeg me af of ik die film had gezien maar Scotty doesn't know heb ik wel degelijk gezienquote:
You made out with your sister!quote:
gebeurt gemiddeld zo'n 2x per dag..quote:
Haha of dat jochie die met de hitlergroet op de achergrond loopt en een ingekleurd snorretje.quote:
Ik zie niet waarom niet. Er worden nog genoeg foute grappen gemaakt. Me moeten ook niet net doen alsof dat allemaal niet meer kan. Bedoel, heb je de nazi's in Jojo Rabbit wel eens gezien?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha of dat jochie die met de hitlergroet op de achergrond loopt en een ingekleurd snorretje.![]()
Vraag me af of dat nu nog zou kunnen.
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
Bedoel, heb je de nazi's in Jojo Rabbit wel eens gezien?
Maar dat was aRtHoUsEquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom niet. Er worden nog genoeg foute grappen gemaakt. Me moeten ook niet net doen alsof dat allemaal niet meer kan. Bedoel, heb je de nazi's in Jojo Rabbit wel eens gezien?
Die staat hier al meer dan tien jaar uit denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:15 schreef Ama het volgende:
Nou verdomd die plaatjesbalk kan je gewoon in de settings uitzetten.
Ik heb hem nooit aan gehad.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:15 schreef Ama het volgende:
Ja hier ook via adblock eerst.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die staat hier al meer dan tien jaar uit denk ik.
is er iemand die die aids nog aan heeft staan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:15 schreef Ama het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er iemand die die aids nog aan heeft staan?
Nice. Dat moet een verrassing zijn geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Die film heb ik opgezet zonder echt te weten wat ik ging kijken
Ama schijntquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee? Had het gewoon altijd geblokkeerd maar dat is niet meer nodig zie ik.quote:
Nee die frontpage troep.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Een overzicht van alle gifjes an afbeeldingen van het topic?
Wel echt een belevenis jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Dat moet een verrassing zijn geweest.
Ik had het toen 'over een soort tragicomedy tijdens de Tweede Wereldoorlog, met Hitler en nazi's.'quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Die film heb ik opgezet zonder echt te weten wat ik ging kijken
ik kijk alles waar nazi's in voorkomenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het toen 'over een soort tragicomedy tijdens de Tweede Wereldoorlog, met Hitler en nazi's.'
Mijn vader en oom: Nee die hoef ik niet te zien.
Toch mijn vader meegenomen en die vond het prachtig.
Hoe moeten we dit opvatten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk alles waar nazi's in voorkomen
hoe je maar wilquote:
Toen de uitknop er nog niet was.quote:
Ik ben ook verbaasdquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je daarom ook in deze sc?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk alles waar nazi's in voorkomen
Wel goed voor de stapjes, de hele dag VAN LINKS NAAR RECHTSquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
Zou er alleen zelf niet tussen willen staan/lopen.Mij te druk.
Bwehehehequote:Op woensdag 10 juli 2024 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel goed voor de stapjes, de hele dag VAN LINKS NAAR RECHTS
De helft van de mensen daar is alleen nogal bang om naar links te gaanquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vast zo'n mongool die de verkeerde kant op gaat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt volgens mij weinig keus welke kant je op gaatquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben vast zo'n mongool die de verkeerde kant op gaat.
Vast Snollebollekesquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
Dit links links links rechts rechts rechts gebeuren gaat vast niet over Powerhour van Defqon, maar ik heb ook geen idee waar het wel over gaat
Dan heb je wel een klein beetje onder een steen geleefd de afgelopen wekenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
Dit links links links rechts rechts rechts gebeuren gaat vast niet over Powerhour van Defqon, maar ik heb ook geen idee waar het wel over gaat
Dit is wel een beetje waar ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan heb je wel een klein beetje onder een steen geleefd de afgelopen weken
Ja, ik stond bij Powerhourquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan heb je wel een klein beetje onder een steen geleefd de afgelopen weken
Het gaat de hele wereld over deze beelden dus je hoeft er niet echt voetbal voor te volgen.quote:
Ik ga gamen.quote:
okequote:Op woensdag 10 juli 2024 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat de hele wereld over deze beelden dus je hoeft er niet echt voetbal voor te volgen.
doe eens niet zo cynischquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke
WOW WTF HEB JE DAT NIET GEZIEN HOE KAN DAAAAAAAT OMGGGG
ja en neequote:Op woensdag 10 juli 2024 13:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nou ja, het feestje vooraf heeft vrij weinig met voetbal te maken
Ik heb niet met opzet een bioscoopbezoek precies tijdens de wedstrijd gepland. Maar rouwig ben ik er ook niet om.quote:
En als er dan culturele impulsen komen van het buitenland sta je ook weer op je achterpotenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Nederlanders hebben de gave om van elke situatie iets ordinairs en banaals te maken (zie Snollebollekes)
Engelsen kunnen ook zo ordinair en simpel zijn maar Nederlanders zijn er het beste in.
Welke film wordt het?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb niet met opzet een bioscoopbezoek precies tijdens de wedstrijd gepland. Maar rouwig ben ik er ook niet om.
Heb ik in de feesttent gedaan vlak na de overwinning tegen Turkijequote:Op woensdag 10 juli 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
Dit is elke wedstrijd dat NL moet en steeds meer mensen. @:rocknijntje
In Fryslan doen ze niet aan weercodes. Alleen aan Elfstedentocht codes.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
is daar wel een weercode voor af gegeven?
Kan me voorstellen. Boeit me ook niet echt of ik het wel/niet zie maar is wel makkelijk om sociaal te doenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb niet met opzet een bioscoopbezoek precies tijdens de wedstrijd gepland. Maar rouwig ben ik er ook niet om.
Culturele impulsen vanuit het buitenland?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
En als er dan culturele impulsen komen van het buitenland sta je ook weer op je achterpoten
Wat is een Elfstedenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In Fryslan doen ze niet aan weercodes. Alleen aan Elfstedentocht codes.
Want Nederlanders doen niet aan besnijdenissen wil je zeggen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Culturele impulsen vanuit het buitenland?
Hebben we het hier over besnijdenissen of wat?
Ga jij nu even uit mijn stad.😡quote:
Ik kijk geen nieuws en heb geen TV abonnement, dus alles van nieuws en dit soort spul wat ik wel ken ben ik per toeval tegengekomenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat de hele wereld over deze beelden dus je hoeft er niet echt voetbal voor te volgen.
Eerwraak dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Want Nederlanders doen niet aan besnijdenissen wil je zeggen?
quote:
Parasitequote:Op woensdag 10 juli 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Flandersui gae(2000)6.9comedy110Not Raten/aBong Joon HoSong Ji-ho, Bong Joon Ho, Derek Son Tae-woongLee Sung-jae, Bae Doona, Kim Ho-jungAn idle part-time college lecturer is annoyed by the yapping sound of a nearby dog. He decides to take drastic action
En, los van wijzigingen door eventueel wijzigende vakantieplannen en toevoegingen, is dit mijn komende twee maanden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
An idle part-time college lecturer is annoyed by the yapping sound of a nearby dog. He decides to take drastic action
Arme hondquote:An idle part-time college lecturer is annoyed by the yapping sound of a nearby dog. He decides to take drastic action
Hah, gaequote:Op woensdag 10 juli 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Engelse titel is Barking Dogs Never Bite
Flandersui gae(2000)6.9comedy110Not Raten/aBong Joon HoSong Ji-ho, Bong Joon Ho, Derek Son Tae-woongLee Sung-jae, Bae Doona, Kim Ho-jungAn idle part-time college lecturer is annoyed by the yapping sound of a nearby dog. He decides to take drastic action
En, los van wijzigingen door eventueel wijzigende vakantieplannen en toevoegingen, is dit mijn komende twee maanden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Geen idee, maar shoarma en kebab is een prima culturele impuls
De film van vandaag, Memories of Murder, Mother, The Host, en Snowpiercer zijn dus van dezelfde regisseur.quote:
Heb je gyeongseong creature gekeken? Ik heb me daar heel goed mee vermaaktquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Engelse titel is Barking Dogs Never Bite
[ afbeelding ]
Je hebt onze familie ten schande gebracht, nu ga ik mijn familielid vermoorden. Dat brengt eerquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je gyeongseong creature gekeken? Ik heb me daar heel goed mee vermaakt
Gewoon iets Oranje aantrekken en meekijken vanavondquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet je anders als je domme zusje met zo'n smerige bekakte witkop aan komt kakken?
Boooo! is wel een aanrader.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met series de laatste tijd.
Waarom is het dan zo natquote:
Ja iewl, ik baal echt altijd als ze oranje zijn voor Koningsdag of een ander Nederlands evenementquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:07 schreef Karzai het volgende:
viskraam is op vakantie, toen maar oranje tompoucen gekocht, maar die zijn eigenlijk best smerig
oranje is geen lekkere kleur neequote:Op woensdag 10 juli 2024 14:07 schreef Karzai het volgende:
viskraam is op vakantie, toen maar oranje tompoucen gekocht, maar die zijn eigenlijk best smerig
quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:09 schreef Karzai het volgende:
ik voel mij niet voldaan en ga op de markt een nieuwe poging wagen, als ik iets eenmaal in mijn hoofd heb moet het gebeuren ook
om de een of andere reden smaakt roze wel beter jaquote:
gemalen luizen zijn nu eenmaal lekkerder.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om de een of andere reden smaakt roze wel beter ja
nu zin in zoetigheid.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gemalen luizen zijn nu eenmaal lekkerder.
Oh-ohquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu zin in zoetigheid.
en ik moet nog boodschappen doen
quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:22 schreef rival het volgende:
Stroopwafeltaart
[..]
Ik heb zojuist een punt stroopwafeltaart op
ik heb nog maiswafels bij me en een blikje kimchiquote:
dat is nog iets, maar zal niet veel vullen voor het boodschappen doenquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog maiswafels bij me en een blikje kimchi
het moet maar genoeg zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is nog iets, maar zal niet veel vullen voor het boodschappen doen
wel goed kauwen zeker?quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
Met blik en al eten. Ligt wat zwaarder op de maag.
Haha goeie. Zolang het maar geen pingels worden want dat winnen de Engelsen met gemak.quote:
Ja ik vind Pickford een verschrikkelijk figuur, maar daar is ie wel erg goed inquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha goeie. Zolang het maar geen pingels worden want dat winnen de Engelsen met gemak.
Die hebben net zo'n penaltytrauma als wij hoorquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha goeie. Zolang het maar geen pingels worden want dat winnen de Engelsen met gemak.
Mwahhhquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Die hebben net zo'n penaltytrauma als wij hoor
Maar zij hebben er op getraind. En in Nederland heerst nog het achterhaalde "loterij" idee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Die hebben net zo'n penaltytrauma als wij hoor
Nederland trainde er in 2022 opquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zij hebben er op getraind. En in Nederland heerst nog het achterhaalde "loterij" idee.
Ja, lekker knutselen of gamen.quote:
Je er vooral niet te druk om maken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:haags wat moeten we hier nou weer mee
De Portugeze keeper stopte er 3 achter elkaar. De wedstrijd erna gingen ze er allemaal in.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zij hebben er op getraind. En in Nederland heerst nog het achterhaalde "loterij" idee.
ja ik heb een lekker visje gehaald voor het avondeten, maak er een salade en gebakken aardappeltjes bij, nu al trek inquote:
Mogelijk Kingdom hearts 2quote:
Zo makkelijk kom je er niet mee wegquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je er vooral niet te druk om maken.
Ha, try me.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet mee weg
Wasabi chips, poeh dan ben je de biertjes vast ook wel nodig. Of ik ben gewoon extreem pussy met pittige dingen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:19 schreef Karzai het volgende:
Voor bij de wedstrijd dit gehaald
[ afbeelding ]
ik heb ze nog niet gehad eerder, dus weet niet hoe pittig ze zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Wasabi chips, poeh dan ben je de biertjes vast ook wel nodig. Of ik ben gewoon extreem pussy met pittige dingen.
Dat ben ik als ik dat eet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/eQqnJGGMA-0
lekker bezigquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Er zit oranje nagellak op m'n nagels. En eromheen.
Nu moeten ze wel winnen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Er zit oranje nagellak op m'n nagels. En eromheen.
Gekoloniseerdquote:Netherlands fans have turned up in Dortmund in huge force.
This city, after all, is not far for them to come which probably explains their high numbers.
While there absolutely are England supporters, the colour orange is dominating the streets at this point.
Shirts, hats, flags & flares - if you like all-things orange, Dortmund is the place to be.
Lekker laten gaan joh.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen land waar je graag eens geweest bent?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet of ik nog weg ga deze zomer, ik wil wel.. maar wat?!
lastig lakken vaakquote:
jawel maar die vallen afquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Geen land waar je graag eens geweest bent?
Kaalscheren en de grens overquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
je heb een lack aan nagellak?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dat herinnert me eraan dat ik nog nieuwe nagellack moet kopen.
Kwiwiquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dat herinnert me eraan dat ik nog nieuwe nagellack moet kopen.
Honderdmiljoen laagjesquote:
ben aan het werkquote:
quote:Er is volgens The New York Times geen twijfel over mogelijk: geen enkel land viert zo uitbundig feest als Nederland. "Wedstrijddagen zijn levendig en vreugdevol. En er is maar één regel: draag iets wat oranje is."
Stomquote:
Jawel, maar er zijn zoveel landen die levendig en vreugdevol wedstrijddagen vieren. Zeker als het op clubniveau aankomt.quote:
@EttovanBelgiequote:Op woensdag 10 juli 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
Mijn vlinderstruik zit vol met bijtjes
En her en der ook een verdwaalde vlinder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |