AVGquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Spam egg sausage and spamquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland heeft het aan de stok met forumgebruikster @:Chipszak. in het EK.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland heeft het aan de stok met forumgebruikster @:Chipszak. in het EK.
We houden hier alles in de gaten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit ik ineens in Goed Voetbal, Slecht Voetbal?
Zo blijkt,quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We houden hier alles in de gaten.
En user @Caland heeft het niet makkelijk, dat kunnen we rustig stellen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Hallo René. Heb je al gezien hoe onze gezamenlijke vriend Caland door een jonge juffrouw als een schooljongetje aan de kant wordt gezet?quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1118 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 914 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemorgen
Ik vind dit jammer, gezien ik @Buitendam als een zeer goede vriend beschouw.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:36 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Buitendam deelt een ongelooflijke beuk uit aan forumgebruiker @:Caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |