Bij mij ook. Waarbij ik sowieso ook maar van twee schermen gebruik maak. Televisie en daarnaast een laptop.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Klopt. Als het echt spannend wordt of sporten zijn die ik niet kan missen ligt de aandacht wel gewoon 100% op de sport.
Ik hanteer ook wel het principe "less is more". In die zin dat ik inderdaad liever een of twee (max) dingen tegelijk kijk en die ook goed kan volgen, dan dat ik 4 of 5 schermpjes open zet en alles maar half volg. Ervaring van eerdere spelen ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:39 schreef Faraday01 het volgende:
Heb trouwens het voornemen zo veel als mogelijk maar 1 scherm te kijken. Les van eerdere OS dat ik niet rustig kijk met 5 schermen of zo.
Croissant!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bonjour!
Voulez vous couche avec moi?
Dat zou al veel schelen ja. En het afgelaste skateboarden wat volgens de app live bezig is. En notabene als hoofdkeuze staat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze mogen bij Max.com wel de niet gespeelde tenniswedstrijden uit lijst weghalen hoor. Enorme vervuiling
Cloud seeding ook nog niet echt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef Redefine het volgende:
De techniek staat nog niet echt op punt in Parijs.
De allblacks zijn al bezig voor P5quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:20 schreef kilon het volgende:
Nu is wel een goed moment om even te koken. Dan zitten we 7 uur klaar voor rugby.
Wel wat streams aan natuurlijk mocht er een leuk potje tussen zitten.
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat we vinale zeggen ipv finale bedoel je?
Snap ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:38 schreef kilon het volgende:
[..]
Die hangende balzak bleef maar door mijn hoofd spoken.
Oh dat is wel ruk zeg. Vandaag de dag wel een beetje doorgekomen?quote:Nee helaas veel pijn. Eens in de zoveel tijd krijg ik dat opeens snachts en dat duurt dan een paar uur. Soms zit er een half jaar tussen, soms 2 keer in een week en er is totaal geen logica in te vinden.
Het is maar goed dat het allemaal nog niet zo cruciaal is qua sport. En natuurlijk verder vandaag niks echt belsngrijks te doen dus kan op de bank blijven hangen, dan redden we het wel.
Ja hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Oh dat is wel ruk zeg. Vandaag de dag wel een beetje doorgekomen?
Het mysterie van de kokers ontrafeld.quote:Meteen rees de vraag. Wat zit daar in? De officiële poster van de Olympische Spelen in Parijs, zo luidt het antwoord. Iets waar de Franse kunstenaar Ugo Gattoni naar verluidt 2.000 uur aan zou gespendeerd hebben. Op die poster: alle bekende monumenten van Parijs, zoals de Eiffeltoren en de Arc de Triomphe, maar ook de Seine waar gisteren de openingsceremonie op doorging. Gattoni heeft overigens ook een exemplaar ontwikkeld voor de Paralympische Spelen (28/08-08/09). Een extra aandenken dus, om eventueel boven het bed op te hangen.
Morgen 9:00 weer paraat aubquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:29 schreef Slobeend het volgende:
Wat een dag jongens. Kan wel aan het infuus nu.
En aan het einde van de OS ben je helemaal gewend aan dit ritme en is het weer kut om het niet te hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:29 schreef Slobeend het volgende:
Wat een dag jongens. Kan wel aan het infuus nu.
Dames nog en daarna moeten ze het stadion verbouwen voor atteletiekquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:33 schreef Xylos het volgende:
Hoezo is dat rugby tournooi op de eerste dag al afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |